Millainen kahvikuppi sinulla on?
Millaisesta kahvikupista rakastat juoda kahvisi aamulla?
Kommentit (86)
Mä olen varmaan jotenkin tunnevammainen ihminen, kun en ole koskaan ollut silleen että erityisesti rakastaisin jotain täysin arkista asiaa.
Mutta kuppiasiaan, yleensä juon pitkästä hobstar wannabekristallijuomalasista kun olen kotona. Muualla juon sellaisesta mitä on tarjolla.
M43
Rustan Emilia-muki. Sopivan iso ja kaunis kuppi. Hinnallakaan ei ole pilattu.
Vierailija kirjoitti:
Iso muki jossa kuva kaikista eeveluutioneista (pokemonista).
Se on kahvi muki, ei kahvikuppi!
MUlla on Lomonosovin kultareunainen pikku kuppi, soma.
5/27|
18.04.2026 | 21:10
"Isosta mukista, käytän esim. Marimekon 4 dl unikkomukia ja Arabian 4 dl piilopaikkamukia."
Kysyrriin KUPPIA!
Marimekon muki jossa on sininen unikko
Olen ajatellut luopua muumimukeista mutta kun nyt selailen mitä tilalle, niin eniten omaa silmää miellyttäisi vaikka Indiskan tyyppiset mutta sitten ne ovat liian isoja eikä saa kultauksineen laittaa tiskikoneeseen/mikroon niin ei sitten käykään. Eli haluaisin jonkin sellaisen pitsisen, jotain kohokuviota, iloisia värejä mutta enemmän pastellityyppiä eikä riemunkirjavaa kuten nuo muumimukit ovat olleet.
Ikean valkoinen kodikas muki tai sitten World's best cat mom muki jota koristaa kivat kissankuvat
Arabian solalla pienehkö muki, jossa vaaea lila hento unikkokuvio, ei Marimekkounikko.
Vierailija kirjoitti:
Arabian solalla pienehkö muki, jossa vaaea lila hento unikkokuvio, ei Marimekkounikko.
Siis solakka.
Mulla on Marimekon matala kaupunkimuki. Aina aamu alkaa sillä.
Muumimuki. Pari tiettyä tähän tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa jaksaa no V I T T U ei jaksa-tekstillä oleva.
Kiroileva siili minulla.
Vierailija kirjoitti:
5/27|
18.04.2026 | 21:10
"Isosta mukista, käytän esim. Marimekon 4 dl unikkomukia ja Arabian 4 dl piilopaikkamukia."
Kysyrriin KUPPIA!
Olet ilmeisesti ainoa kupillinen. No, elämä jatkuu.
Muumimuki = teemamuki.
En tajua, miten kukaan juo kahvinsa / teensä mistään muusta. Pitää ainakin kahvin just optimilämpöisenä pisimpään kaikista mukeista, joita olen kokeillut.
On myös todella hyvän tuntuinen.
Muumimuki Haisuli. Se näyttää siltä, että kainalossa on lonkeropulloja. Joskus tykkäsin lonkerosta. En enää.
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/shopping?q=tbn:ANd9GcQsOVFw3MFeCW1QL…
Juon lasista. Juomalasini ovat aika pieniä, kevyitä ja ohutseinämäisiä. Niistä on mukava juoda kahviakin aamulla. Pieniä juomalaseja ei löydä kovin helposti. Ostin omani Ikeasta joitain vuosia sitten.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/