Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin tänään kampaajalla, ja hiukset näyttävät kaameilta! (ov)

Vierailija
15.05.2007 |

Pyysin ettei pituudesta otettaisi paljon, vaan ainoastaan " kevennetään."

Hiukset ylsi reippaalle poninhännälle kun menin.

Tosi mukava kampaaja, ja siinä varmoin ottein leikkeli, välillä vähän mietin että niinköhän tuo liikaa nyt napsii, mutta pysyin hiljaa.. (Tyhmä minä!!)

No, ajattelin että varmaan tietää mitä tekee. En oikein osannut sanoa mitään kun oli valmis, ajattelin et varmaan ihan ok, kun laitan niinkuin itse haluan aineitten kanssa.

Illan tässä uutta lettiäni katselleena ja sitä yrittäen vääntää, olen tullut lopputulokseen että perseestä on. Ei pitkä eikä ihan lyhytkään tämä malli, kiinni ei yllä. Ihme " välimalli."

Näytän ikivanhalta kynityltä kanalta, kun tavoitteena oli jotain nuorekasta.

Harmittaa.

Tosi kiva kampaajakin, kehtaako vielä esim. huomenna soittaa ja pyytää, jos jotenkin yritettäis korjata?! Varmaan pakko leikata ihan lyhyeksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustastakin piti tulla sukkaanruskea...Sitten se vielä sanoi että tulipa pirteä! 2 päivän päästä vaalensin alaosan ihan itse, useamman värin sain laittaa että lähti keltaisuus ja kyllä mua vit***i mutta EMPÄ USKALTANUT SANOA MITÄÄN KAMPAAJALLE ITSELLEEN.

Että ei muutakuin soitat ja sanot että ei ole sitä mitä toivoit, kyllä se on sun oikeus!

Vierailija
2/6 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka usein kampaajat ottaa itteensä, jos ei asiakas oo tyytyväinen. mä oon kuitenkin sitä mieltä, että niille olis tärkeempää saada hyvä lopputulos ja tyytyväinen asiakas. joka tulis uudestaan myös maksavana takas, tai ei ainakaan levittäis sanaa huonosta työstä.

meet sinne ja kerrot että sun mielestä tuli nyt tosi epämieluisa lopputulos.

mä aloitan kampaajaopinnot syksyllä. mä lupaan kuunnella asiakasta tarkkaan ja olla loukkaantumatta jos asiakas ei pidä lopputuloksesta. ja lisäksi toivon että musta tulee niin ammattitaitoinen, että asiakas ei mee koskaan itkien kotiin.

tsemppiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(pyysin vaaleanruskeata väriä, mutta " eihän se muuten edes näy" ), laittoi värin hiuksiin, nosti hiukset klipsillä pään päälle ja antoi värin vaikuttaa. Huuhtelun ja kuivauksen jälkeen vilautti peilillä takaa hyvin nopeasti. Ihmettelin, mikä ihmeen vaalea viisto/poikkiraita hiuksissa on (selvästi siitä klipsin alle jääneestä osasta värjäytymättä jäänyt osa), johon kampaaja totesi että se on tosi nätti ja eläväinen, kun ei oo ihan tasainen, " siinä vaan vanhat raidat nätisti näkyy läpi" . Vaan kun ei ole ollut mitään raitoja. On se vaikeeta myöntää virheensä.

Vierailija
4/6 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin itse värin päähän, ja yritän huomenaamuna vielä näitä laittaa. Jos yön jälkeen vielä aatokset samat, niin soitan.

Jotenkin vaan en viitsis, kun olen periaatteesta sitä mieltä, että palaute olis pitäny antaa heti.

Ja kun se tyttörukka oli mulle tosi mukava. Oli kuulemma vastavalmistunutkin, niin yritti niin tosissaan, ja leikkasi hirmu kauan näitä mun hiuksia.. =(

Vierailija
5/6 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lopputulos riippuu myös hiuksesta...!!!

Eli jos samaa väriä laitetaan 10 eri ihmisen päähän ja annetaan vaikuttaa tismalleen sama aika, niin kahta tismalleen samaa väriä niissä ei ole.

Lopputulokseen vaikuttaa moni asia;

-Hiuksen alkuperäinen väri

-Onko hiuksissa oma vai purkin väri (ja millainen väri kyseessä)

-Hiusten kunto

-Hiusten laatu

On aikamoista taiteilua saada juuri asiakkaan toivoma väri, varsinkin kun " pähkinän ruskea" " tummanvaalea" " vaaleanruskea" " kuparin punertava" ymv. termit näkee joka ihminen eri tavalla...

Ja vaikka sen värin näyttäisi kuvasta/hiustupsusta, niin omassa päässä väri voikin olla liian vaalea/tumma... Tottakai kampaaja tekee juuri sellaiset hiukset kun asiakas toivoo, mutta on vaikeaa toteúttaa sellaista missä on " monta muuttuvaa tekijää" , vert. esim. talon maalaus tmv.

...Ja esim. seinän maalauksessakin meistä varmasti moni on sittenkin valinnut hiukan liian tumman/vaalean värin...;)

Vierailija
6/6 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisellä kerralla oli sijainen, joka teki upean leikkauksen, värjäyksen ja viimeistelyn. Varasin siksi samalle kampaajalle uudestaan ajan, omistaja itse oli töissä mutta oli niin surkea, että valitin ja vaadin korjausta. Leikkasi ja jätti viimeistelemättä, ei edes värjäystä. Saman verran kuitenkin maksoi...