Naiset, ottakaapa opiksenne- Nathalie Portland 44, raskaana miehelleenđȘđđ
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3d7bd625-3a9e-47c0-b856-2e36f4âŠ
Suomalaisnaisten vaan syö ja löhöÀÀ eikÀ seksi kiinnosta! Monessa maassa naiset raivokkaasti himoitsisivat seksiÀ jos tarjolla olisi yhtÀ hyviÀ vauvoja kuin suomalaisvauvat!
Suomalaismiehet kuitenkin maailman mittakaavassa ihan sitÀ laadukkainta valiolaatua joilla maailman parhaat perintöainekset tarjolla!
Ottakaapa naiset mallia niin aletaan seksi- ja synnytystalkoisiin kaikki yhdessÀ!
Kommentit (74)
MinÀ otin opikseni kun incelmiehet huusivat "Yli 30v nainen on liian vanha. She has hit The Wall."
MinÀ osuin seinÀÀn (The Wall) kun tÀytin 30v. PÀÀtin etten koskaan hanki lasta parisuhteessa miehen kanssa. SinkkuÀidiksi voisin ryhtyÀ tai hankkia lapsen lesbosuhteessa. Lapsen isÀ valitaan spermapankista.
N32, biseksuaali
Ei kiitos, olen 47 vuotias ja lapseni ovat jo aikuisia. Nyt keskityn itseeni đ
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ naisille tÀytys olla joku lastentekovelvollisuustyyppinen palvelus isÀnmaalle, nythÀ puolelta Suomen vÀestÀ eli naisilta ei vaadita mitÀÀn. PelkkiÀ oikeuksia mutta ei velvollisuuksia, onko se oikein ...
On. -vela
Joo,varmasti on upeaa olla yösyötöistÄ vÀsynyt keski-ikÀinen pariskunta kerrostalossa. Ja sitten kuusikymppisenÀ tapella teinin kanssa joka tuli kotiin kÀnnissÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iÀssÀ on valtava riski saada downlapsi! Monikaan ei myöskÀÀn viisikymppisenÀ esivaihdevuosissa jaksa uhmaikÀisen kanssa.
No Nataliella on varaa palkata hoitotiimi Downlapselle ja varaa hyvÀÀn gynekelogiin ja just hÀnelle suunniteltuun hormonikorvaushoitoon. Pelaa ihan eri kentÀllÀ ja sÀÀnnöillÀ kuin tavikset.
Jep; Suomessa nainen kÀrvistelee huonosti hoidetuissa vv-oireissa, kÀy samalla töissÀ ja hoitaa muistisairaat vanhempansa. Ei siinÀ kuviossa oikein lasta jaksa oli se down tai ei.
Vierailija kirjoitti:
"Lehden mukaan Portmanin toinen vanhemmista on hedelmÀllisyyslÀÀkÀri. HÀn on lapsuudestaan asti kuullut, kuinka vaikeaa raskautuminen voi olla."
Olisiko hedelmÀllisyyslÀÀkÀrillÀ ollut sormensa pelissÀ...? Nataliella on jo ikÀÀ ja hÀn on ollut nykyvuosina aika riutuneen nÀköinen.
NiinpÀ, ap ei ymmÀrrÀ, ettÀ kyse voi olla kalliista ja vaivalloisista hedelmöityshoidoista. Toisaalta on voitu kÀyttÀÀ luovutettuja sukusoluja.
Miten saa 10 vuotta pois ? Toki neljÀ lasta olen jo ehtinyt tekemÀÀn, aikuisia jo ovat
Ottakaapa miehet opiksenne tuosta Nathalie Portlandin miehestÀ! KyllÀ minÀkin voisin synnyttÀÀ pari-kolme lasta jos lasten isÀ olisi tuollainen. Mutta jos isÀehdokkaat ovat ulisevia, mÀriseviÀ, mÀkÀttÀviÀ, seksin puutteesta nalkuttavia suomimieslapsia, niin sitten pysyn sinkkuna. ElÀmÀ on helpompaa ilman lapsia. Voin keskittyÀ työntekoon, harrastuksiin, ystÀvÀpiiriin ja matkusteluun.
Suomimieslapsi. Hyvin sanottu. Kun katsoo miten heikkoa ainesta nuo suomalaiset nuoret miehet ovat (30 prosenttia ikÀluokasta ei lÀpÀise varusmiespalvelusta) niin ymmÀrtÀÀ kyllÀ miksi entistÀ useampi suomalainen nainen ottaa puolison ulkomailta. Siis lÀnsimaista, missÀ on sama uskonto (kristinusko) ja samanlainen kulttuuri (lÀnsimaiset arvot) kuin meillÀ Suomessa.
Ruotsi, Norja, Saksa, Sveitsi, Ranska, Yhdysvallat, Kanada, Australia, Uusi-Seelanti.
By the way, itse tapasi pari vuotta sitten Suomessa uimarannalla miehen, joka on muuttanut tÀnne avioliiton takia. Vaimo on suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeaa! Luin kettan jutun naisesta, joka sai 4 lasta ja kaikki 38-vuoden jÀlkeen. Luin tuon 20-vuotiaana ja ajattelin, ettÀ noin mÀkin voisin tehdÀ.
