Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiire! Onko Emmaljunga Scootereissa hyvin tilaa seisomalaudalle?

09.05.2007 |

Eli mahtuuko isompi sisarus hyvin siihen rattaiden ja työntöaisan väliin, kun käytetään seisomalautaa? Entä pystyykö rattaita silti työntämään suhteellisen vaivattomasti? Kiitos!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten minäkin odottelen käyttäjien vastauksia. Ja siitä, että millainen lauta siihen sopii? Sopiiko pikakiinnityksellä oleva jos tavarakorin ottaa hieman irti... minusta ne pikakiinnitys laudat on näppärämmän olosia.

Vierailija
2/4 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tavarakorin kanssa ei mahdu, joutuu napsaisemaan pari pinnaa tai irrottamaan koko korin kuten me tehtiin. En tiedä saisiko osittain irti sitten..? Jarru mahtuu juuri ja juuri kiinni napsahtamaan, napsahtaa siis lautaan kiinni mutta jarrun päät menevät oikeisiin koloihin siellä akselissa (jos selostuksessani on mitään järkeä) ;). Ihan ok toimii, ei tosin paras mahdollinen systeemi mutta kun käytetty lauta halvalla löydettiin (6e!) niin se tarttui mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta laitan nyt tähänkin. Eli meilläkin on tuo Kiddy Board, olen napsaissut pari pinnaa irti tavarakorista. Ihan siistinnäköinen aukko tuli. Laudalla ei mahdu hyvin seisomaan jos selkänoja on ala-asennossa, keskiasennossa mahtuu jotenkin. Ja jalkani kolisevat lautaan kun työnnän, vaikka olen lyhyt. Eli vähälle käytölle on jäänyt, ostinkin sen vain siksi että todella halvalla löysin kirpputorilta.

Vierailija
4/4 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pinnoja katkoa. Jarrukin menee päälle. =) Tila matkustaa ei kyllä ole kovin suuri. Meillä vanhempi 3,5v ja juuri mahtuu siihen väliin seisomaan, minä pieni joten aisa on tavallaan kauimmaisessa asennossa kuomusta. Mutta jos pidempi työntäjä niin aisa tulee vielä lähemmäs kuomua, jolloin tila vielä ahtaampi. Meillä vähän käytössä, joten ollut toimiva ratkaisu.