Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika turhauttava toi tinder, ei mun juttu

Vierailija
22.04.2026 |

Ei vain tule millään osumia, aika turhauttava paikka vois poistaa. Siis näin alkuun sanon on profiiliteksti ja myös useampi kuva.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävä tää sun blogi

Vierailija
2/23 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä naamalla vaan kelpaa noille hoikille prinsessoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus ennen niitä osumia myös tulikin. Ajat muuttunu

Vierailija
4/23 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder = karjamarkkinat

Vierailija
5/23 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on muitakin kuin hoikkia prinsessoja tietääkseni. Mikset tähtää omaan tasoosi?

Vierailija
6/23 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytä tissit, niin tulee. 

Vierailija
7/23 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se tavallisille miehille toimi. monet tavalliset miehet eivät saa yhtään matchia.

naisille tinder toimii

Vierailija
8/23 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on muitakin kuin hoikkia prinsessoja tietääkseni. Mikset tähtää omaan tasoosi?

No yritän mutta en saa niiltäkään osumia.

Vierailija
9/23 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei se tavallisille miehille toimi. monet tavalliset miehet eivät saa yhtään matchia.

naisille tinder toimii

Siksi vaan poistoon. Tiedän ettei heille kelpaa kuin sporttinen adonis

Vierailija
10/23 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo onkin hyvä asia, valkoiset tavis ukot joutaakin jäädä yksin. Vielä kun pysyisivät maaseudulla niin asiat olisi paremmin.

Vierailija
11/23 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisista näkee että he etsivät vain urheilullisia adoniksei. Ei koskaan heille kelpaa.

Vierailija
12/23 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder, käyttääkö sitä joku vielä?

Pelkkiä tekoäly profiileja täynnä!

Vierailija
13/23 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun pysyy naisista erossa ja on yksin

Vierailija
14/23 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät joltain rikkailta hoikilta syövät terveellisesti eivät juo käyvät salilla ja iso palkka hohhoija

Vierailija
15/23 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mun paikka toi tinder

Vierailija
16/23 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole noitten tinder naisten tyyppiä ja mulla on ylipainoa

Vierailija
17/23 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli osuma hyvä tinderissä pitkä nainen, mutta enpäs tiedä onko kiinnostunut, ei naisista koskaan tiedä, se ärsyttää

Vierailija
18/23 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olet ollut tinderissä? Oletko mies vai nainen? Millaisia kuvia sulla on tinderissä? Mä liityin tinderiin 2 viikkoa sitten ja mietin kauankohan siellä yleensä joutuu roikkumaan ennen kun tärppää. Osumia tulee silloin tällöin, mutta suurin osa ei laita koskaan viestiä. Eilen oli tullut 3 treffikutsua, mutta ne oli miehiltä joilla ei hirveästi ollut mitään perustietoja profiilissa, ja ensimmäinen viesti oli treffikutsu, joten nyt pohdiskelen uskallanko kuitekaan tavata heitä jos en tiedä heistä yhtään mitään. Vaikkakin sitä vartenhan mä siellä olen että tapaisin ihmisiä, joten ehkä sitä pitää vain rohkaistua.

Vierailija
19/23 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan olet ollut tinderissä? Oletko mies vai nainen? Millaisia kuvia sulla on tinderissä? Mä liityin tinderiin 2 viikkoa sitten ja mietin kauankohan siellä yleensä joutuu roikkumaan ennen kun tärppää. Osumia tulee silloin tällöin, mutta suurin osa ei laita koskaan viestiä. Eilen oli tullut 3 treffikutsua, mutta ne oli miehiltä joilla ei hirveästi ollut mitään perustietoja profiilissa, ja ensimmäinen viesti oli treffikutsu, joten nyt pohdiskelen uskallanko kuitekaan tavata heitä jos en tiedä heistä yhtään mitään. Vaikkakin sitä vartenhan mä siellä olen että tapaisin ihmisiä, joten ehkä sitä pitää vain rohkaistua.

Pitkään kun olin nuorempi sain osumia enempi, en tiedä olenko jotenki muuttunut rupsahtanut vai vanhentunut ei tule enää, sitten jos tulee naiset eivät vastaa ole kiinnostuneita aina yksipuolista kyllästynyt koko sovellukseen.

Vierailija
20/23 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkään kun olin nuorempi sain osumia enempi, en tiedä olenko jotenki muuttunut rupsahtanut vai vanhentunut ei tule enää, sitten jos tulee naiset eivät vastaa ole kiinnostuneita aina yksipuolista kyllästynyt koko sovellukseen.

Ehkä helpompaa kun ei odota mitää ja mitään, pitää löytää semmonen special jota oikeesti kiinnostaa, emmä jaksa kiinnostua enää ku ei toinen ees vastaa tai ota yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi