Miksi jotkut ihmiset imuroi itse kun robotti-imuri tekee sen puolestasi?
Kommentit (5)
Pieneen kaksioon ei kannata hankkia imurirobottia. Hyötyliikunta kannattaa aina!
Ei pystyisi mun kotia imuroimaan. Keskeltä lattiaa kyllä saisi. Robotin takia pitäis siirtää kalusteet. Käsipelillä ei tartte. Imurin varsi mahtuu alle. Sit se pitäis kantaa yläkertaan ja muutenkin portaat pitäis erikseen imuroida. Ja tykkään hyöty liikunnasta. Ei tartte käydä lenkillä kun liikuntaa saa imuroimalla ison omakotitalon. Ihmiset muutenkin taitaa olla tekemättä mitään,kerta pitää erikseen salilla käydä kuntoa kohentamassa. Mulla se pysyy kunnossa hakkaamalla itte kannot maasta ja muutenkin tekemällä kaikki itte.
Tuntuu turhalta ostaa robotti, kun oma imuri on hyvä ja toimii. Mihin minä sen laittaisin? Imurointi on nopeasti tehty.
Miks jotkut ihmiset käy töissä, kun muut tekevät sen puolestasi? Ihmettelen vaan.
Yleensä miksi-ikä menee ohi pikkulapsilla. Sitten on näitä, jotka vielä aikuisinakin länkyttävät vauvapalstalla.
Mun kodissa on sellaisia nurkkia ja kalusteiden alustoja, mihin robotti-imuri ei mahtuisi.