Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehillä on elämä niin paljon helpompaa kuin naisilla, niin miksi 80% itsareista on miesten tekemiä?

Vierailija
22.04.2026 |

Kyllä sen nyt vaan on niin että naisilla on elämä iisi modella. Voisitteko antaa edes tipan verran sympatiaa meille miehille? Ja antaa mahikset muillekin kuin kaikista komeimmille miehille, kiitos.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on pahoja mielenterveyden ongelmia. Tätä ei helpota se, etteivät mene lääkäriin.

Vierailija
62/76 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten elämä ei ole helpompaa.

Kun sota tulee, miehet pistetään sotarintamalle tappamaan ihmisiä, kun naiset voivat mennä samaan aikaan Espanjaan ottamaan aurinkoa ja paneskelemaan vieraita miehiä.

Vältyt tältä jos tapat itsesi. Miestyypillinen ongelmanratkaisukeino. Kannattaa tehdä se nyt jo ihan varuiksi.

Ei itsensä tappaminen ole miehille tyypillistä, sillä selvästi alle promille miehistä tappaa itsensä tilastotiedon perusteella. Valehtelet siis. Valehtelijat ovat psykopaatteja. Olet vakavasti sairas ihminen, eikä sinua voida parantaa. Olet häpeäksi maailmalle. 

Pääset tuosta harmistuksesta tappamalla itsesi.

Et siis ymmärtänyt lainkaan. Olet häpeäksi maailmalle, niinkuin psykot aina ovat. Ja siksi sinulla ei ole oikeutta olemassaoloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on yhtä oksennusta. Parempi vaan jos tekevät itsarit. Onneksi minulla on komea irakilainen kotona.

Vierailija
64/76 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat ketkä sanoo että miesten elämä on helppoa on naiset ja naisilta jää näkemättä ja tiedostamatta 90% miehen elämästä kun se 90% ei liity naisiin mitenkään niin se ei kiinnosta naisia. Eihän naisia kiinnosta miesten elämä mitenkään muuten kun siinä vaiheessa jos se liittyy naiseen itseensä

Vierailija
65/76 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni tämäkin aihe sitten taas tunteisiin miehellä. Kuka yllättyi?

Ei voi pitää paikkaansa kun koko minun 40 vuoden elämän ajan naiset ovat hokeneet että miehillä ei ole tunteita jonka takia miehet on kylmiä

Vierailija
66/76 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, ap, oisit nyt hetken ajatellut. Miehillä on useammin pääsy kuolettavimpiin keinoihin kuten aseisiin. 

Ärsyttää älyttömästi tyhmyys, sattuu päähän enemmän kuin luoti. 

Juuri näin: poikia ja miehiä on aina lellitty ja kumarreltu, ja syydetty kaikki mopot, autot, aseet, koulutukset, valmiiksimaksetut ensiasunnot ja perinnöt, joten omaannapaan tuijottelu on miehille tutumpaa + löytyy kaikki pelit ja vehkeet. Ja keinot esim. itsemurhaan.   Naiset ovat taas juuri taistelleet itselleen oikeuden omistaa rahaa, opiskella ammattiin ja ajaa autoa. Autokannasta leijonanosaa ajaa edelleen aina mies. Palkat rohmuaa miehet, he ovat aina äänessä ja valittavat joka asiasta.

Naiset armeijaan ja sotarintamalle sotimaan, niin loppuu ainainen valitus, että elämä on niin helppoa.

Vierailija
67/76 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni tämäkin aihe sitten taas tunteisiin miehellä. Kuka yllättyi?

Ei voi pitää paikkaansa kun koko minun 40 vuoden elämän ajan naiset ovat hokeneet että miehillä ei ole tunteita jonka takia miehet on kylmiä

Senpä takia kannattaakin tappaa itsensä. 40 vuotta on jo ihan riittävästi tunnekylmää elämää, ei enää sekuntiakaan kannata hukata.

Vierailija
68/76 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on yhtä oksennusta. Parempi vaan jos tekevät itsarit. Onneksi minulla on komea irakilainen kotona.

Irakilaismies r a i s k a a 40 kertaa todennäköisemmin kuin kantislainen mies. 

Vierailija
69/76 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tosi suuri osa miehistä pitää tunnetaitojen opettelua sekä terapiaa naismaisena heikkoutena. Mieluummin hypätään köyden jatkoksi tai ajetaan päin rekkaa kuin myönnetään muille omat haasteet ja pyydetään apua.

Joopajoo, naisethan nyt on heti ekana syyllistämässä jos mies puhuu tunteistaan tai vaikeuksistaan. "Olisit nyt mies!"

