Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhän elämän ainoa ilo - Coop vadelmakääretorttu 1,68 e

Vierailija
20.04.2026 |

Edes hiukan lohduttaa. 

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeri ja hiilarit vain pahentaa oloasi

Juu, mutta jauhelihapaketti maksaa 7 eurua. Ei niitä noin tuosta vaa ostella. Kalapuikot tai maustamaton pakastekala jotain 6 euroa paketetti, ei niitäkään tuosta vaa ostella. Kana ehkä vähän halvempaa, mutta ei tuosta vaan ostella sitäkään. Jostain se energia on saatava. Syön lihaa kerran viikossa, kanaa kerran ja kalaa kerran. Muina päivinä sitten proteiini rahkasta, raijuustosta tai kananmunista. Aika huono olo tulis ilman hiilareita, eli kääretorttu ihan ok valinta varsinkin jos saa alle 1,7 eurun. Kurkku 4 eur kappale, liian kallis,tomaatti sama 5 eur kilo, liian kallis ja noissa on pelkkää vettä. Alkaa hiljalleen se alle kahden euron torttu kuulostaa järkevältä.

Vierailija
22/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ilo on nukkuminen. Nukun päivät ja yöt ja toivon, että vielä joskus tulisi jotain kivaa.

Olisi minullakin mutta sänky on niin paska että iloa ei enää saa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän hakea? Siitähän vois pyöräyttää Charlotta Russen. On sattumoisin ämpärikaupalla Lidlin mango- ja mansikkaproteiinirahkaa pakkasessa.

Ämpärikaupalla? Oliko hyvä tarjous vai mistä?

Vierailija
24/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kääretortustakin voisi saada riidan aikaiseksi... nam

Vierailija
25/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina, miksi köyhät eivät leivo itse. On todella halpaa ja samalla harrastus. Halpaa on toki tuo kääretorttukin, mutta itse tehden saa vaihteluakin.

Leipominen ei ole halpaa koska minä ainakin haluaisin leipoa parhaista aineista. Se tarkoittaa mm luomutöysmaitoa, luomuvoita, Ceylonin kanelia, demerara-sokeria ym

Itse tehden pitää olla kalleinta laatua, valmiina käy mikä vaan? No, se on oma valintasi, tärkeintä on kai päästä valittamaan, miten rahat eivät riitä.

Vierailija
26/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän hakea? Siitähän vois pyöräyttää Charlotta Russen. On sattumoisin ämpärikaupalla Lidlin mango- ja mansikkaproteiinirahkaa pakkasessa.

Ei siitä voi mitään tehdä. Sellaisenaan. 

Ei siitä sellaisenaan tulekaan Charlotte Russe. Torttusiivut asetellaan pyöreään irtopohjavuokaan, johon kaadetaan keskelle rahka-kermahyytelö. Opettele lukemaan reseptejä. 

Rahka on todella tymäkkää tavaraa, mutta olen tehnyt siitä jo kaksi juustokakkua. Se rahkan betonimainen jäykkyys ohenee ja kevenee kivasti kermavaahdolla.

Ei tuon kääretortun keinotekoinen äkkimakea maku sovi yhteen aitojen aineiden kanssa, sen takia se on sellaisenaan vain ok kun osaa suhtautua. Charlottessa tapahtuu makujen ikävä törmäys. 

Vierailija
27/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nams

Vierailija
28/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina, miksi köyhät eivät leivo itse. On todella halpaa ja samalla harrastus. Halpaa on toki tuo kääretorttukin, mutta itse tehden saa vaihteluakin.

Ei tasan tule kääretorttu itse tehden halvemmaksi kuin 1,68 €. Kerma ja täytteet maksavat jo enemmän.

Vierailija
29/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leipominen ei ole halpaa koska minä ainakin haluaisin leipoa parhaista aineista. Se tarkoittaa mm luomutöysmaitoa, luomuvoita, Ceylonin kanelia, demerara-sokeria ym

Itse tehden pitää olla kalleinta laatua, valmiina käy mikä vaan? No, se on oma valintasi, tärkeintä on kai päästä valittamaan, miten rahat eivät riitä.

