Teettekö itse ruoan äitienpäivänä? Vai mies..vai käytte ravintolassa?
Minä itse laitan meillä, mies ei osaa keittää edes vettä ;) Tämä asia ei vaivaa minua, vaan haluasin vinkkejä mitä tekisi. Olisi kiva kokeilla jotain uutta ja herkullista..
Kommentit (8)
Taitaa jäädä herkut syömättä, koska mies ei tykkää mistään makeista ja kakku yhdelle hengelle on vähän liikaa.
Kakku tulee kaupan pakastealtaasta.
Mieheni laittaa ruokaa viikottain sekä tarjoilee aamiaisen montakin kertaa viikossa minulle. Käydään myös ravintolassa pitkin vuotta. Molemmat ostellaan lahojoja toisillemme pitkin vuotta. Perinteistä äitienpäivää ei olla koskaan vietetty koska emme ymmärrä sen tarkoitusta. Isänpäivän kohdalla on ihan sama juttu.
Oltaisiin menty ravintolaan syömään, mutta ei sitten haluttukaan, kun kaikissa ravintoloissa on jotkut ylikalliit äitienpäivä-menut, eikä normaalia listaa ollenkaan. Itse olen niin pieniruokainen, että olen antipastolautasen jälkeen jo aivan ähkyt, enkä jaksa noita kolmen ruokalajin ruokailuita, vaan suurin osa valmismenusta menee minulla ihan " hukkaan" .
Silti ne maksavat äitienpäivänä sitten 35 eurosta ylöspäin per henkilö, eikä hintaan sisälly edes ruokajuomat ja kahvit...Sanoin miehelle, että mieluummin syödään kotona. Mies loihtii kuitenkin jonkun ihanan juhla-aterian lapsen avustuksella, joten taso on suunnilleen sama kuin ravintoloissa. Muutenkaan en viitsi mennä ravintolaan syömään juuri sinä kaikkein ruuhkaisimpana päivänä...
syömään jo viitenä päivä viikossa muutenkin.
Olen vain antanut vinkkejä mitä haluaisin syödä :)
On hän voisien varrella loihtinut herkullisia aterioita ihan ilman vinkkejäkin.
ravintolassa syömässä. Mies kyllä osaa kokata, mutta vie minut ulos syömään:-)