Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon Pauliina hauska tavata

21.04.2026 |

Etunimi saa nyt riittää teille kaikista suomen Pauliinoista jos tässä koko nimeä alettaisiin kertomaan en voisi olla enää tällä palstalla 

Kun ei tässä nyt pelkästään musta itsestäni ole kysymys ei teidän tarvitse missä me asutaan tai mun koko henkilöllisyyttä enkä tule ikinä kertomaan 

Koen tarvetta suojella muita enemmän kuin itseäni 

Pentti Karvonen Pera55 J0el Hokka ou je

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisit pysyä huomaattomana täällä, niin et olisi luonut nimimerkkiä ja etkä kirjoittaisi tunnistettavasti. Olet kyllä todella yksinkertainen.

Vierailija
2/8 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna sä olet ja olet todellinen huomiohuora.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi hahmo🤣

4/8 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaisit pysyä huomaattomana täällä, niin et olisi luonut nimimerkkiä ja etkä kirjoittaisi tunnistettavasti. Olet kyllä todella yksinkertainen.

Ja nytkö sitten kuvittelet tietäväsi kuka niistä sadoista Suomen Pauliinoista olen 

Pentti Karvonen Pera55 J0el Hokka ou je

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱

Vierailija
5/8 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen lääkitys sulla on? Onko kuinka monta mielialalääkettä?

Vierailija
6/8 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollien Kuningas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nytkö sitten kuvittelet tietäväsi kuka niistä sadoista Suomen Pauliinoista olen 

Olet tosiaan äärettömän yksinkertainen, kun et ymmärtänyt mun pointtia. Pointtina se, että saisit kirjoitella ihan rauhassa, jos ei olisi nimimerkkiä etkä kirjoittaa typerästi ja sekoilllen niin, että kaikki tunnistaa sut. Ihan turha ulista, että sua kohtaan hyökätään koska itse käyttäydyt täysin perseillen.

Vierailija
7/8 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollien Kuningas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pera, Pauliina, Henna, puppa, trolli, mitä vielä muita hahmoja?

Vierailija
8/8 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iigori

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme