J. Wickholm on kertonut maksakirroosinsa olevan geneettinen eikä alkoholiperäinen.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksei Jari Sillanpäällä ole kirroosia?
🙈
Hemokromatoosi. Raudan kertymäsairaus, joka tuhoaa maksan. Se on geneettinen.
Wilsonin tauti. Kromin kertymäsairaus, joka tuhoaa maksan. Myös geneettinen.
Onhan näitä.
Ainahan se 8n syyttänyt milloin geenejä, milloin kilpirauhasta kaikesta. Totuus kuitenkin on, että se on umpijuoppo ollut jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se 8n syyttänyt milloin geenejä, milloin kilpirauhasta kaikesta. Totuus kuitenkin on, että se on umpijuoppo ollut jo kauan.
Hölmöähän se olisi olla raitis jos joka tapauksessa maksa poksahtaa geenien takia.
Jos vaikka Juha Mieto sanoisi, että on sairastunut maksakirroosiin joka johtuu geeneistä, niin voisin uskoa. Mutta Jani, joka on vetänyt niin sanotusti 20 vuotta humppaa, niin ei oikein mene läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa Hymyn jutussa lukee että tyyppi on ollut osastolla 2 vuotta ja 1 kk? Millä osastolla??
eikös siinä lukenut, että on psykiatrinen osasto
"Hän on ollut hoidossa mielen loppuunpalamisen vuoksi. Nyt hän on julkaissut pysäyttävän kuvan.
– Osastolla n 2 vuotta 1kk, Wickholm kirjoittaa."Eihän tuossa suoraan sanota missä on nyt ja missä osastolla on ollut oikeasti. Minäkin olen ollut osastolla oksennustaudin vuoksi ja jos nyt olisin osastolla niin sen voisi muotoilla samalla periaatteella. "Hän on ollut hoidossa oksennustaudin vuoksi. Nyt hän on julkaissut pysäyttävän kuvan. Osastolla n 2 vuotta 1 kk"
Tyypillistä journalismia, kerrotaan jotain ja yhdistellään tietoa niin ettei suoraan valehdella, mutta annetaan ymmärtää jotain. Totuus kuitenkin on, että hän on rankasti alkoholisoitunut ja se vaikuttaa sekä elimistöön, että mieleen.
hän on itse somesivuilla kertonut olleensa psykiatrisella osastolla hoidossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa Hymyn jutussa lukee että tyyppi on ollut osastolla 2 vuotta ja 1 kk? Millä osastolla??
"Hän on ollut hoidossa mielen loppuunpalamisen vuoksi. Nyt hän on julkaissut pysäyttävän kuvan.
– Osastolla n 2 vuotta 1kk, Wickholm kirjoittaa."Eihän tuossa suoraan sanota missä on nyt ja missä osastolla on ollut oikeasti. Minäkin olen ollut osastolla oksennustaudin vuoksi ja jos nyt olisin osastolla niin sen voisi muotoilla samalla periaatteella. "Hän on ollut hoidossa oksennustaudin vuoksi. Nyt hän on julkaissut pysäyttävän kuvan. Osastolla n 2 vuotta 1 kk"
Tyypillistä journalismia, kerrotaan jotain ja yhdistellään tietoa niin ettei suoraan valehdella, mutta annetaan ymmärtää jotain. Totuus kuitenkin on, että hän on rankasti alkoholisoitunut ja se vaikuttaa sekä elimistöön, että mieleen.
Kaksi vuotta? Eihän ketään pidetä niin kauan missään hoidossa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmöähän se olisi olla raitis jos joka tapauksessa maksa poksahtaa geenien takia.
Ei se välttämättä poksahda, jos osaa elää oikein...
Kyllä voi olla. Kolesteroliarvotkin voivat olla korkeat johtuen perinnöllisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikaa: aina syy on jossain muualla kuin peilissä. Kaikesta voi syyttää joko yhteiskuntaa tai geenejä. Niistä kumpikaan ei kuitenkaan kumoa yhtään tuoppia kitusiin. Se on oma valinta. Ja oma syy.
Aika moni miesalkoholisti on just tuommoinen. Syy on aina kaikissa muissa. Harvemmin naisalkoholistit syyttelevät muita. T: eräs AAlainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole tietoa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitin tuohon viestiini tarkennuksen sen lähetettyäni, mutta ei näemmä tullut perille. tuo jw:n itsensä kertoma "psykiatrisella hoidossa" on tapahtunut ennen hymyn artikkelia, muta toki emme voi tietää mite kauan on ollut hoidossa emmekä sitä mihin hymyn juttu viittasi. mutta siis on kuitenkin kertout olleensa psykatrisella.
itseä ei ihmetytä, monet taiteilijat ovat kovin herkkiä psykiatrisille häiriöille, olen huomannut. Omassa suvussakin lataamossa olleita taitelijoita
Vierailija kirjoitti:
ittuako se sulle kuuluu, hanki elämä.
Kyllä mua ainakin kiinnostaa vanhan tutun kuulumiset ja toivon hyvää.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lukenut. Luki vain "Osastolla 2 vuotta ja 1 kuukautta." Maksakirroosin takia saattohoidossa?
Ei millään osastolla pidetä noin kauaa.
Juu, Jani varmaan juo pelkkää vesijohtovettä. Geneettisesti vain näyttää viinaan menevältä mieheltä.
Eikös hän odottanut maksansiirtoa? Kun saisi sen.
Mutta miksei Jari Sillanpäällä ole kirroosia?