Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3330)
Itselläni ei ole mitään anteeksipyydeltävää kaipaamaltani naiselta. Jos joku nainen ajattelee minun olevan anteeksipyynnön velkaa, hän ei ole se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla menee? Mitä oot puuhastellu? Mikä sai sut tänään hymyilemään? Onko jotain muuta mielessä pyörimässä? Mistä haaveilet? Näihin kaikkiin haluaisin kuulla vastaukset. Siihen ei varmaan yksi ilta riitä?
ChatGpt auttoi vähön kysymysten laadinnassa näköjään
Minä en kyllä odota jotain seuraavaa elämää, jossa olisin mies ja ikäisesi. Ei tule kuuloonkaan. En halua olla sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua varmaan elämäni loppuun asti vaikka siinä ei ole järkeä enkä edes jaksaisi.
-rakkauden kerjäläinen.
Se taitaa olla valintasi. Jos saisin, itse valitsisin kaipauksen sijaan rakkauden. Harmi vain, että yksipuolisesti ei voi.
Sydämeni teki valinnan, järki ei siihen puuttunut.
Tee sinä itse omat valintasi jos pystyt.
-rakkauden kerjäläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Missä olet rakastunut?
Kaupassa ja koulussa. Rakastun vain koolla alkavissa paikoissa.
Varo kirjastoa, kirkkoa ja kapakkaa. Sivu
Ja varsinkin Kouvolaa!
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei ole mitään anteeksipyydeltävää kaipaamaltani naiselta. Jos joku nainen ajattelee minun olevan anteeksipyynnön velkaa, hän ei ole se oikea.
Hyvä, jos et ole kohdellut ketään väärin.
Minut löytää konsolin ääreltä tai kävelyltä. Kaipuupalstalta tai ehkä joskus kirjan tahi kirjoituspöydän syrjästä. K-kirjaimella alkavia nämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Missä olet rakastunut?
Peilin edessä. 👋
Sinä vissiin sitten heitit minut mäkeen. Jos olen niinkin tärkeä henkilö, asia on sitten niin. Turha itkeä sellaista, joka ei välitä. Syy itkuun voisi olla se, että olen välittänyt.
eihän siinä järkeä liikaa saa olla vaan rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua varmaan elämäni loppuun asti vaikka siinä ei ole järkeä enkä edes jaksaisi.
-rakkauden kerjäläinen.
Se taitaa olla valintasi. Jos saisin, itse valitsisin kaipauksen sijaan rakkauden. Harmi vain, että yksipuolisesti ei voi.
-rakkauden kerjäläinen.
Lue, mitä kirjoitin. En voi valita sellaista, joka ei valitse minua vaan torjuu.
Niin heitin. En kaipaa toiseen rakastunutta. Ajatuksissa ehkä jonkin aikaa kuljet vielä, mutta kaipuu haihtuu ajallaan.
Vierailija kirjoitti:
Siellähän on itse pyhimys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-rakkauden kerjäläinen.
Miksi luovutit? Ei me nyt niin tabu olla.
En minä luovuttanut. Kaikkien ihmisten kanssa ei valitettavasti vain ole mahdollista olla tekemisissä. Esimerkiksi minun yksipuoliset tunteeni.
-rakkauden kerjäläinen.
Vierailija kirjoitti:
Niin heitin. En kaipaa toiseen rakastunutta. Ajatuksissa ehkä jonkin aikaa kuljet vielä, mutta kaipuu haihtuu ajallaan.
En ole rakastunut kehenkään toiseen. Samaan ollut jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-rakkauden kerjäläinen.
-rakkauden kerjäläinen.
Lue, mitä kirjoitin. En voi valita sellaista, joka ei valitse minua vaan torjuu.
Niinpä.
Toisessa elämässä. 8)