Juttelin eilen ja tänään amerikkalaisten kansssa, heille on yksi hailee mitä Ukrainalle ja Suomelle tapahtuu
Kunhan eivät joudu rahottamaan meidän taisteluita.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Mun tytär pelaa amerikkalaisten kanssa tietokoneella. Ovat yli kakskymppisiä.
Ei ne amerikkalaiset tiedä mitään Suomesta. Yksi sanoi nähneensä heidän tiedotusvälineiden kautta, että Suomessa on naisia paljon johtopaikoilla politiikassa. Muut ei tienneet mitään.
Oletettavasti sijainnin olivat uteliaisuuttaan katsoneet silloin, kun olivat tutustuneet tyttäreeni.
Amerikassa kiinnostaa Amerikan asiat. Se on kaukana euroopasta. Matkailukin yleensä vain osavaltiosta toiseen.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Mun tytär pelaa amerikkalaisten kanssa tietokoneella. Ovat yli kakskymppisiä.
Ei ne amerikkalaiset tiedä mitään Suomesta. Yksi sanoi nähneensä heidän tiedotusvälineiden kautta, että Suomessa on naisia paljon johtopaikoilla politiikassa. Muut ei tienneet mitään.
Oletettavasti sijainnin olivat uteliaisuuttaan katsoneet silloin, kun olivat tutustuneet tyttäreeni.
Amerikassa kiinnostaa Amerikan asiat. Se on kaukana euroopasta. Matkailukin yleensä vain osavaltiosta toiseen.
On myös Amerikassa paljon sellaista josta en ole suomalaisena tiennyt yhtään mitään...
Esillä on vain ne isot asiat suurissa kaupungeissa joista on muodostettu kuva Amerikasta..
Esim . Joku aika sitten uutisoitu suomalaistq alkuperä olemassa olevat kylät Amerikassa oli minulle uusi juttu
Maailman tyhmimmät kansat eli jaettu ensimmäinen sija: jenkit 🥇& venäläiset 🥇
Vierailija kirjoitti:
Niille on myös IHAN YX HAILEE MITÄ VENÄJÄLLE TAPAHTUU .
Tämä
Paljon mahdollista. NIin se on mullekin aivan yks hailee mitä amerikkalaisille tai ukrainalaisille tapahtuu.
"Aistiharhat eli hallusinaatiot ovat aistimuksia, jotka koetaan ilman vastaavaa ulkoista ärsykettä. Tällöin henkilö näkee, kuulee, tuntee, maistaa tai haistaa jotakin, jota ei todellisuudessa ole tai tapahdu" Lähde: Terveyskirjasto
Travis Ihalainen ei edes tiedä missä noi maat ovat.
Ja suomalaisillekin Ukraina on ihan sama, mutta itsemme vuoksi syytä huolehdimme.
Kuvitteleeko joku että Usa vaarantaa oman turvallisuutensa jos esim Suomeen hyökättäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Travis Ihalainen ei edes tiedä missä noi maat ovat.
Ja suomalaisillekin Ukraina on ihan sama, mutta itsemme vuoksi syytä huolehdimme.
Me kaikki emme ole noin itsekkäitä kuin sinä vaan oikeasti tuemme Ukrainaa heidän vuokseen kuin myös koko Euroopan.
Mulle on ihan yks hailee mitä amerikkailaisille tapahtuu! Miettikää mikä pressa siellä on. Maailman tyhmin kansa!
Mä juttelin eilen ja tänään Nalle Puhin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä juttelin eilen ja tänään Nalle Puhin kanssa.
Ja se antoi sulle brittien salaista tiedustelutietoa, eikö vaan 😉
Vierailija kirjoitti:
Maailman tyhmimmät kansat eli jaettu ensimmäinen sija: jenkit 🥇& venäläiset 🥇
Heti kannoilla perussuomalaiset. Onneksi ne on vähemmistökansa
Ja muutaman amerikkalaisen kanssa puhuminen kertoo totuuden. Seillä asuu 300 miljoonaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Monet amerikkalaiset eivät edes tiedä missä Suomi on.
Monet suomalaiset eivät tiedä missä Putin säilyttää niitä 200 miljardia, jotka se kavalsi. Ei kyllä tiedä venäläisetkään.
Sitä ne taikasienet teettää..