Onko sulle tullu yhtäkkiä joku tuntematon auttamaan kaupassa, jos et ole esim saanut jotain tuotetta kaupan ylähyllyltä?
Itselleni kävi kerran näin. Yritin saada lapselle jotain, tyyliin uimalaseja otettua, mutta en saanutkasn kun ne oli ripustettu niin ylös. Ja ite oon ihan pätkä.
Sitten yhtäkkiä joku tuntematon mies tuli siihen kysymään, että mitä miun pitäs saada otettua. Mie näytin, että "noita uimalaseja" niin hän kiltisti otti pidempänä ne sieltä ja antoi mulle.
Olin ihan äimän käkenä, että joku tuntematon tuli tollein auttamaan. Oli kyllä tosi kiltisti tehty. 🤗
Kommentit (21)
Joskus olen pyytänyt. Aina on kaikki auttaneet. Toinen pätkä.
Mä pyysin apua. Eräs pitkä mies otti ylähyllyltä itselleen tuotteen,sanoin et jos voisit mullekkin antaa. Antoi. Olen lyhyt.
Sitähän et kysynyt, mutta kyllä olen auttanut korkealta hyllyltä tavaroita kaupassa tuntemattomille ihmisille. Olen jopa kysynyt, että voinko auttaa, jos olen nähnyt, että joku todennäköisesti tarvitsee apua.
Terveisin vähän keskimittaista pidempi, vähän keski-ikäistä nuorempi, naimisissa oleva vanhoillislestadiolainen heteromies, isä ja insinööri.
On joskus joku auttanut pyytämättäkin. Useimmiten olen kyllä pyytänyt, ihan höylisti kaikki ovat suostuneet.
Autan aina kun pyydetään. T. 172cm n
Vanhoja ihmisiä olen useinkin auttanut. Kysyn kyllä tarvitsetko apua. Muutaman kerran nuorempiakun.
Olen auttanut. Viimeksi joidenkin korkealla olevien maitohyllytuotteiden poimimisen kanssa. T: N 175 cm
Muutaman kerran minulta on kysytty, voinko auttaa. Pitkänä saan ylähyllyn tavarat helposti. Paitsi kerran, kun itsekään en yltänyt, kun tuotteet oli ihan siellä hyllyn takaosassa. Huikkasin mieheni paikalle ja häneltä onnistui. Oli ilo olla avuksi.
Hämmennyn aina jos joku tarjoutuu auttamaan. Olen tosi lyhyt ja tottunut keksimään kuinka saan korkealta tavaroita jollain keinolla. Nuorempana kukaan ei auttanut, mutta nykyään 40+ on ihmiset alkaneet auttaa jos pohdin kuinka pääsen ylähyllylle.
Vierailija kirjoitti:
Lupaat vain.
Tj 50 188/80
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaat vain.
Tj 50 188/80
Kyllä autan ja usein pyydetäänkin auttaa.
Itse autoin kerran paria pikkutyttöä kun eivät yltäneet karkkiosastolla haluamiinsa karkkeihin, niin annoin ne hyllystä heille. Tuli hyvä mieli auttamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaat vain.
Tj 50 188/80
Tuon pituisena sinulla ei ole mitään ongelmaa saada ylähyllyltä tavaroita.
Ap:n mielestä kilttiä, että joku mies tulee ahdistelemaan? Älä rohkaise miehiä ahdistelemaan tuntemattomia! Haluan olla rauhassa.
N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaat vain.
Tj 50 188/80
Tuon pituisena sinulla ei ole mitään ongelmaa saada ylähyllyltä tavaroita.
Totta. Autan pyytämättäkin ja pyydettäessä sekä kysyn lisäksi, että haluatteko aivan takimmaisen tuotteen koska sinne laitetut ovat usein tuoreempia.
Ette nyt neidot rakkaat ymmärtäneet jutun juurta, minulla vain oli muut asiat mielessä tuossa edellisessä kommentissani. Hyi minua vaikka olen pohjimmiltani hyvin sydämellinen, kohtelias ja lämmin mies.
Tj50
En ole erityisen pitkä, 171 cm, mutta vanhemmat ja lyhyemmät rouvat jostain syystä pyytävät minua kurkottelemaan. Lähikaupassa yksi miestyöntekijä on varmaan 2-metrinen, ei ne siltä kysyä apua ikinä, paremmin se yltäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mielestä kilttiä, että joku mies tulee ahdistelemaan? Älä rohkaise miehiä ahdistelemaan tuntemattomia! Haluan olla rauhassa.
N33
Tämä tantta on mielestään niin hemaisevan seksikäs että normaali kanssakäyminen on hänestä ahdistelua. 🤣🤣🤣
Jos pyydetään. Ei tule katseltua toisten shoppailua.