Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä koirista pidät?

Vierailija
21.04.2026 |

Mitkä on sinun lempirodut?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakoiria ilmestyy joskus ja ne ei miellytä.

Vierailija
62/84 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samojedinpystykorva. Meillä oli kun olin teini iästä aikuisuuteen .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terrierit ja vinttikoirat on suosikkeja. Niillä on sen verran itsenäisyyttä, ettei perskärpäsenä seuraa joka paikkaan ja haukkuu vaan kun on asiaa, eikä räkytä räkyttämisen ilosta 

Hyi kaikille terriereille paitsi airedale ja vehnis. Räksyttäviä, riitaa haastavia, purevia pirulaisia. Omistajat on yleensä samanlaisia.

Vierailija
64/84 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cavalierit ovat ihania. Pelkään isoja koiria.

Vierailija
65/84 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäänajettuja ja vankimielisairaalasta karanneita raivohulluja vältän. Kaikki muu käy. 

Vierailija
66/84 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rodut jotka on oikein kunnolla jalostettu. Ne on nii söpöjä!

Vierailija
67/84 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Griffon on sopivan kokoinen.

Vierailija
68/84 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes joten kuten kasvatetuista koirista. Jotka ei yritä päälle ja raivoa suu vaahdossa tuolla kadulla kun ulkoilutan omaa koiraani. Ulkonäöllisesti lyttykuonoiset koirat eivät minusta ole kivannäköisiä, mutta sekin on tosiaan toisarvoista sen käytöksen kanssa.

Vierailija
69/84 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on helpompi sanoa mistä mä en pidä: pitbullit ja vastaavat.

Mulla on ollut: saksanpaimenkoiria, jackrusseleita, pystykorva- karjalankarhukoiramix, lassie-irlanninterrrierimix, walesinspanieli- beaglemix. Kaikki hienoja koiria. Ehkä johtuu siitä, että osaan ns. puhua koiraa ja kouluttaa koirani yhteiskuntakelpoisiksi koiruuksiksi. 

Mä olen kasvanut koirien kanssa ja niitä on ollut useita kerrallaan. Isälläni oli kennel. 

(Nyt kun olen 65 v ja tämä ainokainen on 17 v, niin en ehkä ota enää uutta kunhan tuo nukahtaa joskus ikiuneen. En halua että koira jää hunningolle, jos mulle jotain tapahtuu. Ja olisi ehkä kiva vähän kattella mualimoo ilman koiran hoitopaikan etsimistä....)

Vierailija
70/84 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin sekarotuisesta koirasta. Meillä on samanlainen menneisyys. Kumpaakin meitä on aikoinaan hakattu urakalla, mutta hyvällä hoidolla kumpikin meistä on päässyt jonkinlaiseen tasapainoon.

Vierailija
71/84 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa silmääni viehättävät sellaiset keksikokoiset, pystykorvaiset ja kippurahäntäiset koirat. Karjalankarhukoira on hienoimman näköinen koira mitä tiedän.

Vierailija
72/84 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sekarotuinen pentu ja niin söpö että tuntemattomat ihastelevat ääneen kun ollaan käyty sosiaalistamassa kauppakeskuksessa.

Vierailija
73/84 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noutajista.

Vierailija
74/84 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinttikoirista. Oikeastaan kaikista vinttikoiraroduista. Ystävällisiä koiria, jotka eivät tunge vieraan "kimppuun" jos eivät jo ole läheisiä tämän kanssa. En ole tavannut yhtään huonoluonteista yksilöä.

Mistä koirista taas en niin välitä, niin hössöttävistä spanieleista ja lyttynaamaisista röhkijöistä.

Malinoisseja yms työkoiria katselen kunnioittaen kauempaa.

Vierailija
75/84 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista söpöistä, leppoisista ja sosiaalisista. Sellaisista, joiden kanssa ei tarvitse elää silmät selässä vahtien, etteivät pääse vahingoittamaan ketään. En tarvitse koiria suojelemaan minua, niin heikko en ole.

Vierailija
76/84 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rodut on kivoja mutta kivoista kivoin on Bokseri. Ihana luonne. Leikkisä. Tykkää lapsista. Tarvittaessa suojelee.

Vierailija
77/84 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snautseri, kaikki kokomuunnokset. Tykkään myös monista alkukantaisista roduista ja vinttikoirista niiden ulkonäön vuoksi, mutta en tiedä, muuttuisiko mielipide, jos pääsisin tutustumaan noiden rotujen edustajiin lähemmin. 

Vierailija
78/84 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni on lämpöinen koiranpentu.

Varsinkin valkosipulin kera vihanneksilla täytettynä.

Vierailija
79/84 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä koirista, mutta joitakin yksilöitä siedän.

Vierailija
80/84 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienempi sitä parempi. Mieluiten sekarotuinen ettei sairastu niin helposti perinnöllisiin tauteihin. Joku terrieri +bichon tyylinen sekoitus olisi paras.