Köyhän elämän ainoa ilo - Coop vadelmakääretorttu 1,68 e
Kommentit (50)
Pitäisköhän hakea? Siitähän vois pyöräyttää Charlotta Russen. On sattumoisin ämpärikaupalla Lidlin mango- ja mansikkaproteiinirahkaa pakkasessa.
Vierailija kirjoitti:
Vetäise kaksi kerralla.
Hyvin pystyisin sillä söin yhden heti jalkatreenin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän hakea? Siitähän vois pyöräyttää Charlotta Russen. On sattumoisin ämpärikaupalla Lidlin mango- ja mansikkaproteiinirahkaa pakkasessa.
Ei siitä voi mitään tehdä. Sellaisenaan.
Kuule ei ne ilot sen suurempia ole muillakaan.
Ainoa halpa asiaa maailmassa Xtra vehnäjauhojen jälkeen.
Sokeri ja hiilarit vain pahentaa oloasi
Musta on epäilyttävää että jokin täyte on vaan huoneenlämmössä. Mutta nostan peukkua sun kahvi/tee-hetkelle! Pienistä hetkistä ne onnentunteet syntyy.
Sokeri, VEHNÄJAUHO (vehnä: EU), glukoosi-fruktoosisiirappi, sertifioitu palmurasva, vesi, KANANMUNA (lattiakanan), vadelma 4 % (EU), rapsiöljy, tärkkelys ( VEHNÄ ), kosteudensäilyttäjä (E 422), sertifioitu kokonaan kovetettu palmurasva, MAITOPROTEIINI, suola, happamuudensäätöaineet (E 262, E 331, E 330), emulgointiaineet (E 471 kasviperäinen, E 322, E 475), nostatusaineet (E 450, E 500), vähärasvainen kaakaojauhe*, säilöntäaine (E 202), hyytelöimisaine (E 440), seljanmarjamehutiiviste, luontainen vanilja-aromi.
Ihmettelen aina, miksi köyhät eivät leivo itse. On todella halpaa ja samalla harrastus. Halpaa on toki tuo kääretorttukin, mutta itse tehden saa vaihteluakin.
Vierailija kirjoitti:
Sokeri ja hiilarit vain pahentaa oloasi
Ei ole tähän mennessä pahentanut. Ikää 60.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä voi mitään tehdä. Sellaisenaan.
Ei siitä sellaisenaan tulekaan Charlotte Russe. Torttusiivut asetellaan pyöreään irtopohjavuokaan, johon kaadetaan keskelle rahka-kermahyytelö. Opettele lukemaan reseptejä.
Rahka on todella tymäkkää tavaraa, mutta olen tehnyt siitä jo kaksi juustokakkua. Se rahkan betonimainen jäykkyys ohenee ja kevenee kivasti kermavaahdolla.
En voi sietää kääretorttuja koska kovetettu rasvamössö sisällä. Ei vaikuta kevytkermalta. Minkälainen coopilla on?
Vierailija kirjoitti:
Musta on epäilyttävää että jokin täyte on vaan huoneenlämmössä. Mutta nostan peukkua sun kahvi/tee-hetkelle! Pienistä hetkistä ne onnentunteet syntyy.
Huoneenlämmössä avaamattomat hillopurkitkin säilytetään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aina, miksi köyhät eivät leivo itse. On todella halpaa ja samalla harrastus. Halpaa on toki tuo kääretorttukin, mutta itse tehden saa vaihteluakin.
Leipominen ei ole halpaa koska minä ainakin haluaisin leipoa parhaista aineista. Se tarkoittaa mm luomutöysmaitoa, luomuvoita, Ceylonin kanelia, demerara-sokeria ym
Mun ilo on nukkuminen. Nukun päivät ja yöt ja toivon, että vielä joskus tulisi jotain kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Sokeri, VEHNÄJAUHO (vehnä: EU), glukoosi-fruktoosisiirappi, sertifioitu palmurasva, vesi, KANANMUNA (lattiakanan), vadelma 4 % (EU), rapsiöljy, tärkkelys ( VEHNÄ ), kosteudensäilyttäjä (E 422), sertifioitu kokonaan kovetettu palmurasva, MAITOPROTEIINI, suola, happamuudensäätöaineet (E 262, E 331, E 330), emulgointiaineet (E 471 kasviperäinen, E 322, E 475), nostatusaineet (E 450, E 500), vähärasvainen kaakaojauhe*, säilöntäaine (E 202), hyytelöimisaine (E 440), seljanmarjamehutiiviste, luontainen vanilja-aromi.
No mitä luulit saavasi 1,68 eurolla??? Samanhintainen jäätelö on vielä suurempaa shittiä.
Varmasti hyvää, mutta aivan käsittämätöntä myrkkyä elimistölle. Sille on syynsä miksi ne on halpoja.
On kyllä hyvää tuon hintaiseksi.