Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tehneet positiivisille raskaustesteille? Roskiin vaan?

Vierailija
09.05.2007 |

Minä en nimittäin raaskinut heittää roskikseen, olin niin onnellinen siitä plussasta. Teippasin sen päiväkirjan väliin (kyseessä semmonen tikkumallinen testi, joka on tosi ohut). Mites te muut olette toimineet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

säilötkö pissaa myös muilla keinoin?

Vierailija
2/9 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen testi lensi suoraan roskiin. Näin jälkeenpäin mietittynä, on ihan hölmöä säästellä jotain kusista tikkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on päiväkirjan välissä vaikka mitä, mutta ikävä kyllä raskaustesti oli sellainen paksu muovinen etten sitä olisi saanut sinne sivulle tungettua ;)

Kuitenkaan en muista heitinkö pois vai onko jossain laatikossa tallessa, voi hyvinkin olla :)

Vierailija
4/9 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjotin siihen päivämäärän (en harrasta päiväkirjaa) ja laitoin talteen. Kolmessa ja puolessa vuodessa ei ole haalistunut yhtään.

Vierailija
5/9 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kusi siitä on jo kuivanut ja onhan siinä päällä se muovisuojus (Apteekin oma -testi).

Vierailija
6/9 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ei ole tullut edes mieleen, että joku säästää sen. :) Onko se sitten lapselle muistona, kun on isompi??

Neljä plussaa olen testannut kaikkiaan.

Vierailija
7/9 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan tosin olen napannut niistä.

Vierailija
8/9 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuvat niistä olen ottanut. Hieman siistimpää säilöä se muisto siten.

Vierailija
9/9 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

häälaatikossa muovitaskussa. siellä siis jotain häihin liittyvää kamaa. yksi kutsu, yksi ohjelma, sormuslaatikko ym

toinen (eri lapsesta) lapsettomuusklinikan hoitolaukussa, jossa kaikki ultrakuvat ja muut tiedot lapsestamme, jota emme koskaan saaneet syliin... laukku pysyy kiinni toistaiseksi.

kolmas on vaatekaapissani. käyn yhä välillä aina ihmettelemässä viivaa ja iloitsemassa, että minä olen tosiaankin raskaana!!

t eräs rv 12