Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jätti 2v suhteesta ghostaamalla!

Vierailija
23.04.2026 |

Oon aika tyrmistynyt. Siis miten vähän  ihminen voi välittää? Koko sen 2v sanoi että rakastaa ja oli yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia ym ym.

Meille tuli pieni erimielisyys ja riita, ei edes kovin vakava, ja nyt vaan kaikki on ohi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli syy? Pettäjät voi heivata muualle ghostaamalla mutta en ymmärrä muuten.

Aivan typerä pieni riita, kyseenalaistin hänen käytöksensä ja kinasteltiin näkemyseroista. Ei mitään huutamista tai ilkeilyä.

Eikö nykyään ihmiset kestä yhtään suhteen normaaleja pikku vastoinkäymisiä?

-ap

Narsisti ei pysty käsittelemään erimielisyyttä. Hän ottaa sen henkilökohtaisena loukkauksena. Jouduit nyt pahojen ihmisten lokeroon ikuisiksi ajoiksi.

Narsisti pitää nimenomaan ghostata totaalisesti. Muuta keinoa ei ole.

Vierailija
22/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vaan sopineet toisillenne, ihan tavallista. Ajan myötä huomaat että näin oli parempi. Miehiä tulee ja menee kuin ratikoita eli seuraavaa kehiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli syy? Pettäjät voi heivata muualle ghostaamalla mutta en ymmärrä muuten.

Aivan typerä pieni riita, kyseenalaistin hänen käytöksensä ja kinasteltiin näkemyseroista. Ei mitään huutamista tai ilkeilyä.

Eikö nykyään ihmiset kestä yhtään suhteen normaaleja pikku vastoinkäymisiä?

-ap

Menitkö myöntämään, että äänestit vihreitä? Itsellekin se olisi niin suuri red flag, että laittaisin kaikki yhteydet heti poikki.

Vierailija
24/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se menee. Ei nykyajan miehet enää siedä huonoa kohtelua. Varmaan aikansa katseli ja totesi tilanteen. Naiset kuvittelee voivansa määräillä kaikesta. Itsekin juuri erosin tyttöystävästäni, koska en vain jaksa enää.

M42

Harmi jos teillä on ollut noin mutta minä en ole yhtään määräilevä vaan tosi sopuisa. Tuo oli oikeastaan yksi hyvin harvoista kerroista milloin meillä oli mitään riitaa. 

Jäin miettimään mitä sanottu tässä ketjussa, mies oli muutenkin erikoisen itseriittoinen, ja kaiken piti pyöriä hänen ympärillään. Miehen ystävät taas olivat minuun lääpällään ja kehuivat aina miten ihanan naisen hän on löytänyt. Hän taas ei huomioinut minua.

Ihmettelen vaan, miksi mies on pitänyt minua roikkumassa tai edes viitsinyt näytellä ja valehdella että rakastaa?

-ap

Vierailija
25/25 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse laittanut viestiä jos kerran ghostasi?