Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UinoAinon exän perheen kauneushoitolassa vilunkipeliä Ylen mukaan

Vierailija
20.04.2026 |

https://yle.fi/a/74-20221458

Lue itse ja kauhistu! Vanhentuneita ja luvattomia lääkkeitä käytetty.

Kommentit (212)

Vierailija
201/212 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia Belorf on Nordicshapen "some lähettiläs"

Ei ole. Oli mukana Salaisuudet tv-sarjassa missä sille järjestettiin tuotantoyhtiön käynti tuonne, kun pääsi kerrankin kunnolliselle klinikalle. Ties millä puoskareilla oli aiemmin käynyt kun huulensa oli tuonne mennessä aivan järkyttävässä kunnossa, tv-kamera näytti niitä läheltä ja hoitaja kieltäytyi pistämästä sen huulia täytteillä, joista olisi voinut roiskua vaikka mätää neulan osuessa, hyi.

Olihan se sellainen vastuullisuusnäytös juu.

Vastuullisuuteen kuuluu paljon muutakin, kuin kuinka pistetään. Esim se, mitä pistetään, aitoa vai väärennöstä, luvallista vai luvatonta jne.

Joten siltäkin kannalta hyvä, ettei pistetty mitään.

Vierailija
202/212 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä länkyttää ne kateelliset joilla ei ole varaa botoksiin & fillerseihin! 😂😂😂 Uskovat kaiken mitä media syöttää, jotta pääsevät mustamaalaamaan luksus klinikan joka teettänyt ihmisistä kauniita ja nuoren näköisiä eikä pilalle puoskaroituja.

Minulla on huomattava omaisuus, mutta en aio koskaan ottaa kasvoihini mitään käsittelyjä. Minulla on hyvä itsetunto. 

Mitä teet kauneusklinikan ketjussa jos et aio ottaa mitään?

Miksi sinua kiinnostaa toisten ottamiset ja laittautumiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/212 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä länkyttää ne kateelliset joilla ei ole varaa botoksiin & fillerseihin! 😂😂😂 Uskovat kaiken mitä media syöttää, jotta pääsevät mustamaalaamaan luksus klinikan joka teettänyt ihmisistä kauniita ja nuoren näköisiä eikä pilalle puoskaroituja.

Minulla on huomattava omaisuus, mutta en aio koskaan ottaa kasvoihini mitään käsittelyjä. Minulla on hyvä itsetunto. 

Mitä teet kauneusklinikan ketjussa jos et aio ottaa mitään?

Miksi sinua kiinnostaa toisten ottamiset ja laittautumiset?

Että tämä on mielestäsi asiakasrekryketju, jossa keskustellaan, mitä kukakin ottaisi.

Ootko lukenut tätä ollenkaan.

-eri-

Vierailija
204/212 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevö höörd kuka on AinoUino.

Vierailija
205/212 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku asiakas on saanut hoidoista pysyviä vaurioita, niin nyt voisi olla aika yrittää uudelleen saada yritystä vastuuseen. 

Vierailija
206/212 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta toiminnasta paistaa se, että tärkeintä on, miltä kaikki toiminta näyttää. 

Vierailija
207/212 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se salapoliisitoiminta missä tää kyseinen toimari mukana. Eikö ole hänen yritys.

Vierailija
208/212 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se salapoliisitoiminta missä tää kyseinen toimari mukana. Eikö ole hänen yritys.

Juu, hän on niin menestynyt

https://johtaja.jci.fi/tyoelaman-sisapiirissa/

-Samuel Rossi on nimittäin nuoresta iästään huolimatta ehti-nyt luoda kiinnostavan uran ja päässyt mukaan isoihin juttuihin. Hän on muun muassa perustanut oman esteettisen klinikan ja ollut mukana perustamassa yhtä suurimmista kotimaisista turvayhtiöistä. Keväällä 2019 lanseerataan uusi tv-kanava INEZ, jonka perustajista Ros-si on yksi.-

Vierailija
209/212 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliksellä joku kertoo, että Samuelin maahantuontiliike on myynyt laitteita muillekin klinikoille.

Ja kyllähän firman omillakin sivuilla kerrotaan, että asiakkaina on 26 klinikkaa ollut.

Mutta kai ostajat ovat tarkastaneet, että sertifikaatit ja muut paperit on kunnossa?

Vierailija
210/212 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tiedossa, että jollekin asiakkaalle olisi käynyt jotain?

Vierailija
211/212 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ainakin Tiktokissa eräs "kilpailija" puolustaa heitä. Pelkää varmaan itse omalle firmalleen samaa ja valkopesee jo etukäteen itseäänkin.

Vierailija
212/212 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta onko tämä valkotakkinen nimensä vaihtanut johtaja koulutukseltaan vartija? 

Sillä mietin, että turva-alan koulutus taitaa olla niitä ammattikoulun perustutkintoja, mihin mennään kun paperit ei oikeasti riitä yhtään mihinkään yhteishaussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan