Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä antaa lahjaksi lapsen miespuoleiselle urheiluvalmentajalle?

Vierailija
19.04.2026 |

9-vuotiaan lapseni valmentaja on vaihtumassa. Nykyinen on ollut todella merkityksellinen lapselleni, auttanut lastani monessa extrajutussa paljon. Haluaisin antaa hänelle jonkunlaisen läksiäislahjan siksi. Mutta en keksi yhtään mitään. Ylipäätään en osaa ostaa miehille lahjoja. Hinta saa olla max parikymppiä. Kukka on ihan poissuljettu, koska hän ei taida olla kukkaihmisiä ja kulkee matkat harkkoihin pyörällä niin ei saa varmaan edes kuljetettua mitään kukkia. Ei alkoholia, koska en tiedä juoko edes. Ja lahjan pitää olla sellainen, jonka lapsi voi itse antaa, siksikään viina ei käy. Emme tunne häntä sillä tavalla henkilökohtaisesti, että tietäisimme hänen muista harrastuksista tms joista voisi ideoida lahjaa. Joten mitä ihmettä voisi antaa?

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanon: älä anna mitään lahjaa, me miehet emme pidä tuollaisesta tavasta.

Voit kiittää ja toivottaa hyvää jatkoa.

Siis miehet ei pidä lahjoista? Kyllä minun mies ainakin pitää. 

Vierailija
22/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Kiitos hänen tekemästään työstä on luultavasti monin kertaisesti arvokkaampaa kuin parinkympin muistaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viinipulloa.

Vierailija
24/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat tai ohuet merinovillasukat. Ohut merinovillatuubihuivi, on hyvä pyöräillessä, ja näitä saa olla useampia. Lahjakortti johonkin kivaan kahvilaan. 

Vierailija
25/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat tai ohuet merinovillasukat. Ohut merinovillatuubihuivi, on hyvä pyöräillessä, ja näitä saa olla useampia. Lahjakortti johonkin kivaan kahvilaan. 

Villasukat jotka mahtuu jalkaa kokoa 40-47? Mistä aapeen on tarkoitus tietää valkun kengänkoko sukkaa varten?

Vierailija
26/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villasukat jotka mahtuu jalkaa kokoa 40-47? Mistä aapeen on tarkoitus tietää valkun kengänkoko sukkaa varten?

Näkeehän tuon onko jalka pieni vai iso. Villasukat harvemmin on niin että ne mahtuu vain jos koko on just 44 eikä vaikka 42 tai 46.

Vierailija
27/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomeita.

Vierailija
28/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Kiitos hänen tekemästään työstä on luultavasti monin kertaisesti arvokkaampaa kuin parinkympin muistaminen.

Kiitosta nyt ei valmentamisesta saa mitenkään. No en minä sitä varsinaisesti vailla ole ollutkaan, olen aina saanut rahallisen korvauksen noista hommista.

Jos nyt välttämättä haluaa jotain ostaa niin osta jotain mille on käyttöä. Ei mitään lahjakorttia, varsinkaan kahvilaan. 

M55

Vierailija
29/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitosta nyt ei valmentamisesta saa mitenkään. No en minä sitä varsinaisesti vailla ole ollutkaan, olen aina saanut rahallisen korvauksen noista hommista.

Jos nyt välttämättä haluaa jotain ostaa niin osta jotain mille on käyttöä. Ei mitään lahjakorttia, varsinkaan kahvilaan. 

M55

No mille on käyttöä? Kukalle, sukalle? Pullalle, kullalle? Hammasharjalle, pihvikarjalle?

Vierailija
30/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaupan herkkukori, missä on monenlaista herkkua.

Tai jos on huumorimiehiä ja kesäkin tulossa, niin sellainen värikäs propellilippis ja lapsen tekemä kiitoskortti kesäisellä piirroksella.

Vierailija
31/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55

No mille on käyttöä? Kukalle, sukalle? Pullalle, kullalle? Hammasharjalle, pihvikarjalle?

MIstäs minä tietäisin kun en tunne kyseistä valmentajaa. Mutta tarkoitin jotain joka ei ole vain hetken ilo, kuten noista mainitsemistasi kukat ja pullat. 

M55

Vierailija
32/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55

Sitä juuri tarkoitin että arvokaampaa olisi opetella sanomaan se kiitos ja kertomaan mistä syystä se kiitos tulee. Kiitos teet arvokasta työtä on paljon suorempi palaute kuin villasukat jotka eivät puhu mitään.

Vierailija
33/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tällä aloituksella haettiin juuri sitä mikä olisi hyvä käytännöllinen parinkympin lahja puolitutulle miehelle. M55 voisi antaa ideoita. Aapee kertoo ettei hänkään tunne valkkua henkilökohtaisesti eli ei varmaan osaa tietää mikä olisi henkilökohtaisesti käytännöllistä juuri hånelle.

Vierailija
34/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullon voi antaa kun ei tunne kohdetta läheisesti, sopivan persoonaton. Ei väliä, vaikka ei saaja itse joisikaan, voi tarjota vieraille tai lahjoittaa eteenpäin. Se elehän tässä tärkein on.

Vierailija
35/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinipullon voi antaa kun ei tunne kohdetta läheisesti, sopivan persoonaton. Ei väliä, vaikka ei saaja itse joisikaan, voi tarjota vieraille tai lahjoittaa eteenpäin. Se elehän tässä tärkein on.

En laittaisi 9-vuotiasta kylille kulkemaan viinipullon kanssa kohti harkkoja. Ap jo sanoi että ei voi antaa viinaa lapsensa haltuun vietäväksi valmentajalle. Enkä itse ainakaan haluaisi saada lapselta viinaa.

Vierailija
36/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä sanon noista viineistä. Itse olen niitä saanu ja hyllyllä seisovat avaamatta vuositolkulla. Oikein tuntuu et viime viini oli vielä kettuilua,kirsikka viini. Ja inhoan kirsikoita. Ja kivahan se koutsilla lähteä treenistä pyörällä viinipullo kolisten mukana. Ties vaikka entinen alkoholisti.?

Vierailija
37/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi askarrella vaikka kortin. 

Vierailija
38/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen antanut lahjaksi pimpslooraa.

- Yh-äiti.

Vierailija
39/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilukaupan lahjakortti ja lapsi tekee itse kortin.

Vierailija
40/106 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me (minä ja mieheni) ei olla käytetty alkoholia vuosiin. Ei vaan tee yhtään mieli. Viinipullo lahjaksi olisi ihan höh ja yök. No alkoholittomia erikoisoluita setti kävisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi