Hyvät naisihmiset! millä te hoitelette pois " huulikarvanne" ?
Kommentit (12)
Tuli tästä mieleen kainalokarvani, kun olin vahauttamassa niitä. Kosmetologi sanoi, että harvoin näkee niin tuuheita naisella :-D Eikä musta ikinä päällepäin arvaisi, sillä olen muuten suht vaalea, eikä säärikarvatkaan ole pahat. Kainaloissa on vaan julmetut tupsut, geeneillä perityt heh!
niin hyvin aina riippuen valmistajasta.
tuota valoimpulssihoitoa haaveilen joskus kokeilevani kun enemmän olen rahoissani.
mua kans on siunattu aikasen runsaalla karvoituksella ja jotenkin sen asian kanssa vaan on opittava elämään ja hoitamaan sen tuomat probleemat. ei auta itku markkinoilla, eikä jeesustelu eikä päivittely " luonnonposlareiden" osalta ;)
Vierailija:
*REPS* onko jollain huulikarvojakin?
En ole koskaan kuullutkaan...
Kolmekymppiseksi asti naureskelin minäkin kaikille kummille karvanpoistooperaatioille ja aineille ja laitteille. Kunnes sitten alkoi itsellekin kasvaa viiksiä, vanhapiikakarvoja luomiin, kainalot rehottaa, alapäässäkin karvat vaan leviää ja leviää jne
Tää kai hormonien ansiosta jatkuu ja jatkuu, kunnes mummona alkaa karvat tippua hampaiden kanssa samaa tahtia.
Tervetuloa, keski-ikä!
huulet on se punaiset suun ympärillä...
Vierailija:
Kolmekymppiseksi asti naureskelin minäkin kaikille kummille karvanpoistooperaatioille ja aineille ja laitteille. Kunnes sitten alkoi itsellekin kasvaa viiksiä, vanhapiikakarvoja luomiin, kainalot rehottaa, alapäässäkin karvat vaan leviää ja leviää jne
Tää kai hormonien ansiosta jatkuu ja jatkuu, kunnes mummona alkaa karvat tippua hampaiden kanssa samaa tahtia.
Tervetuloa, keski-ikä!
Siis juuri näin.. kolmekymmentä paukkuu kohtsillään, ja olen tässä muutama viikko sitten huomannut juuri tämän karvaongelman.. Kiitos ap:lle kun kyselit tästä asiasta.. olisin varmaan kohta itekin kysynyt :)
Tuli vaan itelle mieleen, että olisko mitään voidetta tms jolla niitä saisi edes vaaleammaksi?? KUn jotenkin toi nyppiminen tai sheivaaminen tai vastaava ei oikein houkuttele, lähinnä sen takia että pelkään että siitähän ne karvat vasta innostuukin rehottamaan, eli että kohta on sitten ihan oikeasti kunnon viikset! :/
Vai onko se yksinkertaisesti niin että jos karva-ongelma on, niin se tosiaan jatkuu mummo-ikään saakka?? :(
joku kertoi että ottaa sillä veet vahalla myös kainalokarvat veks.. sattuuko se???? Minä oon ihan vielä " vaha-neitsyt" eli en ole moisia kokeillut..mielessä on ollut, ja aion kyllä niitä nyt kesän tullen viimeistään kokeilla! :)
karvatonta kesää odotellessa... ;)
Eikä siitä toki niin vahvaa sänkeä tulekaan kuin miehillä. En ole ikinä kertonut naisviiksieni ajelusta kenellekään...
Näin pysyy tosi kauan karvat pois ja kun kasvavat takaisin ovat heikkoja ja jotenkin tuhoutuneita. Tuskin siis kovin terveellistä, mutta ah niin tehokasta. Ei herkkänahkaisille.
mahdollisimman vähän yritän nyppiä karvoja pois, noi hormonikarvat kun vaan yltyvät poistamisesta... :/
Ainakaan nämä Bootsin vahaliuskat eivät ole tosin kovin tehokkaita.
Ja sitten tulee joku ihmettelemään, että kyllä minä vedän pimpsan posliinksi pinseteillä kerran vuodessa ja siistinä pysyy, miten niin se ei onnistu jollain toisella?
Kuulkaas kun joillakin meistä on enemmän kuin kolme karvaa kehossaan, ja niitä voi sitten olla ihan missä tahansa. En nyt enää jälkeenpäin pysty pyytämään, että karvaiset vanhempani eivät olisi mua tähän maailmaan tehneet. Minä kun en ole voinut geenejäni valita.
Voin vain elää karvojeni kanssa ja yleiseen kauneusihanteeseen mukautuvana käyttää niitä saamarin pinsettejä, epilaattoria ja vahoja päivittäin.
Ja vastaus... :)
Naamaan käytän kylmävahaliuskoja ja pinsettejä :)
Maksaa aikasta paljon (n. 100e/krt) mutta eipä kasva takasin ikänä enää muutaman käyntikerran jälkeen.