UinoAinon exän perheen kauneushoitolassa vilunkipeliä Ylen mukaan
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä länkyttää ne kateelliset joilla ei ole varaa botoksiin & fillerseihin! 😂😂😂 Uskovat kaiken mitä media syöttää, jotta pääsevät mustamaalaamaan luksus klinikan joka teettänyt ihmisistä kauniita ja nuoren näköisiä eikä pilalle puoskaroituja.
Minulla on huomattava omaisuus, mutta en aio koskaan ottaa kasvoihini mitään käsittelyjä. Minulla on hyvä itsetunto.
Mitä teet kauneusklinikan ketjussa jos et aio ottaa mitään?
Miksi sinua kiinnostaa toisten ottamiset ja laittautumiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä länkyttää ne kateelliset joilla ei ole varaa botoksiin & fillerseihin! 😂😂😂 Uskovat kaiken mitä media syöttää, jotta pääsevät mustamaalaamaan luksus klinikan joka teettänyt ihmisistä kauniita ja nuoren näköisiä eikä pilalle puoskaroituja.
Minulla on huomattava omaisuus, mutta en aio koskaan ottaa kasvoihini mitään käsittelyjä. Minulla on hyvä itsetunto.
Mitä teet kauneusklinikan ketjussa jos et aio ottaa mitään?
Miksi sinua kiinnostaa toisten ottamiset ja laittautumiset?
Että tämä on mielestäsi asiakasrekryketju, jossa keskustellaan, mitä kukakin ottaisi.
Ootko lukenut tätä ollenkaan.
-eri-
Jos joku asiakas on saanut hoidoista pysyviä vaurioita, niin nyt voisi olla aika yrittää uudelleen saada yritystä vastuuseen.
Kaikesta toiminnasta paistaa se, että tärkeintä on, miltä kaikki toiminta näyttää.
Mites se salapoliisitoiminta missä tää kyseinen toimari mukana. Eikö ole hänen yritys.
Vierailija kirjoitti:
Mites se salapoliisitoiminta missä tää kyseinen toimari mukana. Eikö ole hänen yritys.
Juu, hän on niin menestynyt
https://johtaja.jci.fi/tyoelaman-sisapiirissa/
-Samuel Rossi on nimittäin nuoresta iästään huolimatta ehti-nyt luoda kiinnostavan uran ja päässyt mukaan isoihin juttuihin. Hän on muun muassa perustanut oman esteettisen klinikan ja ollut mukana perustamassa yhtä suurimmista kotimaisista turvayhtiöistä. Keväällä 2019 lanseerataan uusi tv-kanava INEZ, jonka perustajista Ros-si on yksi.-
Yliksellä joku kertoo, että Samuelin maahantuontiliike on myynyt laitteita muillekin klinikoille.
Ja kyllähän firman omillakin sivuilla kerrotaan, että asiakkaina on 26 klinikkaa ollut.
Mutta kai ostajat ovat tarkastaneet, että sertifikaatit ja muut paperit on kunnossa?
Onko tiedossa, että jollekin asiakkaalle olisi käynyt jotain?
Nyt ainakin Tiktokissa eräs "kilpailija" puolustaa heitä. Pelkää varmaan itse omalle firmalleen samaa ja valkopesee jo etukäteen itseäänkin.
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta onko tämä valkotakkinen nimensä vaihtanut johtaja koulutukseltaan vartija?
Sillä mietin, että turva-alan koulutus taitaa olla niitä ammattikoulun perustutkintoja, mihin mennään kun paperit ei oikeasti riitä yhtään mihinkään yhteishaussa.
Olihan se sellainen vastuullisuusnäytös juu.
Vastuullisuuteen kuuluu paljon muutakin, kuin kuinka pistetään. Esim se, mitä pistetään, aitoa vai väärennöstä, luvallista vai luvatonta jne.
Joten siltäkin kannalta hyvä, ettei pistetty mitään.