Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kaupassa ja rahaa meni 218 euroa

Vierailija
24.04.2026 |

Ja olen työtönkin vielä. Ostin pääasiassa ruokaa, wc paperia, pyykinpesuainetta 3 kiloa, dr oetker pizzojakin 4 kpl. Kaljaa en ostanut koska en juo. Mehut on kalliita, niihin meni 30 euroa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin jlihaa, maitoa, ruisleivän, maksamakkaran ja muutaman oluen, meni 73,20 €

Repiikä siitä huumoria 

Stockman herkku on kyllä kallis kauppa

Vierailija
22/37 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin jlihaa, maitoa, ruisleivän, maksamakkaran ja muutaman oluen, meni 73,20 €

Repiikä siitä huumoria 

No niin varmasti. Joko sinua on viilattu pahasti linssiin tai sitten valehtelet. Pistäpä määrät ja hinnat mukaan.

Jauheliha 400g 6,98 €

Täysmaito 1,39 €

Ruisleipä 2,07 €

Maksamakkara 3,04 €

Oluet 59,72 €

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme ostaa mehua? Paitsi se, joka on järjestämässä lasten juhlat.

No toisaalta eihän ap valitellut rahan puutetta, että sinänsä ei kai se minulta ole mitenkään pois, jos haluaa ostella turhuuksia.

Vierailija
24/37 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kävin eilen paskalla. Vessapaperia meni 9 arkkia.

Vierailija
25/37 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 € mehuihin? Paljonko sinä niitä oikein ostit ja paljonko juot mehua päivässä?

Takuulla oli jotain bremhults tuorepuristettuja mehuja. 🤬🤬🤬🤬 Samaan aikaan työssä käyvänä juon vaan vettä koska löysää rahaa ei ole.

Pyydä palkankorotusta tai etsi parempipalkkainen työ

Vierailija
26/37 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakki kallistunut kohtuuttomasti ostin 10 litraa,ei tullut alennuksia kyllä veetuttaa,PerSu 60v

Vierailija
27/37 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repiikä siitä huumoria 

No niin varmasti. Joko sinua on viilattu pahasti linssiin tai sitten valehtelet. Pistäpä määrät ja hinnat mukaan.

Hiljaiseksi meni tämä vinkuiita kun löin hinnat pöytään, kyllä eläminen on niin hinnakasta nykyään

Vierailija
28/37 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äääähääähääähää mee itkee sun äidillesi.

Yleinen keskustelu aihesta on  tarpeellinen.  Jos aihealue ei  sinua kosketa kiinnosta- Pysy poissa.  Miksi hinku tulla asiattomasti esittämään.  Onko noin tylsää ja pitkä aika , etä kesken työskentelysi/ työnteon/ opintojen koet tuiki tarpeelliseksi heitellä asiattomuuksia. Noin paha olla taas- tee sille pahoinvoinnillesi jotain.

Vierailija
29/37 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repiikä siitä huumoria 

Et ostanut. Mutta määrittele ensin paljonko on muutama olut.

Vierailija
30/37 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repiikä siitä huumoria 

Jauheliha 400g 6,98 €

Täysmaito 1,39 €

Ruisleipä 2,07 €

Maksamakkara 3,04 €

Oluet 59,72 €

No niin!

Vierailija
31/37 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö kaupassa vain kerran kuussa? Mahtuuko kaikki kerralla mersuun?

Ei oo työttömänä vara ku pari vuotta vanhaan c mersuun. Tukia pitäisi nostaa että saa E:n!!

Ei mahdu ruokaostokset C-mersuun. Kyllähän E:tä varten pitäisi saada harkinnanvaraista!

Vierailija
32/37 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 € mehuihin? Paljonko sinä niitä oikein ostit ja paljonko juot mehua päivässä?

Takuulla oli jotain bremhults tuorepuristettuja mehuja. 🤬🤬🤬🤬 Samaan aikaan työssä käyvänä juon vaan vettä koska löysää rahaa ei ole.

Pyydä palkankorotusta tai etsi parempipalkkainen työ

Joo, noita iso palkkaisia työpaikkojahan löytyy ihan joka oksalta, ja pomo antaa mojovan palkankorotuksen kunhan vaan tanssii toimiston ovesta sisään ja pyytää. 

Miksi mä en tota oo ite keksinyt...

Vierailija
33/37 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brämhults smoothie 2.95€/kpl. 2 päivässä *30 päivää = 177€.

Eli bruttopalkkaa pitäisi saada n. 250€ lisää kuukaudessa jotta olisi varaa.

Vierailija
34/37 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen täytyy olla provo.

Vierailija
35/37 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän keskittää ruokakaupassa käynnin kertaan viikossa, ihan vaan ajansäästön takia. 4 hengen perhe, ei nykyään mitenkään pääse alle 200 euroon per kerta, useimmin menee yli 250 eur. Sillä tosiaan yritetään sitten pärjätä koko viikko.

Vierailija
36/37 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varoissani, mutta en silti osta mehuja enkä pitsaa. Tänään kävin kaupassa, ostin kilon lohta, vihanneksia, hedelmiä , leipää,  ja paljon muuta. Alle satasella selvisin vaikka oli kolme kassia täynnä että juuri jaksoin raahata kotiin.

Vierailija
37/37 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap voi olla varakas, on perittyä rahaa tai on ansainnut joskus todella hyvin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi