Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömyys/pätkätyöt ahdistavat!

Vierailija
09.05.2007 |

Taas kerran on työt loppuneet ja taas kerran pitäisi orientoida itsensä uuden paikan hakuun. Joka kerran se vain tuntuu yhtä hankalalta, varsinkin kun mieleen hiipii aina epäilys että en pääse enää ikinä töihin :(

Hakemuksia lähetän harvakseltaan, sillä jotenkuten omaa alaani vastaavia paikkoja ei ole juuri tarjolla ja moniin muihin vaaditaan alan koulutusta tai kokemusta. Sanotaan, että siivoojaksi voi päästä ilman koulutustakin, mutta ainakaan vielä en ole niitä paikkoja katsellut. Haluaisin lähettää hakemuksia enemmänkin, koska sillä tavalla tuntisin tekeväni edes jotain asiani eteen, mutta jotenkin olen vaan tosi väsynyt enkä tunne saavani mitään aikaan...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan epätoivon vallassa taas kerran. Seitsemän kuukautta jo edellisen työn loppumisesta eikä tietoakaan uudesta. Ja kaikilla kavereilla on vakityöt, josta ollaan välillä lomilla ja äitiyslomilla ja hoitovapailla... Ja minä saan varmaan säälistä jotain kuukauden pätkiä. Aika käy yhtä helvetin huono tuuri, kolmessa paikassa on esim. tullut yt-neuvottelut ja minä viimeksi tulleena ja määräaikaisena olen saanut ekana potkut. Mennyt täysin elämänilo, mieskin v-ilee laiskuudesta.

Vierailija
2/3 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan enempää koskaan tulekaan. Alkaa ikää jo olemaan ja jos vielä olisi vauva, niin sitten en ainakaan koskaan saisi mitään työtä. Ja olen amk-tutkinnon suorittanut, että ihan peruskoulupohjaltakaan en ole liikkeellä.

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivääkään vakityöpaikassa. Kaikki työsuhteet olleet määräaikaisia, pisimmillään 2,5 vuotta ja äsken lyhin 3kk-ja kaikkea siltä väliltä. Välillä ansiosidonnaisella ja kerran työllistettynäkin, välillä taas kokonaan työttömänä (pisimmillään vajaa 2 vuotta). Välillä ottaa päähän, mutta ei enää niin paljon kuin nuorempana. Työttömyyteeni on osasyyllinen se, että oman alan töitä ei juuri tälllä paikkakunnalla jossa asun ole(kaksi tutkintoa, joista toinen on aika harvinainen). Mutta emme voi muuttaakaan, koska miehellä on vakityöpaikka täällä ja ostimme asunnonkin muutama vuosi sitten. Toimeen tullaan, enkä haikailekaan suuria tuloja, mutta ajatus siitä tulevasta karmaisevan pienestä eläkke estä joskus hirvittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi