voi luoja, ostaja maksanut summan maanantaina klo 19 ja nyt uhkailee tekevansa rikosilmoituksen kun paketti ei ole viela perilla
vaikka olisin sen vienyt heti maanantaina klo 19.00 kun maksu näkyi niin olisi vasta eilisen päivän posteissa lähtenyt ja olisi aikaisintaan huomenna perillä. Peruakko kaupat? jos ei normaalia aikaa mikä postilla menee jaksa odottaa? Ja eikös myyjällä ole muutama päivä aikaa postittaa tavara maksun näkymisen jälkeen?
Ei minulla ainakaan ole samantien mitään mahdollisuutta päästä heti lähtemään postiin, vaan pitää odottaa sellaista päivää jolloin on keskustaan muutakin asiaa, eikö viikko ole normaali postitusaika yleensä?
Kommentit (2)
Jos maanantaina maksu on näkynyt tililläsi, niin kyllä ostajana odotan että paketti on viikon sisällä minulla. Mutta en kyllä heti ole rikosilmotusta tekemässä...
Mun tililleni tuli myös pieni summa rahaa ja halusin päästä tavarasta mahdollisimman nopsaa eroon. Ymmärrän kyllä ongelmasi. Itse postitin heti seuraavana päivänä. Kumma hätähousu se ostajasi.