Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (3329)

Vierailija
3161/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ryppy ei ole tarpeeksi pinkki. Saan varmaan rangaistuksen.

Vierailija
3162/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut muutaman irtoviestin illan aikana, joten toivottavasti kaivattuni ei ole harhaillut. En ole käynyt keskusteluja.

Jos kaivattusi on normaali, tervejärkinen ihminen, hän tietää missä mennään, eikä omi negaa tai käy chattejä tuntemattomien kanssa. Voi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3163/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla rakastunut puolituttuun vai onko se silloin ennemminkin jotain pakkomiellettä tai haaveilua?

Ensisilmäyksellä jopa tuntemattomaan

Vierailija
3164/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu et oon suorastaan roikkunut sun lahkeessa. Numeron eston sijaan haluatkin ilmeisesti lisää roikkumista?

Vierailija
3165/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla rakastunut puolituttuun vai onko se silloin ennemminkin jotain pakkomiellettä tai haaveilua?

Vahva ihastus, ehkä jopa limerenssi. Ei puolituttuun voi rakastua, korkeintaan siihen omaan mielikuvaan hänestä.

🥱🥱🥱🥱

Vierailija
3166/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin numeron jo.

Vierailija
3167/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahva ihastus, ehkä jopa limerenssi. Ei puolituttuun voi rakastua, korkeintaan siihen omaan mielikuvaan hänestä.

Sivusta: Olen rakastunut kaksi kertaa elämässäni ensisilmäyksellä. Molempia henkilöitä varmasti aina tulen rakastamaan jollain tasolla. Siitä vaan kumoamaan toisen kokemusta, kaipauspoliisit. 

Vierailija
3168/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tämä nyt joku toinen kohde?

Vierailija
3169/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Este on ylittämätön.

Ok

Vierailija
3170/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että osa emojeista on korjaututynut, osa ei ja osa ei ole edes palannut palstan valikoimaan.

Vierailija
3171/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: Olen rakastunut kaksi kertaa elämässäni ensisilmäyksellä. Molempia henkilöitä varmasti aina tulen rakastamaan jollain tasolla. Siitä vaan kumoamaan toisen kokemusta, kaipauspoliisit. 

Ei sun tartte todistella tolloille mitään. Voimia. 

Vierailija
3172/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että osa emojeista on korjaututynut, osa ei ja osa ei ole edes palannut palstan valikoimaan.

OMG! Mä luulin et Tappajahai on jännä.

Vierailija
3173/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ra-kas-tan 

Tun-net-ko

Vierailija
3174/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä järkeilen asiat ennen kuin ehtivät mennä liian pitkälle. Kaivattu hyppäsi jostain puun takaa ja rakastuin heti ensisilmäyksellä ennen kuin järki ehti hereille. Tilanne ja henkilö olivat yllättävät.

Vierailija
3175/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me voidaan puhua siitä miksi sulle on vaikeaa ja miksi mulle on vaikeaa. Yritetään ymmärtää toisiamme niin hyvin se onnistuu.

Kertoisitko ensin?

Vierailija
3176/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Mistähän olet täällä kertaa kierrokset kerinyt?

Opettele kirjottaa

Vierailija
3177/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi hyvä ja rakkaudellinen suhde, vaalisin sitä aarteenani. En lähtisi lämmittelemään tai edes testailemaan, iskisikö jonkun kanssa kipinää. Tuota viimeistä tapahtuu tahtomattaankin ja oikeastaan vain sillä tavalla, mutta joka tapauksessa en ainakaan leikkisiä tulella, koska oma kulta olisi niin tärkeä, ettei sellaista haluaisi menettää omalla tyhmyydellään. Mutta ei ole hyvää eikä huonoa.

Näin pitää toimia, kun sen rakkaan aarteen joskus saa kainaloon. Olet täysin oikeassa. Kunnioitus, arvostus, toisen huomioiminen ja helliminen etunenässä. Joskus elämässä unohdetaan perusasioita, mutta kaikesta voi oppia. 

Kun tai jos. Jos niin hyvin käy.

Vierailija
3178/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sielulla olis sanottavaa sun sielulle, kyllä, jos törmättäis. Mut puhuttavaa - en tiedä. Voisin kyllä kiittää, hmm, hyvistä neuvoista, kuitenkin.

Tuli vaan mieleen

En usko, että sielullani olisi mitään sanottavaa eräälle sieluttomalle valveunien paholaiselle. Kuin hänelle.

Vierailija
3179/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ja näyttää siltä että A/A kaipaajia on palstalla useampia tapauksia.

-A

Vierailija
3180/3329 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yleensä järkeilen asiat ennen kuin ehtivät mennä liian pitkälle. Kaivattu hyppäsi jostain puun takaa ja rakastuin heti ensisilmäyksellä ennen kuin järki ehti hereille. Tilanne ja henkilö olivat yllättävät.

Semmoista se on joskus. Muistan itsekin. Jokseenkin. =]