Miksi ihmiset äänestää oikeistoa joka tahallaan ajaa Suomea suohon?
Onko ihmiset näin sokeita oikeiston touhuille ja kuvittelevatko oikeasti että äänestämällä heitä kuuluvat voittajiin eikä leikkaukset ym. koske heitä???
Kommentit (27)
Yleisen keskustelun perusteella voisi sentään epäillä että aika moni on nyt ottanut opikseen oikeiston äänestämisestä! Pelkkää huonosti hoidettua talouspolitiikkaa ollut tämä kausi, sosiaalista politiikkaa ei ole tehty ollenkaan. Ei yhteiskunta ole pelkkiä numeroita ja tilastoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan äänestänyt oikeistoa. Olen äänestänyt vasemmistoa, RKP:tä, vihreitä ja demareita.
Vihreät on keskusta-oikeistolainen puolue, kuten RKP.
oli
Ei vasemmistoakaan voi äänestää. Pitää kai ottaa joku pienpuolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vain voi äänestää enää koronapassivasemmistoa. En pidä leikkauksista mutta vielä vähemmän ihmisoikeuksien rikkomisesta.
Yritä päästä jo yli siitä, ettet päässyt kaljalle viisi vuotta sitten.
Fasisti halveksuu ihmisoikeuksia. Te natsìt olette oikea vihollinen, johon islam on lääke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan äänestänyt oikeistoa. Olen äänestänyt vasemmistoa, RKP:tä, vihreitä ja demareita.
RKP on oikeistoa, vaikkakin liberaalimmasta päästä
Joo, joo. Siirtele vaan niitä maalitolppia niin monta kertaa kuin haluat. RKP ei ole julkisesti profiloitunut oikeistopuolueeksi eikä räyhännyt ja riehunut kuten äärioikeisto (persut).
Jos palstatrollit yrittävät leimata RKP:n äänestäjät "oikeiston kannattajiksi" niin sittenhän minun kannattaa jatkossa siirtyä äärivasemmiston puolelle. Joka vaaleissa äänestän vasemmiston jyrkimmille edustajille. Miksi minun kannattaisi äänestää maltillisesti (keskitien puolue, ei oikeistoa eikä vasemmistoa) kun ne keskitien puolueet ovat aina kallellaan joko oikealle, vasemmalle tai molempiin suuntiin. 🤣
Joo on koska ovat itseriittoisia ja eivät jää työttömiksi.
Vihreät on keskusta-oikeistolainen puolue, kuten RKP.