Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulle tullu yhtäkkiä joku tuntematon auttamaan kaupassa, jos et ole esim saanut jotain tuotetta kaupan ylähyllyltä?

Vierailija
22.04.2026 |

Itselleni kävi kerran näin. Yritin saada lapselle jotain, tyyliin uimalaseja otettua, mutta en saanutkasn kun ne oli ripustettu niin ylös. Ja ite oon ihan pätkä. 

Sitten yhtäkkiä joku tuntematon mies tuli siihen kysymään, että mitä miun pitäs saada otettua. Mie näytin, että "noita uimalaseja" niin hän kiltisti otti pidempänä ne sieltä ja antoi mulle. 

Olin ihan äimän käkenä, että joku tuntematon tuli tollein auttamaan. Oli kyllä tosi kiltisti tehty. 🤗

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyydetään. Ei tule katseltua toisten shoppailua.

Vierailija
2/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen pyytänyt. Aina on kaikki auttaneet. Toinen pätkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin apua. Eräs pitkä mies otti ylähyllyltä itselleen tuotteen,sanoin et jos voisit mullekkin antaa. Antoi. Olen lyhyt.

Vierailija
4/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän et kysynyt, mutta kyllä olen auttanut korkealta hyllyltä tavaroita kaupassa tuntemattomille ihmisille. Olen jopa kysynyt, että voinko auttaa, jos olen nähnyt, että joku todennäköisesti tarvitsee apua.

Terveisin vähän keskimittaista pidempi, vähän keski-ikäistä nuorempi, naimisissa oleva vanhoillislestadiolainen heteromies, isä ja insinööri.

Vierailija
5/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joskus joku auttanut pyytämättäkin. Useimmiten olen kyllä pyytänyt, ihan höylisti kaikki ovat suostuneet.

Vierailija
6/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut, tuli hyvä mieli :)

Vierailija
7/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan aina kun pyydetään. T. 172cm n

Vierailija
8/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miehet tulee useinkin! 😚

Vierailija
9/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja ihmisiä olen useinkin auttanut. Kysyn kyllä tarvitsetko apua. Muutaman kerran nuorempiakun.

Vierailija
10/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen auttanut. Viimeksi joidenkin korkealla olevien maitohyllytuotteiden poimimisen kanssa. T: N 175 cm 

Vierailija
11/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran minulta on kysytty, voinko auttaa. Pitkänä saan ylähyllyn tavarat helposti. Paitsi kerran, kun itsekään en yltänyt, kun tuotteet oli ihan siellä hyllyn takaosassa. Huikkasin mieheni paikalle ja häneltä onnistui. Oli ilo olla avuksi.

Vierailija
12/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmennyn aina jos joku tarjoutuu auttamaan. Olen tosi lyhyt ja tottunut keksimään kuinka saan korkealta tavaroita jollain keinolla. Nuorempana kukaan ei auttanut, mutta nykyään 40+ on ihmiset alkaneet auttaa jos pohdin kuinka pääsen ylähyllylle.

Vierailija
13/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaat vain.

Tj 50 188/80

Vierailija
14/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaat vain.

Tj 50 188/80

Kyllä autan ja usein pyydetäänkin auttaa.

Vierailija
15/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse autoin kerran paria pikkutyttöä kun eivät yltäneet karkkiosastolla haluamiinsa karkkeihin, niin annoin ne hyllystä heille. Tuli hyvä mieli auttamisesta.

Vierailija
16/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaat vain.

Tj 50 188/80

Tuon pituisena sinulla ei ole mitään ongelmaa saada ylähyllyltä tavaroita.

Vierailija
17/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä kilttiä, että joku mies tulee ahdistelemaan? Älä rohkaise miehiä ahdistelemaan tuntemattomia! Haluan olla rauhassa.

N33

Vierailija
18/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaat vain.

Tj 50 188/80

Tuon pituisena sinulla ei ole mitään ongelmaa saada ylähyllyltä tavaroita.

Totta. Autan pyytämättäkin ja pyydettäessä sekä kysyn lisäksi, että haluatteko aivan takimmaisen tuotteen koska sinne laitetut ovat usein tuoreempia. 

Ette nyt neidot rakkaat ymmärtäneet jutun juurta, minulla vain oli muut asiat mielessä tuossa edellisessä kommentissani. Hyi minua vaikka olen pohjimmiltani hyvin sydämellinen, kohtelias ja lämmin mies.

Tj50

Vierailija
19/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisen pitkä, 171 cm, mutta vanhemmat ja lyhyemmät rouvat jostain syystä pyytävät minua kurkottelemaan. Lähikaupassa yksi miestyöntekijä on varmaan 2-metrinen, ei ne siltä kysyä apua ikinä, paremmin se yltäisi.

Vierailija
20/21 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mielestä kilttiä, että joku mies tulee ahdistelemaan? Älä rohkaise miehiä ahdistelemaan tuntemattomia! Haluan olla rauhassa.

N33

Tämä tantta on mielestään niin hemaisevan seksikäs että normaali kanssakäyminen on hänestä ahdistelua. 🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme