Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Vuokraloordit"

Vierailija
22.04.2026 |

Tajuavatko ihmiset ollenkaan, että moni "loordi", ehkä suurin osa, on oikeasti pienituloinen ja huonossa asemassa. Valtaosan "loordin" saamasta vuokrasta syö asuntolainat, korot, hoito- sekä yhtiövastikkeet. Viivan alle ei jää monella mitään. Kirsikkana kakun päällä huoneiston arvo laskee kuukaudesta ja vuodesta toiseen. 

Mitä helvetin kadehdittavaa tuossa on??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin tiukilla niin ei tietenkään pidä ryhtyä asuntosijoittajaksi.

Vierailija
2/10 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on noin tiukilla niin ei tietenkään pidä ryhtyä asuntosijoittajaksi.

Vähemmän on nyt tarinoita toisin kuin muutama vuosi sitten,tuli ns. pää vetävän käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän näitä on tullut viime vuosina näitä persaukisia vivuttajaloordeja...

Vierailija
4/10 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetin loordi?

Oletko 12 vuotias.

Vierailija
5/10 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraloordin märinä on kenties turhin asia tällä planeetalla.

Vierailija
6/10 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokraloordin märinä on kenties turhin asia tällä planeetalla.

Säälikää minua, olen vain köyhä vuokraloordi, omistan vain useita asuntoja. 

Vierailija
7/10 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkavipusijoittaja on ihan itse vastuussa omasta ahdingostaan. Sijoittamiseen liittyy aina riski omien sijoitusten menettämisestä, se koskee myös velkavipu-asunto”sijoittajaa”. Koko järjestelmä on Suomessa niin mätä, että se on ruokkinut suoria tulonsiirtoja veronmaksajien taskuista suoraan asuntosijoittajien taskuihin. Osa on härskisti käyttänyt tätä hyväksi sijoittamalla velaksi, ja luottamalla ikuiseen arvonnousuun, yhteiskunnan vuokralaisille maksamiin tukiin ja korkeisiin vuokratasoihin. Tämä mätä himmeli on nyt romahtamassa ja se on syytä ajaa lopullisesti alas.

Vierailija
8/10 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne sympatiaa sellaista ihmistä kohtaan joka on pulassa oman henkilökohtaisen asuntonsa vuokrien tai lainojen kanssa, mutta en minkäänlaista sympatiaa sijoittajaa kohtaan joka on pyrkinyt vaurastumaan ihmisen perustarpeilla ja käyttänyt järjestelmää hyväkseen saavuttaakseen maksimaaliset tuotot.

Vierailija
9/10 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä länsimaisen ihmisen ahdinko, sijoitusasuntoni tuottojen kasvu ei vastaa odotuksia. Pitäisikö näille poloisille asuntosijoittajille maksaa jotain ylimääräisiä tukia veronmaksajien taskuista jotta varmistetaan heidän tuotot?

Vierailija
10/10 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En samaistu Ap tarinaan. Olen vuokrannut asuntoja 28 vuotta ja kaikki 9 asuntoa on maksanut vuokralaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi