Enpä taida mennä tällä viikolla lainkaan kauppaan
Kommentit (14)
Se on hyvä aina välillä syödä mitä kaapeista ja pakastimesta löytyy. Selvää säästöä.
Mä syön kolmatta päivää kasvissosekeittoa. Paahdoin uunissa kaikki jääkaapin kasvikset, porkkanat, perunat, sipulit ja paprikat ja pakastevihanneksia lisäksi. Tuli iso kattilallinen. Sit soseeksi. On muuten hyvää.
Pitsakin on sellanen mitä voi tehdä melkein mistä vaan jos jotain juustoa löytyy.
Haluatko keskustella asiasta vai oliko tämä vain joku tiedotus ja kenelle?
Itsekin pidän tarkoituksella viikkoja jolloin hyödynnän kaapista kuivatarvikkeet ja pakastimen sisällön, tulee samalla tehtyä inventaari.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko keskustella asiasta vai oliko tämä vain joku tiedotus ja kenelle?
Mun kauppareissut on enemmän herkkujen ostoa. Ei mitään vakavaa. On muuten ruokaa kyllä.
sama juttu. pitää syödä pakastimen antimet ensin pois.
Et siis kykene hillitsemään herkuttelua?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kykenen.
Olen saanut kalaa kuten siikaa ja menen huomenna aamulla nostaa verkot myös. Ei tarvii kaupasta ostaa paljon mitään. Syön kalaa tämän viikon. Sain yhden taimenen myös eilen ja savustettiin se oli todella hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kykenen.
Ja 💩kat pystyt! Ihan itse olet sen(kin) täällä lörpötellyt. Että pitäisi laihduttaakin, mutta kun "ei vaan huvita". Ja kun mies käy kaupassa, niin hän ei herkkuja ostele. On se kyllä metkaa, miten Ammattivalittajan muisti on niin ylen valikoiva, oli asia mikä tahansa. Ja että ensin asiat ovat niin ja sitten näin. Mieltään voi toki muuttaa, mutta kun se tapahtuu alle sekunnissa.
Kauppareissut on enemmän herkkujen ostelua ja heti perään väittää, että kykenee hillitsemään herkuttelua.
Minä selvisin kovilla pakkasilla pari viikkoa käymättä kaupassa. En vaan viitsinyt käynnistää autoa. Aina keksi jotain mitä kaapista löytyy. Sellaista mitä ei muuten tule syötyä. Puurohiutaleita, venhäjauhoa, säilykkeitä, kananmunia, noita aina on.
Kiitos tiedosta!