Kävin kaupassa ja rahaa meni 218 euroa
Ja olen työtönkin vielä. Ostin pääasiassa ruokaa, wc paperia, pyykinpesuainetta 3 kiloa, dr oetker pizzojakin 4 kpl. Kaljaa en ostanut koska en juo. Mehut on kalliita, niihin meni 30 euroa.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin jlihaa, maitoa, ruisleivän, maksamakkaran ja muutaman oluen, meni 73,20 €
Repiikä siitä huumoria
No niin varmasti. Joko sinua on viilattu pahasti linssiin tai sitten valehtelet. Pistäpä määrät ja hinnat mukaan.
Jauheliha 400g 6,98 €
Täysmaito 1,39 €
Ruisleipä 2,07 €
Maksamakkara 3,04 €
Oluet 59,72 €
Kuka ihme ostaa mehua? Paitsi se, joka on järjestämässä lasten juhlat.
No toisaalta eihän ap valitellut rahan puutetta, että sinänsä ei kai se minulta ole mitenkään pois, jos haluaa ostella turhuuksia.
Ja mä kävin eilen paskalla. Vessapaperia meni 9 arkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 € mehuihin? Paljonko sinä niitä oikein ostit ja paljonko juot mehua päivässä?
Takuulla oli jotain bremhults tuorepuristettuja mehuja. 🤬🤬🤬🤬 Samaan aikaan työssä käyvänä juon vaan vettä koska löysää rahaa ei ole.
Pyydä palkankorotusta tai etsi parempipalkkainen työ
Konjakki kallistunut kohtuuttomasti ostin 10 litraa,ei tullut alennuksia kyllä veetuttaa,PerSu 60v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin jlihaa, maitoa, ruisleivän, maksamakkaran ja muutaman oluen, meni 73,20 €
Repiikä siitä huumoria
No niin varmasti. Joko sinua on viilattu pahasti linssiin tai sitten valehtelet. Pistäpä määrät ja hinnat mukaan.
Hiljaiseksi meni tämä vinkuiita kun löin hinnat pöytään, kyllä eläminen on niin hinnakasta nykyään
Vierailija kirjoitti:
Äääähääähääähää mee itkee sun äidillesi.
Yleinen keskustelu aihesta on tarpeellinen. Jos aihealue ei sinua kosketa kiinnosta- Pysy poissa. Miksi hinku tulla asiattomasti esittämään. Onko noin tylsää ja pitkä aika , etä kesken työskentelysi/ työnteon/ opintojen koet tuiki tarpeelliseksi heitellä asiattomuuksia. Noin paha olla taas- tee sille pahoinvoinnillesi jotain.
Vierailija kirjoitti:
Repiikä siitä huumoria
Et ostanut. Mutta määrittele ensin paljonko on muutama olut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repiikä siitä huumoria
Jauheliha 400g 6,98 €
Täysmaito 1,39 €
Ruisleipä 2,07 €
Maksamakkara 3,04 €
Oluet 59,72 €
No niin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö kaupassa vain kerran kuussa? Mahtuuko kaikki kerralla mersuun?
Ei oo työttömänä vara ku pari vuotta vanhaan c mersuun. Tukia pitäisi nostaa että saa E:n!!
Ei mahdu ruokaostokset C-mersuun. Kyllähän E:tä varten pitäisi saada harkinnanvaraista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 € mehuihin? Paljonko sinä niitä oikein ostit ja paljonko juot mehua päivässä?
Takuulla oli jotain bremhults tuorepuristettuja mehuja. 🤬🤬🤬🤬 Samaan aikaan työssä käyvänä juon vaan vettä koska löysää rahaa ei ole.
Pyydä palkankorotusta tai etsi parempipalkkainen työ
Joo, noita iso palkkaisia työpaikkojahan löytyy ihan joka oksalta, ja pomo antaa mojovan palkankorotuksen kunhan vaan tanssii toimiston ovesta sisään ja pyytää.
Miksi mä en tota oo ite keksinyt...
Brämhults smoothie 2.95€/kpl. 2 päivässä *30 päivää = 177€.
Eli bruttopalkkaa pitäisi saada n. 250€ lisää kuukaudessa jotta olisi varaa.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen täytyy olla provo.
Yritän keskittää ruokakaupassa käynnin kertaan viikossa, ihan vaan ajansäästön takia. 4 hengen perhe, ei nykyään mitenkään pääse alle 200 euroon per kerta, useimmin menee yli 250 eur. Sillä tosiaan yritetään sitten pärjätä koko viikko.
Olen ihan varoissani, mutta en silti osta mehuja enkä pitsaa. Tänään kävin kaupassa, ostin kilon lohta, vihanneksia, hedelmiä , leipää, ja paljon muuta. Alle satasella selvisin vaikka oli kolme kassia täynnä että juuri jaksoin raahata kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voi olla varakas, on perittyä rahaa tai on ansainnut joskus todella hyvin.
Stockman herkku on kyllä kallis kauppa