Siis mitä eilisissa kympin uutisissa tapahtu? " Ihan pihalla"
Kommentit (11)
VALTIOTIETEIDEN TOHTORI nolaa itsensä telkkarissa, niin kylläpä säälitellään ja surkutellaan ja ollaan niin ymmärtäväisiä, kun on MIES kyseessä.
Olette naurettavan läpinäkyviä.
Minä en edes kiinnittänyt huomiota koko juttuun, ennen kuin täältä luin aamulla, mikä kauhea älämölö moisesta on syntynyt.
Vierailija:
VALTIOTIETEIDEN TOHTORI nolaa itsensä telkkarissa, niin kylläpä säälitellään ja surkutellaan ja ollaan niin ymmärtäväisiä, kun on MIES kyseessä.
Olette naurettavan läpinäkyviä.
Vaikka sinänsä tossa ei mitään noloa ollutkaan, mutta kyllä myötäkärsin tilannetta...
tutkija muslimi. Ei kai viestinnän tutkijana toiminenkaan tarkoita sitä, että olisi välttämättä kovin supliikki mies viestijänä. Tutkiminen ja viestiminen on aika eri asioita.
minä en huomannut tuossa mitään kummaa, kun otin etukäteen asenteen että haastateltava on professori.
Mulla on opiskeluaikana sellainen professori joka kyllä puhui ihan puuta heinää, sai olla kollegat toppuuttelemassa välillä naama punaisena jos antoi hänelle suun vuoron jossain " julkisessa" tilanteessa. Mutta todella älykäs ja alastaan perin pohjaisesti perillä. Kai noilla oikein älykkäillä tutkijoilla on omintakeinen tyyli ilmaista asiansa, ajatuksia on paljon ja niitä voi olla kai sitten vaikea pukea sanoiksi tuollaiseen lyhyeen ja ytimekkääseen haastatteluun, koitti kai välttää ettei alkaisi luennoimaan, ja jäi sitten liian vähäpuheiseksi, en usko että professori Mörä tuntee edes häpeää tuosta..
Kadotti ajatuksensa ihan täysin, ei saanut enää sanaa suustaan.
Oli varmasti ihan kauhea tilanne hänelle, lähetän hänelle kaikki empatiapisteeni. Ei ole helppo tilanne olla suorassa lähetyksessä muutenkaa, mutta jos on vielä voimakkaasti jännittäjä tyyppi, niin helposti menee aivan lukkoon.
Raasku, kaula oli ihan nolotuslaikuilla ja punainen. Harmitti paljon hänen puolestaan.