Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veera Selänne paljastaa Hesarissa: En ole samaa mieltä politiikasta isäni kanssa

Vierailija
25.04.2026 |

Kuulostaa fiksulta tämä 18 v nuori nainen. 

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000011889921.html

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi häntä haastatellaan Hesarin?

Alkaa muistuttaa enemmän ja enemmän naistenlehteä.

Ne tarvii kokoajan ihmisiä todistellakseen toisille että ne on oikeassa kaikessa. Ihan perinteinen tyhmän ihmisen temppu, vetää kaltaisiaan kokoajan esille ja sanoa, että hei katsokaa tämäkin on tätä mieltä! Onhan toi aika lapsellista kun miettii, että ensin tytön isää jahdataan ja mustamaalataan ja sen jälkeen tyttö itse vedetään jopa niinku tätä mustamaalattua eli omaa isäänsä vastaan.  Tavallaan viaton tyttö otetaan mukaan omaan sairaaseen leikkiin.

Isää vastaan

"Mä en pysty edes kuvailemaan, millainen suhde se on. Ei ole ketään tärkeämpää ihmistä kuin mun iskä." 

Vierailija
22/24 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selänteiden mielipiteistä voi olla montaa mieltä, mutta todella fiksut ja hyväkäytöksiset lapset ovat kasvattaneet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veera on tainnut syntyä yltäkylläisyyteen ja vaurauteen, toisin kuin Teemu, joka on työllään rakentanut sen. Ei taida tytöllä olla hajuakaan reaalimaailmasta ja todellisesta elämästä.

Sulla on outo käsitys reaalimaailmasta. Veera on joutunut kestämään sen, että perheessä mottona on ollut: jääkiekko ensin, jääkiekko ensin. 

Vierailija
24/24 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka moni tässä ketjussa on samaa mieltä politiikasta omien vanhempiensa kanssa? 

Eiköhän jo sukupolvierokin tee tehtävänsä. Harvassa perheessä ollaan samaa mieltä polvesta toiseen. Olihan esimerkiksi Wille Rydmanin isä demari ja Sinnemäen isoisä taas oikeistoradikaali (Lapuan liike). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi