Onko viela v. 2007 ihmisia, joille seksi on kaunis, tarkea ja intiimi asia, jota ei haluta jakaa jokaisen vastaantulijan kanssa?
Vai onko seksi kaikille yhtä arkista kuin syöminen - sitä voi tehdä missä vain, milloin vain ja kenen kanssa vain? Ovatko ihmiset kuolettaneet sisimpänsä, vai mistä johtuu tämä seksin inflaatio?
Kommentit (12)
Paljon kuulee ja lukee näitä juttuja, joissa seksi on ihmisille vain pinnallista hauskanpitoa, jota voi harrastaa kenen kanssa vain, koska se ei merkitse mitään syvällisempää.
seksi on seksiä. ihmiset ovat eläimiä.
t pikku lutka
Mua kyllä häiritsee se, jos tutut alkaa yksityiskohtaisesti selostamaan seksielämäänsä. Mulle se on jotenkin sellanen asia, että mä haluan pitää omalla kohdallani ne omana ja mieheni tietona. Ei kuulu muille. Eikä se tarkoita sitä, että olisin jotenkin estoinen sillä alueella. Samoin minusta oli outoa saada ystäviltä hieromasauva lahjaksi. Ok, se oli vitsi, mutta kuitenkin mielelläni jättäisin nekin hankinnat itseni ja mieheni hoidettavaksi.
No ehkä oon sit nykymittapuun mukaan tosikko tai jotain, kun en halua seksielämääni joka puolellel repostella, tai paneskella muitten silmien edessä.
Tosin tällä hetkellä (pikkulapsiperheessä) on menossa vaihe, jossa sitä on kyllä niin harvakseltaan, että en edes muista milloin viimeksi... No, aikansa kutakin, kyllä se varmaan siitä taas käynnistyy uudelleen. mutta siis minulle ja miehelleni seksi on kahden toisiaan rakastavan ihmisen välinen asia.
Unohtakaa tämä ketju, teen myöhemmin paremmin aloituksen. :)
vakiintua ja harjoittaa seksiä asian vaatimalla hartaudella, suu viivana.
ainakin yksi sellainen jolle se on herkkä, kaunis ja hieno asia. mielestäni seksi kuuluu aviopuolisoiden välille, ei muille! jos kaikki näin toimisivat niin olisihan maailmassa paljon vähemmän turvattomia lapsiakin. mielestäni on saastaista olla toisten puolisoiden/kumppaneiden kanssa salahommissa! ja yleensäkin olla kenen kanssa tahansa. itse en jakaisi itseäni kenelle sattuu, sen verran itsekunnioituista minulla jäljellä on. ja mielestäni sitä paljasta pintaa näytetään vain omalle kumppanille eikä tarvitse pukeutua roiskeläppiin ja tissitoppeihin kun kaupungille lähdetään!
Olemme molemmat toistemme ainoat seksikumppanit.
sellaiset ihmiset ovat sisimmässään varmaan hyvin epävarmoja ja onnettomia, jotenkin sielultaan onttoja.
mutta en suostu myöskään siihen, että alan ahdasmieliseksi. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä estottamammaksi ja tietää mitä haluaa. Mä olen hyvin kaikkiruokainen.
Minusta seksi siis voi olla kaunista tai hauskaa tai henkistä tai rajua tai rivoa tai ihan mitä vaan kaksi ihmistä haluaa.
En usko, että kukaan tulee onnelliseksi panemalla kaikkea, mutta näin sinkkuäitinä en suostu myöskään pitämään kynttilää vakan alla. Ja uuteen suhteeseen en ole valmis.
mutta ei se minulle ole silti koskaan tarkoittanut itsensä säästämistä avioliittoon. En ole koskaan pannut kaikkea mikä liikkuu, mutta en ole myöskään pitänyt seksiä maailman vakavimpana asiana.
Mistä asia nousi mieleesi? Kerro esimerkki, niin on helpompi kommentoida kuin tällaiseen maailmoja syleilevään yleistykseen.