Sori vaan mutta näin se minun elämässäni on, ja jos et kykene ymmärtämään erilaisia ihmisiä niin voi voi. 

Vierailija
30/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeri, VEHNÄJAUHO (vehnä: EU), glukoosi-fruktoosisiirappi, sertifioitu palmurasva, vesi, KANANMUNA (lattiakanan), vadelma 4 % (EU), rapsiöljy, tärkkelys ( VEHNÄ ), kosteudensäilyttäjä (E 422), sertifioitu kokonaan kovetettu palmurasva, MAITOPROTEIINI, suola, happamuudensäätöaineet (E 262, E 331, E 330), emulgointiaineet (E 471 kasviperäinen, E 322, E 475), nostatusaineet (E 450, E 500), vähärasvainen kaakaojauhe*, säilöntäaine (E 202), hyytelöimisaine (E 440), seljanmarjamehutiiviste, luontainen vanilja-aromi.

>Glukoosi-fruktoosisiirappi

Tuota paskaa, kirjaimellisesti syöpää ja diabetestähän sitä just kannattaakin syödä, ja oikein kaksin käsin! 

Ei pääse ainakaan paino laskemaan eikä olo kohenemaan👍

Vierailija
31/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tasan tule kääretorttu itse tehden halvemmaksi kuin 1,68 €. Kerma ja täytteet maksavat jo enemmän.

Ap kertoi, että rahat riittävät vain Coopin kääretorttuun, ei ettei hänelle maistu mikään muu makea kuin kermalla täytetty kääretorttu. Köyhät täällä kärkkyvät myös paistopistetuotteiden ilta-alea sen sijaan, että leipoisivat itse. Mutta kommenttisi paljastaa, mikä on monen köyhyyden syy: kyvyttömyys käyttää aivojaan.

Vierailija
32/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta saa euron kääretorttuja.

Vierailija
33/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan mutta näin se minun elämässäni on, ja jos et kykene ymmärtämään erilaisia ihmisiä niin voi voi. 

Miksi minun pitäisi sinua ymmärtää? Itsehän sinä siellä surkeudessasi ryvet.

Vierailija
34/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kertoi, että rahat riittävät vain Coopin kääretorttuun, ei ettei hänelle maistu mikään muu makea kuin kermalla täytetty kääretorttu. Köyhät täällä kärkkyvät myös paistopistetuotteiden ilta-alea sen sijaan, että leipoisivat itse. Mutta kommenttisi paljastaa, mikä on monen köyhyyden syy: kyvyttömyys käyttää aivojaan.

Vaikutat sekavalta ja nokkavalta hienopierulta.

Vierailija
35/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös Coopin keksit. Jaffa-keksit 1,23.

Vierailija
36/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle se on lidlin 1l lakritsi jäätelö ja jostain syystä hinta vielä laskenut 2,69€n, kun pari päivää sitten oli vielä 2,85€a.

Vierailija
37/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt kääretorttuun ja käytin S marketin tarjouksen 10€ 3 Jymyjäätelöpakettia Teinkö tuhmasti kun törsäsin noin paljon ? 

Vierailija
38/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sai tuollaisen kääretortun eurolla. Ai mistäkö tiedän - no tykkään kaupan leivonnaisista kovasti ja ostan niitä usein. Mä ja ap voitais kahvitella ja syödä erilaisia kääretorttuja!

Vierailija
39/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä Hyvää,a🥲

Vierailija
40/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös Coopin keksit. Jaffa-keksit 1,23.

Ovat hyviä. Rasvamaksan kehittyminen vaarana noissakin jos ei harrasta liikuntaa jolla kalorit pokttaa. Maksa rasvoittuu niin ettei sitä edes itse huomaa ennen kuin tilanne alkaa olla menetetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi