Miksi en saa tinderissä osumia
Johtuuko se kenties mun iästä. Olen 41 v ja 195 cm pitkä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on liian tiukka ulonäköseula. Et kelpuuta ketään. Vastineeksi naisetkaan eivät kelpuuta sinua, koska et vastaa heidän ulkonäkövaatimuksiaan.
Mitä tuolla tarkotat. Et tiedä miltä näytän?
Onx tää joku ylläpidon mind-fgggg? 19x koukku on jo lian itsestäänselvyys............
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on liian tiukka ulonäköseula. Et kelpuuta ketään. Vastineeksi naisetkaan eivät kelpuuta sinua, koska et vastaa heidän ulkonäkövaatimuksiaan.
Ei kaikki kelpaa. Olen saanut nättejä naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpuutan monetki jopa ylipainosia naisia. Mitä tolla nyt tarkotit?
Kai mun taso sit menny alaspäin. Parturissaki kävin+ ihan ok näytän, mut en vain kelpaa täl hetkel naisille tai tää ikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä saan ehkä 1 mutta nainen ei kiinnosta mua ollenkaan
Saathan sinä osumaa sitten. Älä valita.
Haluaisin enempi koska en ole ruma. En vaa ymmärrä naisia
Yksi nainen riittää. Et ole enää nuori. Vanhenet koko ajan ja rupsahdat.
Alluko taas ulvoo?
Tuo velkanen, impulssin hallinnan puutteesta kärsivä, aggressiivinen, baarissa ne vähätkin rahansa tuhlaileva luuseri, joka viimeisen vuosikymmenen ulvonu samaa ...
Vierailija kirjoitti:
Alluko taas ulvoo?
Tuo velkanen, impulssin hallinnan puutteesta kärsivä, aggressiivinen, baarissa ne vähätkin rahansa tuhlaileva luuseri, joka viimeisen vuosikymmenen ulvonu samaa ...
Alluhan se. Ollut kovin aktiivinen muutenkin palstalla tänään.
Laitoin kerran sellaiset cowboy vaatteet päälle ja otin kuvia ja sain paljon osumia heti. Menin niitten vaatteitten kanssa myös treffeille ja pääsin panemaan. Menin yökerhooon samoilla vaatteilla ja jumankauta kun naiset piiritti minua kun mulla oli sellainen aito länkkäri hattukin. Viihjeeksi vaan että kannattaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alluko taas ulvoo?
Tuo velkanen, impulssin hallinnan puutteesta kärsivä, aggressiivinen, baarissa ne vähätkin rahansa tuhlaileva luuseri, joka viimeisen vuosikymmenen ulvonu samaa ...Alluhan se. Ollut kovin aktiivinen muutenkin palstalla tänään.
No just ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä saan ehkä 1 mutta nainen ei kiinnosta mua ollenkaan
Saathan sinä osumaa sitten. Älä valita.
Haluaisin enempi koska en ole ruma. En vaa ymmärrä naisia
Yksi nainen riittää. Et ole enää nuori. Vanhenet koko ajan ja rupsahdat.
Naisetki rupsahtaa mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Laitoin kerran sellaiset cowboy vaatteet päälle ja otin kuvia ja sain paljon osumia heti. Menin niitten vaatteitten kanssa myös treffeille ja pääsin panemaan. Menin yökerhooon samoilla vaatteilla ja jumankauta kun naiset piiritti minua kun mulla oli sellainen aito länkkäri hattukin. Viihjeeksi vaan että kannattaa kokeilla.
No mä olen komea kyllä. Outoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän kelpuuta esim. hoikkia ja koulutettuja.
Koska olet tyypillinen suomalainen ukko = ei kelpaa
Haluat 185 cm pitkän naisen jolla on kaljamaha ja tiukat farkut. Kaunis pitää olla, ja meikattu. Hän ei saa olla älykkäämpi kuin sinä. Mutta entäpä jos yksikään nämä kriteerit täyttävä nainen ei halua SINUA vaan jotain ihan muuta?
Näin sun kuvan silloin jokunen vuosi sitten, kun laitoit sen tänne. Et ole ruma muttet myöskään komea. Perus pallinaama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän kelpuuta esim. hoikkia ja koulutettuja.
Kelpuutan, mutta mä en kelpaa heille
Vierailija kirjoitti:
Näin sun kuvan silloin jokunen vuosi sitten, kun laitoit sen tänne. Et ole ruma muttet myöskään komea. Perus pallinaama.
Oon mä silti naisia saanut nuorempana, mut en enää yhtään