Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras roseeviini?

Vierailija
18.04.2026 |

Itse olen tykännyt Casal Garcia Rose. Onko muita kesäisiä, kevyitä, ”helppoja” roseita, seurusteluun ja noutopöytään? Eli mikä kävisi monenlaisen salaatin, kanan, kalan ym. kanssa. Ei ihan rutikuivaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kukaan?

Vierailija
2/6 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Les Fumées Blanches Vin Biologique Rosé 2024 hanapakkaus. Hyvä hintalaatusuhde ja sopii monenlaiselle ruualle niin kuin noutopöydissä yleensä on, salaatit, juustot, kalat ja vaalea liha. Soveltuu erinomaisesti myös seurustelujuomaksi. Terv. Viiniharrastaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Les Fumées Blanches Vin Biologique Rosé 2024 hanapakkaus. Hyvä hintalaatusuhde ja sopii monenlaiselle ruualle niin kuin noutopöydissä yleensä on, salaatit, juustot, kalat ja vaalea liha. Soveltuu erinomaisesti myös seurustelujuomaksi. Terv. Viiniharrastaja

Ei mitään pullossa löytyisi? En noita hanapakkauksia oikein harrasta.

Vierailija
4/6 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään pullossa löytyisi? En noita hanapakkauksia oikein harrasta.

Kuohuvissa roséissa olisi, mutta en ole aikoihin juonut sellaista pulloroséeta, joka olisi jäänyt mieleen. 

Vierailija
5/6 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tavallisin, Mateus? 

Vierailija
6/6 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein mikään. Kaikki roseet mitä oon maistanut niin niissä puskee etanoli liikaa läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi