Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt lähtisin ulkomaille työttömänä työnhakijana

Vierailija
21.04.2026 |

Ja viettäisin siellä kauemmin aikaa kuin 3kk, niin miten kukaan tietäisi että olen jossain Kolumbiassa, Canarialla tai Goalla jos vain hoidan asiani niin kuin muutkin? Tulisi eläminen halvemmaksi ainakin. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut 3 kk Euroopassa joskus polkupyörällä. Mitä se muille kuuluu mitä työtön tekee jos ei kukaan töihin pyydä. Hoidan kuntoa pyöräilemällä. Ja matkustelin samalla.

Vierailija
2/3 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli selvityspyyntö työkkäristä lyhyen reissun jälkeen. Kukaan ei siitä reissusta tiennyt ja isossa kaupungissa kukaan välitä tai utele toisten asioita. Ainut asia, mikä tuli mieleen oli se, että reissulla tein netin kautta työkkärille päivityksen:  n.2 viikon välein tuli kysely, jossa pyydettiin päivittämään yhteystiedot. Olivat varmaan katsoneet ip-osoitteesta, että en ollut Suomessa. Tuollainen ip-osoitteen avulla kyylääminen on tai ainakin oli rikos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli selvityspyyntö työkkäristä lyhyen reissun jälkeen. Kukaan ei siitä reissusta tiennyt ja isossa kaupungissa kukaan välitä tai utele toisten asioita. Ainut asia, mikä tuli mieleen oli se, että reissulla tein netin kautta työkkärille päivityksen:  n.2 viikon välein tuli kysely, jossa pyydettiin päivittämään yhteystiedot. Olivat varmaan katsoneet ip-osoitteesta, että en ollut Suomessa. Tuollainen ip-osoitteen avulla kyylääminen on tai ainakin oli rikos.

Siis milloin tämä oli? Ja toi on muuten rikos. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi