Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhän elämän ainoa ilo - Coop vadelmakääretorttu 1,68 e

Vierailija
20.04.2026 |

Edes hiukan lohduttaa. 

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hyvää tuon hintaiseksi. 

Vierailija
2/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäise kaksi kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän hakea? Siitähän vois pyöräyttää Charlotta Russen. On sattumoisin ämpärikaupalla Lidlin mango- ja mansikkaproteiinirahkaa pakkasessa.

Vierailija
4/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäise kaksi kerralla.

Hyvin pystyisin sillä söin yhden heti jalkatreenin jälkeen. 

Vierailija
5/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän hakea? Siitähän vois pyöräyttää Charlotta Russen. On sattumoisin ämpärikaupalla Lidlin mango- ja mansikkaproteiinirahkaa pakkasessa.

Ei siitä voi mitään tehdä. Sellaisenaan. 

Vierailija
6/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei ne ilot sen suurempia ole muillakaan.

Vierailija
7/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa halpa asiaa maailmassa Xtra vehnäjauhojen jälkeen. 

Vierailija
8/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri ja hiilarit vain pahentaa oloasi

Vierailija
9/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on epäilyttävää että jokin täyte on vaan huoneenlämmössä. Mutta nostan peukkua sun kahvi/tee-hetkelle! Pienistä hetkistä ne onnentunteet syntyy.

Vierailija
10/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri, VEHNÄJAUHO (vehnä: EU), glukoosi-fruktoosisiirappi, sertifioitu palmurasva, vesi, KANANMUNA (lattiakanan), vadelma 4 % (EU), rapsiöljy, tärkkelys ( VEHNÄ ), kosteudensäilyttäjä (E 422), sertifioitu kokonaan kovetettu palmurasva, MAITOPROTEIINI, suola, happamuudensäätöaineet (E 262, E 331, E 330), emulgointiaineet (E 471 kasviperäinen, E 322, E 475), nostatusaineet (E 450, E 500), vähärasvainen kaakaojauhe*, säilöntäaine (E 202), hyytelöimisaine (E 440), seljanmarjamehutiiviste, luontainen vanilja-aromi.

Vierailija
11/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punalapulla -60%

Vierailija
12/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina, miksi köyhät eivät leivo itse. On todella halpaa ja samalla harrastus. Halpaa on toki tuo kääretorttukin, mutta itse tehden saa vaihteluakin.

Vierailija
13/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeri ja hiilarit vain pahentaa oloasi

Ei ole tähän mennessä pahentanut. Ikää 60. 

Vierailija
14/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä voi mitään tehdä. Sellaisenaan. 

Ei siitä sellaisenaan tulekaan Charlotte Russe. Torttusiivut asetellaan pyöreään irtopohjavuokaan, johon kaadetaan keskelle rahka-kermahyytelö. Opettele lukemaan reseptejä. 

Rahka on todella tymäkkää tavaraa, mutta olen tehnyt siitä jo kaksi juustokakkua. Se rahkan betonimainen jäykkyys ohenee ja kevenee kivasti kermavaahdolla.

Vierailija
15/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää kääretorttuja koska kovetettu rasvamössö sisällä. Ei vaikuta kevytkermalta. Minkälainen coopilla on?

Vierailija
16/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on epäilyttävää että jokin täyte on vaan huoneenlämmössä. Mutta nostan peukkua sun kahvi/tee-hetkelle! Pienistä hetkistä ne onnentunteet syntyy.

Huoneenlämmössä avaamattomat hillopurkitkin säilytetään.

Vierailija
17/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina, miksi köyhät eivät leivo itse. On todella halpaa ja samalla harrastus. Halpaa on toki tuo kääretorttukin, mutta itse tehden saa vaihteluakin.

Leipominen ei ole halpaa koska minä ainakin haluaisin leipoa parhaista aineista. Se tarkoittaa mm luomutöysmaitoa, luomuvoita, Ceylonin kanelia, demerara-sokeria ym

Vierailija
18/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ilo on nukkuminen. Nukun päivät ja yöt ja toivon, että vielä joskus tulisi jotain kivaa.

Vierailija
19/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeri, VEHNÄJAUHO (vehnä: EU), glukoosi-fruktoosisiirappi, sertifioitu palmurasva, vesi, KANANMUNA (lattiakanan), vadelma 4 % (EU), rapsiöljy, tärkkelys ( VEHNÄ ), kosteudensäilyttäjä (E 422), sertifioitu kokonaan kovetettu palmurasva, MAITOPROTEIINI, suola, happamuudensäätöaineet (E 262, E 331, E 330), emulgointiaineet (E 471 kasviperäinen, E 322, E 475), nostatusaineet (E 450, E 500), vähärasvainen kaakaojauhe*, säilöntäaine (E 202), hyytelöimisaine (E 440), seljanmarjamehutiiviste, luontainen vanilja-aromi.

No mitä luulit saavasi 1,68 eurolla??? Samanhintainen jäätelö on vielä suurempaa shittiä. 

Vierailija
20/50 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hyvää, mutta aivan käsittämätöntä myrkkyä elimistölle. Sille on syynsä miksi ne on halpoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi