Aiotko tänään käydä shoppailemassa? Kerro mihin kauppoihin aiot mennä!
Itsellä listalla Cubus - haen yöasut jotka tilasin noutona myymälästä; Prisma - haen kasvojenpesuun puhdistusainetta ja kasvopesusienen. Sitten käyn Dermosilillä - ostan shampoota ja hoitoainetta. Lopuksi ajattelin hakea McDonaldsista uuden Cowboy-burgerin testiin ja jos ostaisi myös Deluxe Shake Mystery Bluen :)
Ihan kuin jonkun teinin ostoslista mutta olen liki 50v.
Kommentit (39)
En. Ei ole varaa. Tilillä just sen verran rahaa että saan kahden viikon ruoat, saan maksettua pari laskua ja vuokran.
No mä vähän mietin, lähtisinkö Tuuriin. Täällä on satanut vähän lunta, joten mietin, onnistuuko ajaminen kesärenkailla, ja toisaalta olen myös sairaana, enkä tiedä, jaksanko lähteä. Mun pitäis ostaa naamarasvaa ja siemeniä istutuksia varten sekä katsella vähän housuja. Ja ehkä kenkiä. Ja siellä on diesel halpaa, niin tankkais samalla.
Kaupassa käyn vain ruokaostoksilla, kaiken muun tilaan netistä. Inhoan kaupoissa ravaamista ja ihmismassoja kauppakeskuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Hot lips. Haen sätisfryerin.
Ohhoh. Itsetuhoisuutta. Toivottavasti osaavat palovammapolilla auttaa.
Puuilosta kunhan ne kohta aukeaa pitäisi hakea tarvikkeita.
Stadiumiin urheiluvaate ostoksille ja sen jälkeen K-Supermarkettiin ostamaan grillattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Hot lips. Haen sätisfryerin.
Onko se sukua hairfryerille?
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa käyn vain ruokaostoksilla, kaiken muun tilaan netistä. Inhoan kaupoissa ravaamista ja ihmismassoja kauppakeskuksissa.
Ihmismassoja? Eihän ihmisillä ole rahaa.😂
Ruokakauppaan mennään viikon ruokaostoksille.
Vaatteita tarvitsisin mutta ei löydy mistään mieluisia minun koossa joten en käy vaatekaupoissa. Netistä en jaksa tilata kun en jaksa sitä palautusrumbaa. Yritän pärjätä vanhoilla parsimalla reikiä jne.
Pitäis hakee sokokselta estee lauderin day wear-voide, alkaa loppua.
Vai onko kenties lentokentällä saatavilla. Ulkkarikentiltä ei löydy.
Muuten menen cittariin ostaa 18 litraa pepsimaxia
Vierailija kirjoitti:
Ruokakauppaan mennään viikon ruokaostoksille.
Vaatteita tarvitsisin mutta ei löydy mistään mieluisia minun koossa joten en käy vaatekaupoissa. Netistä en jaksa tilata kun en jaksa sitä palautusrumbaa. Yritän pärjätä vanhoilla parsimalla reikiä jne.
Mä tilaan netistä ja jos ei ole sopia annan tyttärelle myytäväksi, saa vähän rahaa opintojen tueksi.
Kävin just nettishoppailemassa, ostin tän https://www.nakoa.fi/products/amelie-dress-kerrosmekko-chive
Meen sokokselle ostaa nutrilettiä.
Mukavaa, nauttikaa! Pitäähän sitä elämässä olla iloa. Itse en lähde tänään shoppailemaan, mutta kiinnostelisi testata uusia YSL Lovenude huulipunia 😊
Vierailija kirjoitti:
Kävin just nettishoppailemassa, ostin tän https://www.nakoa.fi/products/amelie-dress-kerrosmekko-chive
Kivan näköinen mekko vaan onkohan tämä sopiva lyhyelle ihmiselle, arvostelujen mukaan ehkä ei
En. En edes muista kuinka monta vuotta sitten olen viimeksi käynyt muuta kuin ruokakaupassa.