Mageeta kun kaikki jo tehty, hankittu ja koettu.
No kyllÀ mÀ 4 lasta sain, mutta tekovuofet on: 26-vuotta, 31-vuotta, 40-vuotta ja 42-vuotta.Ja koulut kÀymÀttÀ.
26-vuotiaana on koulut kyllÀ kÀyty.
KellÀ on ja kellÀ ei.
HyvÀ, jos Nathalie (vÀitetty nimi) on onnellinen lastensa kanssa. Onnea vaan vaihdevuosi-ikÀiselle Àidille. HÀn sai lapset myöhÀÀn eikÀ se ole minulta pois. Lapsilla tulee olemaan taloudellisesti turvattu elÀmÀ. Lasten isÀ on menestyvÀ mies. HÀn on juuri niitÀ huippumiehiÀ (Top 1 Percent) joilla rahkeet riittÀÀ Nathalien kaltaisiin huippunaisiin.
Suurin osa suomalaisista miehistÀ (99 prosenttia) ei tule koskaan pÀÀsemÀÀn lÀhellekÀÀn sitÀ tulotasoa mikÀ Nathaliella oli oman uransa aikana.
Synnytys- ja seksitalkoot suomalaisten miesten kanssa? MitÀ hyötyÀ siitÀ olisi minulle? Ei mitÀÀn. Jokainen poikaystÀvÀ ja seurustelukumppani on ollut ulkomaalainen eli syntynyt ulkomailla. Myös suuri osa minun sukulaisistani (verisukulaiset) on syntynyt ulkomailla. Ruotsi, Norja, Kanada, Yhdysvallat. En nÀe mitÀÀn syytÀ "pariutua" suomalaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeaa! Luin kettan jutun naisesta, joka sai 4 lasta ja kaikki 38-vuoden jÀlkeen. Luin tuon 20-vuotiaana ja ajattelin, ettÀ noin mÀkin voisin tehdÀ.
Mageeta kun kaikki jo tehty, hankittu ja koettu.
No kyllÀ mÀ 4 lasta sain, mutta tekovuofet on: 26-vuotta, 31-vuotta, 40-vuotta ja 42-vuotta.Ja koulut kÀymÀttÀ.
26-vuotiaana on koulut kyllÀ kÀyty.
KellÀ on ja kellÀ ei.
EikÀ ole. Itse lÀhdin yliopistoon suorittamaan TOISTA tutkintoa kun olin 26-vuotias. EnkÀ edes ollut vanhin oppilas omassa ryhmÀssÀni. Samana syksynÀ samassa tiedekunnassa aloitti opintonsa 50-vuotias mies (entinen maajussi) joka oli kyllÀstynyt "rÀpistelemÀÀn" elÀmÀssÀ vain ammattikoulututkinnon avulla. HÀn siis suoritti aikuislukion ja pÀÀsi rimaa hipoen sisÀlle yliopistoon.
Kun 45- vuotiaana sain vauvan joku kauhisteli. Ei tule helppoa olemaan kun lapsella on uhmaikÀ ja itsellÀ vaihdevuodet. Kumpikin on mennyt huomaamatta.
PÀÀtin ihan kylmÀsti, etten hanki lapsia jos en löydÀ aviomiestÀ (provider man) ennen 30 vuoden ikÀÀ. Nyt olen villi ja vapaa VELA. Sponsorina tietysti KELA eli nostelen kaikki etuudet mitÀ irti lÀhtee.
Suomen syntyvyys laskee. HyvÀ juttu. YmpÀristön kannalta onkin parempi, ettÀ Suomen vÀkiluku romahtaa takaisin 1950-luvun tasolle. Minua huvittaa tuo miespoliitikkojen lÀssytys "synnytystalkoista". Jos valtion maksaa minulle miljoona euroa (verovapaa kertamaksu, puhtaana kÀteen) niin kyllÀ mÀ voin yhden lapsen synnyttÀÀ. Ja seuraavasta lapsesta vaadin taas miljoona euroa etukÀteismaksua.
AP hei, oletko henkisesti teinipoika? "Ottakaa mallia!"
SÀ voit ottaa mallia niistÀ rikkaista miehistÀ, joiden henkilökohtainen omaisuus on yli miljardi jenkkidollaria. Jos sÀ et ole miljardööri, niin sulla ei ole mitÀÀn vaikutusvaltaa tai ÀÀnioikeutta nÀissÀ synnytystalkoissa. :D
Tiger Woods (alkoholiongelmainen ex-urheilija) maksoi vaimolle 100 miljoonaa dollaria korvauksena avioerosta. KyllÀ siinÀ tuli lapsille hintaa! Vaimo oli pyörÀyttÀnyt vain pari kolme muksua. Vaimo otti eron, koska mies jÀi kiinni pettÀmisestÀ. KyllÀ siinÀ tuli irtop*llulle (vieras nainen) kova hinta!
Vierailija kirjoitti:
Sukunimi on kyllÀkin Portman eikÀ Portland.
Ja etunimi Natalie
Oikea nimihÀn on Natalie Hershlag.