Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan laihtunut Nutrilettilla? Kokemuksia, neg. tai pos.

Vierailija
09.05.2007 |

Ostin tänään 5 päivän tehostartin. Tarkoitus olisi pudottaa parissa viikossa talven aikana kertyneet ylimääräiset 5 kiloa. Onko mahdollista?

PIdempikin dieetti on tietysti mahdollinen, mutta olis kiva päästä pian kuntoon.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kokeilin sitä patukkaa, mutta ei voinut.. Ennemmin paastoan kokonaan ;)

Vierailija
2/19 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Syökää mieluummin PELKÄSTÄÄN vihanneksia, hedelmiä ja vaikka hiukan tavan pastaa ne viisi päivää! Taatusti parempaa, terveellisempää ja ajaa saman asian!

-5-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ostin modifastia ja se oli ihan hyvää. Niillä kyllä vaan pirtelöitä ja keittoja mut mulla ainakin pysy niillä nälkä pois.

Ja niissä on tosiaan,siis näissä ravintokorvikkeissa, kaikki tarvittavat vitamiinit,mineraalit yms. joten ei tosiaankaan ole sama kuin jos paastoaisi tai söisi pelkkiä hedelmiä ja kasviksia.

Vierailija
4/19 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:19

Vierailija
5/19 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti kun ei syö mitään, mut yhtä hyvin toimisi vaikka paasto tai nesteellä eläminen. Sit kun taas alkaa syömään tulee noin puolet takaisin.

Vierailija
6/19 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmatta päivää. En ole vielä käynyt vaa' assa, mutta toivon että pari ekaa kiloa lähtee liikkeelle tällä aloituksella. Tavoitteena mullakin on tuo 5kg.

Sanoisin " kokeneena laihduttajana" ;) että samaan tulokseen pääsee, jos pitää ihan tavallista dieettiä sillä laihdutuksen aluksi nesteet lähtee liikkeelle eli alussa paino putoaa nopeasti. Mulla tarkoitus on jatkaa tämän jälkeen muuten kevyesti.

Useimmat tuon paketin " ruoista" on niin kamalan makuisia, että en pystyisi päivääkään yli tuon 5 päivän syömään, mutta nyt sisulla loppuun asti! :)

Vierailija
7/19 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nimittäin itse pyöritellyt tätä mahdollisuutta jo pari päivää. Jollain pitäis saada " alkurysäys" aikaan..

Vierailija
8/19 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman asian ajaisi kunnon salaatti kuuri hedelmineen ym...

Ja toden totta ne jotkut sekoitukset on niin kaameen makuisia, että vieläkin muistuu mieleen.. Ne vanukkaat, yäk!!

Pastan kanssa syö vaikka salaattia, niin maistuu edes hiukan paremmalle!

Tsemppiä!

Vierailija
9/19 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 3

Vierailija
10/19 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ruoat on ihan ok, patukat, pirtelöt ja vanukas siis, mutta illallisen kanssa tökkii.

En syö ikinä muuten eineksiä, joten kuivapastat on mun suussa vielä superällöttävän makuisia. Miten niistä onkin saatu niin teollisen makuisia?

Tarkoitus olisi keventää tästä lähtien kesää kohti niin, että elokuussa olisin 10 kg keveämpi.

Juoksen suurin piirtein joka toinen päivä ja teen 30 km pyörälenkin viikonloppuisin. Kaikki sokeripitoinen ja sipsit yms. on saanut jäädä. Olo on huomattavasti energisempi.

Ihmeellistä, miten joka talvi on sama juttu. Syöpöttely alkaa yleensä viimeistään jouluna, ja sitten onkin taas toukokuussa 5-10 ylimääräistä kiloa raahattavana.

Vierailija
11/19 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.3

Vierailija
12/19 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukkaat on hyviä, patukat ok, mutta ne pastat... Kammottavia, vaikka mä kyllä tykkään valmisruoistakin! :) Ja nälkä mulla kyllä on, ei ne sillai vie nälkää multa kuin ruoka.

t.3

Vierailija
13/19 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata ei vissiinkään, mutta jos vaikka porkkana, kurkkua tms. Minä kun tykkään, että maha olisi täys syönnin päälle ja että hampaatkin olisi tehneet töitä..

Vierailija
14/19 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjoja voi syödä myös.

Mä napostelen iltaisin pakastimesta karviaisia ja mansikoita. :-)

Vierailija
15/19 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää mieluummin PELKÄSTÄÄN vihanneksia, hedelmiä ja vaikka hiukan tavan pastaa ne viisi päivää! Taatusti parempaa, terveellisempää ja ajaa saman asian!

-5-

Vierailija
16/19 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Marjoja voi syödä myös.

Mä napostelen iltaisin pakastimesta karviaisia ja mansikoita. :-)

Mää haen oman satsin huomenna. Maksaa ilm. reilut 30egeä kun ei stokkaa lähellä..?

Vierailija
17/19 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luultavasti ihan psykologista, mutta mua nutrilett on kyllä auttanut. Ja siis syön lisäksi kasviksia jne.

Jos yritän tupata itseni kylläiseksi pelkällä salaatilla, niin maha on kyllä sen jälkeen tosi kipeä.

Nutrilett tehostarttihan on just sen takia myynnissä, että voi ostaa erilaisia tuotteita ja saada vaihtelua ruokaansa. Jatkuva kasvisten ja hedelmien syöminen on tosi tylsää. Kiva saada vähän variaatioita ruokaansa.

t: nutriletilla joulukilot tammikuussa poistava

Vierailija
18/19 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mää haen oman satsin huomenna. Maksaa ilm. reilut 30egeä kun ei stokkaa lähellä..?

Stokkalla normaalihinta muistaakseni 43,-.

t.3

Vierailija
19/19 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se on luultavasti ihan psykologista, mutta mua nutrilett on kyllä auttanut.

Lisäksi se paketti on mun mielestä kätevä, kun siinä annetaan ne viiden päivän safkat, eikä tarvi miettiä mitä söisi. Ja kun olen päättänyt että tuona aikana en muuta syö, niin ei tule himoa popsia kaikkia annoksia kerralla! ;)

t.3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi