Mitä iltapalaa syöt?
Minulla Pirkka kanan makuisia pikanuudeleita, joihin laitoin tofua, kikherneitä, keittojuureksia, paprikaa, pinaattia, jalapenoa, paprikaa, sokeria ja rypsiöljyä. -m48
Kommentit (76)
Maksalaatikkoa ja puolukkahilloa, suklaata.
Söin kulhollisen kaurapuuroa ripauksella suolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapala on lapsille. Illallista söin seitsemän aikoihin.
Syöt siis kunnollista ruokaa vielä noin tunti sen jälkeen, kun suositellaan lopettamaan päivän syömiset kokonaan. Ei mikään ihme, jos ei sinusta tarvita iltapalaa, kun omat syömätapasi on tuommoiset. Suositus on syödä viimeisen kerran n. klo 18 ja se on iltapala-aika, eikä päivällisaika.
Mites koko etelä-eurooppa, missä syödään vasta illalla myöhään? Elävätkö he suositusten vastaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapala on lapsille. Illallista söin seitsemän aikoihin.
Syöt siis kunnollista ruokaa vielä noin tunti sen jälkeen, kun suositellaan lopettamaan päivän syömiset kokonaan. Ei mikään ihme, jos ei sinusta tarvita iltapalaa, kun omat syömätapasi on tuommoiset. Suositus on syödä viimeisen kerran n. klo 18 ja se on iltapala-aika, eikä päivällisaika.
Höpö höpö. Etelä-Euroopassa illallinen syödään yleisesti vasta klo.19-21. Ja terveempiä siellä ovat mm. Välimeren maissa kuin täällä Suomessa. Itse syön illallisen klo.20-21. Ja sitten seuraavan kerran klo. 12. seuraavana päivänä. Koko aikuisikäni olen syönyt näin. Asunkin osan vuodesta Kreikassa.
Ei se mitään höpö höpöä ole, vaan suositus. Nyt ollaan Suomessa eikä Kreikassa. Kreikkalaiset pitäkööt omat suosituksena. Välimerellisen ruokavalion suosittelu ei tarkoita, että aletaan syödä Suomessakin illallista klo 19-21, vaan kasvisten lisäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Olen ollut tammikuusta asti pätkäpaastolla. Syön ruoan klo 17 ja illan aikana juon vain vettä. Aamiainen sitten aikatauluista riippuen klo 7-9.
Silloin kun en paastoillut, söin vain viilin ja jonkun hedelmän.
Itsekin olen tajunnut harrastaneeni pätkäpaastoa vuosikymmeniä. En syö aamiaista enkä lounasta. Syön illalla ja yöllä. -ap
Niin, minusta ihmisen kannattaa syödä oman tuntemuksensa mukaan. Toisilla se on noin ettei aamulla maistu ruoka. Minulla se on aivan toisinpäin. Sama asia silti :)
Näin se on. Omaan tyyliin. -ap
Mä syön ensimmäisen ateriani tänään joskus klo 23 aikaan. Kanaa ja riisiä.
En syö iltapalaa, se on lapsille.
No eihän sitä voi syödä muuten kuin tarpeen mukaan ja työaikojen. Etelässä on siesta keskipäivän kuumuuden takia ja tauko työstä useimmin. Meillä ei ole kuumaa vaan kylmää . Tarjoilijat tekee töitä yöhön asti ja yövuorolaiset aamuun asti . Turistina pidä vesipullo mukana kuumassa.
Onpa täällä taas taukkeja. Kas kun ette indonesialaisten tapaan käske syömään, koska niin moni siellä päin syö indonesialaisittain.
Mikä on kun ei saa syödä miten haluaa? Vähätellään muiden syömistä. Kun syö terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Klo 19 ja sen jälkeen syöty on iltapalaa, vaikka hirveä söisi.
Imen vaginaa ja nuolen ihanaa naisen ihoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kun ei saa syödä miten haluaa? Vähätellään muiden syömistä. Kun syö terveellisesti.
Pätemisen tarve on suurta palstalla. Mikään ei ole hyvä ja kaikki on epäterveellistä.
Monet menee töihin aamulla 6 aikaan niin 9 aikaan on hyvä istua juomaan teetä tai kahvia . Vettä. 12 aikaan ruoka. Iltavuorolaiset nukkuu usein pitempään aamulla . Syövät kun lähtevät töihin ja eväät mukaan.
Klo 19 ja sen jälkeen syöty on iltapalaa, vaikka hirveä söisi.
Meillä se on päivällinen tai illallinen. Ei mikään "pala" vaan päivän toinen lämmin ateria. Klo 19
Ainoona kaikista, tällä jäbällä onkin yöpala. (N. klo. 23,30-00,30.)Tänään: Hampurilainen (Sellainen iiiiso!) eli kaupan "valmis". Laitan väliin juustoa, salaatin lehden, ehkä kaks, tomppoo sekä herkkukurkkua, soosi tietty, chili majoo...vähä niinku hampurilaisbaarissa...ja hyvää tulee! Couka koolaa päälle ja sit kelpaa huilata ku massulla o duunia. Ja vatut noudata mitään "ohjeita" millo pitää tai saa evästää. Syön sillo ku onpi näklä! Sillä zipuli, elikäs: Oli miten oli, mutta kyllä näin on!!! Toitottaa: Turun paappa 62-v. nuori!
Niin, minusta ihmisen kannattaa syödä oman tuntemuksensa mukaan. Toisilla se on noin ettei aamulla maistu ruoka. Minulla se on aivan toisinpäin. Sama asia silti :)