Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4365)
M38, tiedät minne olen menossa tänään lenkille, tule mukaani?
N34
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä saa uuden suhteen tai vaikka suhteita. Ei tarttee samoja selostuksia ja tekosyitä ainakaan enää kuunnella kuin joskus ollut.
Eikä ainakaa sellaisia sepostuksia, tarinoita, painostuksia, valheita, vi-hapuheita, välttelyä, välinpitämättömyyksiä ym ym
Jos rauhoittaa käytiin nyssellä
Kattoo Maisemia.
Säikähdin kun piti pyytää apua ja hihnalla oli vartin vaihto
Vai että mörkö yhä..
Kasva(kaa) aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rauhoittaa, niin en ole oikeasti käynyt lähelläkään tai sisällä. Mennyt vain ohitse.
Ei kai tollasista ole kyse. Vaan koko kokonaiskuvasta. sivusta
Ai siitä, että olen roikkunut täällä ketjuissa?
Vierailija kirjoitti:
Olisin lähestynyt sinua, jos et olisi paljastunut manipuloijaksi. Minä, eikä 90% muista naisista voi sietää sitä. Mikään ei ole niin luotaan työntävää kuin se.
Onko teillä joku kilpailu käynnissä? No, se nyt on selvää ettei kukaan ole lähestynyt yhtään ketään, kun täällä aikaa vietetään. 😁
Vierailija kirjoitti:
Olisin lähestynyt sinua, jos et olisi paljastunut manipuloijaksi. Minä, eikä 90% muista naisista voi sietää sitä. Mikään ei ole niin luotaan työntävää kuin se.
LOL :D
Vierailija kirjoitti:
Millaista tulevaisuutta olet ajatellut meille, mies?
Kai me jutellaan hetki palstalla, kunnes toinen väsyy ja se jää siihen. Ei ole se, mitä toivoisin, mut ei voi mitään. Toivoin meistä niin paljon enemmän..
Hi baby.. täällä ois tulossa pellillinen omppu-kaurapaistosta, mausteena kanelia, kardemummaa ja vaniljasokeria. Tällä kertaa ois myös vaniljakastiketta tai jädeä..
Vierailija kirjoitti:
Vai että mörkö yhä..
Kasva(kaa) aikuisiksi.
En näe sellaista?
Oon jo väsyny mut juttelen silti, en väsyny suhun tosin…
En naura tälle yhtään. Ethän omi sellaisia. nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista tulevaisuutta olet ajatellut meille, mies?
Kai me jutellaan hetki palstalla, kunnes toinen väsyy ja se jää siihen. Ei ole se, mitä toivoisin, mut ei voi mitään. Toivoin meistä niin paljon enemmän..
Kuten huomaat, tänään viestieni sävy on hieman ilkeä, mutta ne eivät ole sinulle. Se on vain tapani jättää asioita taakse, kuten tämä palsta ja kaikki se mikä minut ajoi tänne.
En myöskään syyttele. Hyvää jatkoa. nn
Huvipuistohullu kirjoitti:
Kattelin sun kuvia facesta 😍
Jaa täytyykin tsekkaa, noistahan tulee aina ilmo sille, jonka kuvia on katottu.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä saa uuden suhteen tai vaikka suhteita. Ei tarttee samoja selostuksia ja tekosyitä ainakaan enää kuunnella kuin joskus ollut.
Oot varmasti ansainnut sen, eiku ne. Voihan olla et sieltä löytyy joku, joka ei muodosta kokonaisia lauseita ollenkaan. Siten ei ne selostuksetkaan sitten liiaksi sua poloista rasita!
Vierailija kirjoitti:
Hi baby.. täällä ois tulossa pellillinen omppu-kaurapaistosta, mausteena kanelia, kardemummaa ja vaniljasokeria. Tällä kertaa ois myös vaniljakastiketta tai jädeä..
Maistuis. -Sivusta