Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä veetä? Pankista tuli ilmotus, että Olen muka antanut pantin

Vierailija
09.05.2007 |

lainasta jonka mieheni on ottanut. Laina otettu jo ennen ku on menty naimisiin.

Onko se muka nyt kuinka paljon muhun liittyvä juttu? En todella ole ollut edes tietoinen asiasta silloin kun laina on otettu, jo muutamia vuosia sitten.

Ilmotus siis tuli, kun oli jäänyt 1 erä maksamatta. Mutta siis onko siinä nyt meen talot ja muut kiinni.

Mulla oo sillon ollu mitään omaisuuttakaan (paitsi rämä auto), kun laina on otettu. Ja kaikenlisäksi se on miehen yrityksen laina. Eikä mulla oo yritykseenkään osuutta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikille lainoille panttina. Ja kuten edellinen jo kertoi, toiminimi ei ole mikään erillinen oikeushenkilö, vaan yrittäjä vastaa itse omaisuudellaan lainoista. Osakeyhtiö jos olisi, niin yrittäjä vastaisi vain sijoittamallaan pääomalla.

Vierailija
22/23 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyse tosiaan toiminimestä.

Ihmettelen vaan, miksei pankissa valotettu asiaa sillon ku asuntolainaa otettiin. Vaikka tuskin se olis silti mitään muuttanu, mut kuitenki.

Kiitos teille ihanat av:läiset! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

firman lainoja. Olen itse tehnyt kerran sen virheen, ja onneksi se laina jota olin takaamassa saatiin maksettua ennen kuperkeikkaa.

Mieheni on osakkaana pienessä osakeyhtiössä, ja heillä pieni laina, jossa henkilötakaukset, eli lainaa voi olla vain osakkaallakin jonka takuuna omat panttaukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän