Jari Tervo avautuu HS:ssä: "Olin juoppo"
Jari Tervo, 67, jätti alkoholin, lihan ja sokerin.
Kirjailija kiistää edelleen haaveilevansa Finlandia-palkinnosta.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Tervo on soija-boomer ns. mies pähkinänkuoressa. Olisi saanut tukehtua yrjöönsä jonkin juoppoputkensa päätteeksi.
Miten voit kirjoittaa noin?
Vierailija kirjoitti:
Ai että kirjailija oli juoppo? Nyt etusivu uusiksi!
Ja että juuri HÄN on.
Eihän sitä kukaan tiennytkään.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies.
Hieno homma, että edes yksi miljoonasta viisastuu ja lopettaa lärväämisen.
Liian vähän, liian myöhään. 67v äijän elimistöstä on etanoli jo tuhonnut paljon paljon asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervo on soija-boomer ns. mies pähkinänkuoressa. Olisi saanut tukehtua yrjöönsä jonkin juoppoputkensa päätteeksi.
Öö, sormilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattua pilkkaava elitisti-boomer paskiainen ei herätä suurta sympatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on oikeutetusti haukkunut ihmisiä jotka sen ansaitsevat. Hyvä niin. Ei mikään yllätys että tällä palstalla monet eivät pidä hänestä.
Aikoinaan samassa ravintolassa istui Tervo, Herlin ja muita hänen kavereitaan, Tervo tuli meiltä kysymään tiedättekö kuka minä olen, sanoin että jos olet paikallinen kuuluisuus ikävä kyllä en tunne sinua. Tervon kaverit alkoivat nauramaan Tervolle ja piruilemaan hänelle, kohta Herlin tuli ja sanoi että minä tarjoan teille juomat, mitä otatte.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan samassa ravintolassa istui Tervo, Herlin ja muita hänen kavereitaan, Tervo tuli meiltä kysymään tiedättekö kuka minä olen, sanoin että jos olet paikallinen kuuluisuus ikävä kyllä en tunne sinua. Tervon kaverit alkoivat nauramaan Tervolle ja piruilemaan hänelle, kohta Herlin tuli ja sanoi että minä tarjoan teille juomat, mitä otatte.
Kuka Herlin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on oikeutetusti haukkunut ihmisiä jotka sen ansaitsevat. Hyvä niin. Ei mikään yllätys että tällä palstalla monet eivät pidä hänestä.
Sinä ja Tervoko päätätte, ketä saa oikeutetusti haukkkua? Joillakin muilla on erilainen lista haukkumisen kohteista, minullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka Herlin?
Edes mennyt Niklas Herlin
Vierailija kirjoitti:
Ai että kirjailija oli juoppo? Nyt etusivu uusiksi!
Niinpä! Ei se ole uutinen että joku kirjailija on juoppo. Se on uutinen ku joku kirjailija ei oo! Sitä tullaan katsomaan pitkienkin matkojen takaa...
Mitä avautumista on asiassa, jonka kaikki ovat tienneet vuosikaudet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi mua ei kiinnosta mitä joku Tervo syö tai juo nykyään, sen joku ruokavalio tai dieetti tai mää en ryyppää enää-uutisointi. Voi taivas, eikö mitään muuta ole sieltä suunnalta .....
No toi on kyllä totta! Ei muuta löydetty/keksitty...no Tervo! Tosta voi suoraan lukea sen että toimittajalla o ollut aiheet vähissä...ja varmaan myös tekemiset!
Onko joku yllättynyt? Tietysti oli juoppo. Hyvä jos on raitistunut, parempi myöhään kuin ei silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Suuri humanisti
Kyllä ja äärimmäisen valveutunut, fiksu ja nopeälyinen kaveri sekä sanavalmis ihminen. Heitä on hyvin vähän nykyään. Kirjallisia lahjoja en lähde edes hehkuttamaan, ne tietävät kaikki.
Tervo haaveilee Finlandia-palkinnosta koska luule että palkinto on vodkapullo. Joku voisi käydä viemässä Jarille pullon Finlandiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervo ei kumia kumarra. Eihän sellaista voi kuin arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka Herlin?
Ursula Herlin. Kovan viikon illan käsikirjoittaja ja loistava satiirikko ja koomikko.