Paras roseeviini?
Itse olen tykännyt Casal Garcia Rose. Onko muita kesäisiä, kevyitä, ”helppoja” roseita, seurusteluun ja noutopöytään? Eli mikä kävisi monenlaisen salaatin, kanan, kalan ym. kanssa. Ei ihan rutikuivaa.
Kommentit (6)
Les Fumées Blanches Vin Biologique Rosé 2024 hanapakkaus. Hyvä hintalaatusuhde ja sopii monenlaiselle ruualle niin kuin noutopöydissä yleensä on, salaatit, juustot, kalat ja vaalea liha. Soveltuu erinomaisesti myös seurustelujuomaksi. Terv. Viiniharrastaja
Vierailija kirjoitti:
Les Fumées Blanches Vin Biologique Rosé 2024 hanapakkaus. Hyvä hintalaatusuhde ja sopii monenlaiselle ruualle niin kuin noutopöydissä yleensä on, salaatit, juustot, kalat ja vaalea liha. Soveltuu erinomaisesti myös seurustelujuomaksi. Terv. Viiniharrastaja
Ei mitään pullossa löytyisi? En noita hanapakkauksia oikein harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään pullossa löytyisi? En noita hanapakkauksia oikein harrasta.
Kuohuvissa roséissa olisi, mutta en ole aikoihin juonut sellaista pulloroséeta, joka olisi jäänyt mieleen.
Ei oikein mikään. Kaikki roseet mitä oon maistanut niin niissä puskee etanoli liikaa läpi.
Eikös kukaan?