Yksinäinen olo parisuhteessa
En ole koskaan kokenut olevani näin yksin, kun tässä parisuhteessa.
Kommentit (25)
Tuo on kamalampia tunteita, kun kumppani jättää toisen yksin selviytymään. Se jonka pitäis olla se toisen tuki, turva ja paras ystävä.
Ja nyt päätit ryhtyä kirjoittamaan blogia?
Mitä kumppanisi sanoi, kun keskustelit tästä hänen kanssaan?
Nyt odotat ja odotat, että tilanne muuttuisi ja viimeinkin saisit suhteelta sen minkä haluaisit?
Mun exä oli tuollainen. Nykyinen on ihan toista maata.
Vierailija kirjoitti:
Kunnes hänkin huomaa, että sinä välität vain itsestäsi ja tajuaa olevansa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Naisten ongelmia...
Naiset nostaa parisuhteen liian korkealle jalustalle. Sen korostaminen jättää muut asiat ja ihmissuhteet varjoonsa. Vaatimus siitä, että kumppani toteuttaa kaikki toiveesi ja tarpeesi, johtaa yksinäisyyteen, samalla kun mies menee harrastuksissa, tapaa ystäviään, jne...
Tää koko palsta on pelkkää gaslightingia. Älä välitä ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ongelmia...
Naiset nostaa parisuhteen liian korkealle jalustalle. Sen korostaminen jättää muut asiat ja ihmissuhteet varjoonsa. Vaatimus siitä, että kumppani toteuttaa kaikki toiveesi ja tarpeesi, johtaa yksinäisyyteen, samalla kun mies menee harrastuksissa, tapaa ystäviään, jne...
Todellakin pitää nostaa parisuhde korkealle jalustalle. Silloin jaksaa nähdä vaivaa etsiäkseen miehen, joka ei jätä yksin olemaan parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ongelmia...
Todellakin pitää nostaa parisuhde korkealle jalustalle. Silloin jaksaa nähdä vaivaa etsiäkseen miehen, joka ei jätä yksin olemaan parisuhteessa.
Työ, harrastukset, läheiset, ystävät, jne. eli se oman elämän perusta kannattaa rakentaa ensin ja sitten vasta "etsiä" jotain joka täydentää sitä kokonaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Naisten ongelmia...
Niin, miehethän eivät kärsi yksinäisyydestä, eivät nekään joilla ei ole enää mitään sanottavaa vaimolleen.
Jos olisit tämänkin sanonut sille kumppanilesi, etkä meille, niin voisit sanoa, että ainakin olet yrittänyt korjata tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ongelmia...
Työ, harrastukset, läheiset, ystävät, jne. eli se oman elämän perusta kannattaa rakentaa ensin ja sitten vasta "etsiä" jotain joka täydentää sitä kokonaisuutta.
Tottakai. Se ei täydennä kenenkään elämää, että on parisuhteessa yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit tämänkin sanonut sille kumppanilesi, etkä meille, niin voisit sanoa, että ainakin olet yrittänyt korjata tilannetta.
Ite aikoinaan sanoin tuosta exälle useita kertoja eikä se auttanut yhtään mitään. Niin varmaan on apkin. Eikä se sanomalla parane vaan se pitäis tulla ihan luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ongelmia...
Tällaisille miehille ei sitten ikinä lapsia, jookos naiset? Lapselle oma vanhempi ON kaikki tarpeet, ja se homma jää kokonaan teille, mies ei harrastuksilta ja kavereilta ehdi.
En voi erota koska sitten joutuisin itse maksamaan elämisen kulut , en halua mennä töihin.
.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnes hänkin huomaa, että sinä välität vain itsestäsi ja tajuaa olevansa yksin.
Hyvin sanottu. Samanlainen tilanne ollut jo vuosia, aivan kuin oltaisiin etäiset sukulaiset. Mies ei halua keskustella edes, jos lapsilla jotain ongelmia. On itsekeskeinen ja umpimielinen. Luuli, että olen muuttumaton yleiskone. Otin etäisyyttä ja aloin ajatella vain itseäni ja pitää yhteyttä muihinkin.
Tuttua. Olin aina yksin avioliiton viimeiset vuodet. Vaikka ex oli samassa huoneessa niin ei voinut puhua minulle.