Onko kellään yhtään huonoa kokemusta kuukupista?
En ole koskaan kuullut yhtään huonoa kokemusta kupista. Onko niitä?
Ja jos sinulla on runsaat kuukautiset, kuinka usein se tarvitsee runsainpina päivinä vaihtaa?
Kommentit (9)
onneksi maltoin opetella sen käytön ja en enää vaihtaisi pois... vuosi käyttöä takana.
Tyhjennysväliä on vaikea arvioida koska yleensä tyhjentelen liiankin usein, ennakoiden... mutta nykyään on aika hyvin oppinut tuntemaan koska kuppi on täynnä... vahinkoja 0 :)
Mut nyt oon oppinut laittamaan sen näppärästi ja tiedän tyhjennysvälini. Mun pitää eka päivänä tyhjentää jopa kolmen tunnin välein, seuraavina riittääkin jo 12 h. Ei vuoda enää ohi.
Mutta se on huomattavasti siistimpää ja mukavampaa kuin siteitten kanssa pelaaminen. En vaihda takas siteisiin.
kuukuppi rupesi haisemaan.
Sairastin hankalahoitoista emätintulehdusta johon liittyi pahanhajuinen vuoto. Käytin kuppia kaksien kuukautisten aikaan, pesin huolella jatkuvasti ja keitin välillä. Silti siihen tarttui tosi karmea haju.
Onneksi sain sen paskamaisen tulehduksen lopulta hoitumaan.
Kuppia en voi enää käyttää, pitänee tilata uusi. Muuten olin nimittäin siihen tosi tyytyväinen.
Vierailija:
kuukuppi rupesi haisemaan.Sairastin hankalahoitoista emätintulehdusta johon liittyi pahanhajuinen vuoto. Käytin kuppia kaksien kuukautisten aikaan, pesin huolella jatkuvasti ja keitin välillä. Silti siihen tarttui tosi karmea haju.
Onneksi sain sen paskamaisen tulehduksen lopulta hoitumaan.
Kuppia en voi enää käyttää, pitänee tilata uusi. Muuten olin nimittäin siihen tosi tyytyväinen.
Mutta tokien kk aikana tuntui jo paremmalta kuin ekojen. Eli en luovuta vielä, vaan opettelen. Ekojen päivien jälkeen olen päässyt jo vähän makuun miltä tuntuu kun on kuukautiset eikä näy/tunnu missään.
nimenomaan huuhtelin kylmällä vedellä aina tyhjennyksen yhteydessä (noin 2 tunnin välein). Kuukautisten jälkeen sitten keitin.
t: haisevan kuukupin omistaja
Aluksi oli tosi hankalaa käydä vessassa ilman että tyhjäsi ja pesi kupin, olin niin tottunut siihen että menkkojen takia joutuu sähläämään joka kerta kun vessassa käy. ;)