Mitä tarkoittaa jos olen estänyt miehen ja hän muuta kautta ottaa yhteyttä?
Estin miehen kaikkialla, kun totesin ettei suhteemme toimi. Hän sitten soitti minulle tuntemattomasta numerosta enkä tähän vastannut kun en tiennyt kuka soittaa. Useamman kerran soitti ja vielä toisesta numerostakin. No tänään sitten lopulta vastasin tähän numeroon kun alko ärsyttää kun jatkuvasti tulee soittoja. Siellä hän sitten oli. Sanoi että ikävöi ja myi jopa tavaroitaan jotta pystyi soittamaan koska rahat vähissä. Kuulemma hyvin paljon rahaa meni soittoihin. Sanoi että oli koko ajan surullinen ja mietti minua jatkuvasti.
Tästä kai voi päätellä että rakastaa oikeasti?
Kommentit (35)
Kuinka kauan ehdit seurustella hänen kanssaan?
Erittäin romanttinen mies. Sinuna menisin naimisiin ja tekisin monta lasta.
Vierailija kirjoitti:
Kohta menee jo rikoksen puolelle
Miten menee rikoksen puolelle?
Ei, vaan hän ei kunnioita sinua ja päätöstäsi.
Perseaukinen ja sekopäinen häirikkö.
Tarkoittaa sitä että hän on takertunut sinuun, ei pääse sinusta yli. Voit varautua siihen, että nimesi on kohta lööpeissä.
Tuo tavaroiden myynti puhelinkuluhin haiskahta siltä, että kyse ei ole suomalaisesta miehestä...
Millä tavalla suhde ei toiminut ja miksi estit?
Etkö oikeasti luota siihen, että aikuinen ihminen osaa käyttäytyä? Tuo estäminen on aika radikaali toimenpide ja ihan tarpeeton normaalien ihmisten välillä. Mikä siihen oli syynä?
"Tästä kai voi päätellä että rakastaa oikeasti? "
Väärin. Tästä voi päätellä,että olet yksinkertainen ja hankkitumassa vaikeuksiin. Luota arvioosi ja pysy hyypilstä erossa.
Hehe onko kenties lähi-itäläinen tuttavuus? Eroon et pääse. Vähintään passi pitää sille hommata. Kivaa loppuvuotta!
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla suhde ei toiminut ja miksi estit?
Etkö oikeasti luota siihen, että aikuinen ihminen osaa käyttäytyä? Tuo estäminen on aika radikaali toimenpide ja ihan tarpeeton normaalien ihmisten välillä. Mikä siihen oli syynä?
Olemme hyvin erilaisia ja ajattelemme asioista todella eri tavalla. Suhde myös väljähtyi ajan myötä.
Syynä estämiseen oli se että mies ei aiemmistakaan ero yrityksistäni ymmärränyt, että suhde on siinä. Olen halunnut erota aiemminkin mutta se ei hänen päähän iskostunut.
Ei ole tervepäisen touhua tuollainen soittelu.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä että hän on takertunut sinuun, ei pääse sinusta yli. Voit varautua siihen, että nimesi on kohta lööpeissä.
Tuo tavaroiden myynti puhelinkuluhin haiskahta siltä, että kyse ei ole suomalaisesta miehestä...
Mies ei ole suomalainen, kotoisin Yhdysvalloista.
Vierailija kirjoitti:
Kohta menee jo rikoksen puolelle
Ei saanut sannan ovisilmäarabikaan rangaistusta.
Missä se oikeen on, ku pitää myydä tavaroita soittaakseen?
Ota nyt Kongosta poikkis ja perusta perhe! Se on tosi rakastunut. Tai jos ehdotat, että meet hänen luokseen sinne, lämpimämpää ja enemmän äksönii ku täällä.
Mua mietityttää, että miksi laitoit eston hänelle? Mun mielestä eston laittaminen on lapsellista, ellei sitten se henkilö ole käyttäytynyt aggressiivisesti tai epäasiallisesti.