Ei ole vaan toiset miehet.

Vierailija
70/76 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tosi suuri osa miehistä pitää tunnetaitojen opettelua sekä terapiaa naismaisena heikkoutena. Mieluummin hypätään köyden jatkoksi tai ajetaan päin rekkaa kuin myönnetään muille omat haasteet ja pyydetään apua.

Joopajoo, naisethan nyt on heti ekana syyllistämässä jos mies puhuu tunteistaan tai vaikeuksistaan. "Olisit nyt mies!"

Itse en ole koskaan kuullut miehen tuota sanovan vaan miehet ovat aina tukeneet kun olen puhunut. Hyvin monelta naiselta olen kyllä tuon kuullut kun olen puhunut asioista

-eri

Vierailija
71/76 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei todellakaan kestä elämän kolhuja. Naiset on vahvempia henkisesti. Naiset ovat tottuneet kannattelemaan kaikkea ja pieni asia ei sitä muuta. 

Miehet esim eron jälkeen eivät pärjää yksin.  Omakin ex-mies uhkasi monesti tappaa itsensä kun kehtasin jättää hänet. Onneksi löysi sitten uuden niin elämä jatkui.

Vierailija
72/76 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeuksiin kaatuminen ja paha olo eivät ole osa mieheyttä. Toivon, että vaikeuksia ja epätoivoa kokeneet miehet muistavat tämän eivätkä jää ap:n kaivamaan kuoppaan. Elämänne on arvokas ja ansaitsette onnea ja apua eteenpäin.

Vierailija
73/76 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan kuullut miehen tuota sanovan vaan miehet ovat aina tukeneet kun olen puhunut. Hyvin monelta naiselta olen kyllä tuon kuullut kun olen puhunut asioista

-eri

Minä kun yritin tukea miehiä emotionaalisesti, sain kuulla, etteivät miehet tarvitse mitään tunnelässytystä. OK. En ole sen koommin tarjonnut, selvittäkää ongelmanne kuten parhaaksi näette.

Vierailija
74/76 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei todellakaan kestä elämän kolhuja. Naiset on vahvempia henkisesti. Naiset ovat tottuneet kannattelemaan kaikkea ja pieni asia ei sitä muuta. 

Miehet esim eron jälkeen eivät pärjää yksin.  Omakin ex-mies uhkasi monesti tappaa itsensä kun kehtasin jättää hänet. Onneksi löysi sitten uuden niin elämä jatkui.

500 000 naista syö turhaan masennuslääkkeitä ja käyvät turhaan ruikuttamassa terapiassa, etteivät kestä elämääsi. Naiset ovat itkuherkkiä kuten pikkulapset eivätkä koskaan kasva aikuiseksi.

Vierailija
75/76 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, ap, oisit nyt hetken ajatellut. Miehillä on useammin pääsy kuolettavimpiin keinoihin kuten aseisiin. 

Ärsyttää älyttömästi tyhmyys, sattuu päähän enemmän kuin luoti. 

Juuri näin: poikia ja miehiä on aina lellitty ja kumarreltu, ja syydetty kaikki mopot, autot, aseet, koulutukset, valmiiksimaksetut ensiasunnot ja perinnöt, joten omaannapaan tuijottelu on miehille tutumpaa + löytyy kaikki pelit ja vehkeet. Ja keinot esim. itsemurhaan.   Naiset ovat taas juuri taistelleet itselleen oikeuden omistaa rahaa, opiskella ammattiin ja ajaa autoa. Autokannasta leijonanosaa ajaa edelleen aina mies. Palkat rohmuaa miehet, he ovat aina äänessä ja valittavat joka asiasta.

Naiset armeijaan ja sotarintamalle sotimaan, niin loppuu ainainen valitus, että elämä on niin helppoa.

Unohdat että armeija on _miesten_ luoma instituutio, sodat miesjohtajien aloittamia. 

Vierailija
76/76 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Minä kun yritin tukea miehiä emotionaalisesti, sain kuulla, etteivät miehet tarvitse mitään tunnelässytystä. OK. En ole sen koommin tarjonnut, selvittäkää ongelmanne kuten parhaaksi näette.

Ne varmaan omaa samanlaisia kokemuksia kuin itse jonka takia tein päätöksen että ikinä en enää avaa itseäni naisille. Se on täysin sama asia kun ojentaisi ladatun aseen piippu itseäni kohti jossa on panos piipussa ja iskuri viritetty ja varmistin poistettu psykopaatille jonka nauttii ihmisten tappamisesta. Naiset käyttää kaikki ne tiedot mitä mies on sanonut aseena miestä vastaa seuraavassa tai myöhemmissä riidoissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi