Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3329)
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut muutaman irtoviestin illan aikana, joten toivottavasti kaivattuni ei ole harhaillut. En ole käynyt keskusteluja.
Jos kaivattusi on normaali, tervejärkinen ihminen, hän tietää missä mennään, eikä omi negaa tai käy chattejä tuntemattomien kanssa. Voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla rakastunut puolituttuun vai onko se silloin ennemminkin jotain pakkomiellettä tai haaveilua?
Ensisilmäyksellä jopa tuntemattomaan
Musta tuntuu et oon suorastaan roikkunut sun lahkeessa. Numeron eston sijaan haluatkin ilmeisesti lisää roikkumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla rakastunut puolituttuun vai onko se silloin ennemminkin jotain pakkomiellettä tai haaveilua?
Vahva ihastus, ehkä jopa limerenssi. Ei puolituttuun voi rakastua, korkeintaan siihen omaan mielikuvaan hänestä.
🥱🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva ihastus, ehkä jopa limerenssi. Ei puolituttuun voi rakastua, korkeintaan siihen omaan mielikuvaan hänestä.
Sivusta: Olen rakastunut kaksi kertaa elämässäni ensisilmäyksellä. Molempia henkilöitä varmasti aina tulen rakastamaan jollain tasolla. Siitä vaan kumoamaan toisen kokemusta, kaipauspoliisit.
Vai onko tämä nyt joku toinen kohde?
Vierailija kirjoitti:
Este on ylittämätön.
Ok
Jännä, että osa emojeista on korjaututynut, osa ei ja osa ei ole edes palannut palstan valikoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta: Olen rakastunut kaksi kertaa elämässäni ensisilmäyksellä. Molempia henkilöitä varmasti aina tulen rakastamaan jollain tasolla. Siitä vaan kumoamaan toisen kokemusta, kaipauspoliisit.
Ei sun tartte todistella tolloille mitään. Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että osa emojeista on korjaututynut, osa ei ja osa ei ole edes palannut palstan valikoimaan.
OMG! Mä luulin et Tappajahai on jännä.
Mä yleensä järkeilen asiat ennen kuin ehtivät mennä liian pitkälle. Kaivattu hyppäsi jostain puun takaa ja rakastuin heti ensisilmäyksellä ennen kuin järki ehti hereille. Tilanne ja henkilö olivat yllättävät.
Vierailija kirjoitti:
Me voidaan puhua siitä miksi sulle on vaikeaa ja miksi mulle on vaikeaa. Yritetään ymmärtää toisiamme niin hyvin se onnistuu.
Kertoisitko ensin?
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Mistähän olet täällä kertaa kierrokset kerinyt?
Opettele kirjottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi hyvä ja rakkaudellinen suhde, vaalisin sitä aarteenani. En lähtisi lämmittelemään tai edes testailemaan, iskisikö jonkun kanssa kipinää. Tuota viimeistä tapahtuu tahtomattaankin ja oikeastaan vain sillä tavalla, mutta joka tapauksessa en ainakaan leikkisiä tulella, koska oma kulta olisi niin tärkeä, ettei sellaista haluaisi menettää omalla tyhmyydellään. Mutta ei ole hyvää eikä huonoa.
Näin pitää toimia, kun sen rakkaan aarteen joskus saa kainaloon. Olet täysin oikeassa. Kunnioitus, arvostus, toisen huomioiminen ja helliminen etunenässä. Joskus elämässä unohdetaan perusasioita, mutta kaikesta voi oppia.
Kun tai jos. Jos niin hyvin käy.
Vierailija kirjoitti:
Mun sielulla olis sanottavaa sun sielulle, kyllä, jos törmättäis. Mut puhuttavaa - en tiedä. Voisin kyllä kiittää, hmm, hyvistä neuvoista, kuitenkin.
Tuli vaan mieleen
En usko, että sielullani olisi mitään sanottavaa eräälle sieluttomalle valveunien paholaiselle. Kuin hänelle.
Tuntuu ja näyttää siltä että A/A kaipaajia on palstalla useampia tapauksia.
-A
Vierailija kirjoitti:
Mä yleensä järkeilen asiat ennen kuin ehtivät mennä liian pitkälle. Kaivattu hyppäsi jostain puun takaa ja rakastuin heti ensisilmäyksellä ennen kuin järki ehti hereille. Tilanne ja henkilö olivat yllättävät.
Semmoista se on joskus. Muistan itsekin. Jokseenkin. =]
Mun ryppy ei ole tarpeeksi pinkki. Saan varmaan rangaistuksen.