Haluaako/kaipaako mies, pelkkänä kaverina,naiskavereita?
Jos haluaa/kaipaa niin minkälaisia naisia? Mitkä asiat voisivat olla yhteisiä nimittäjiä tapauksessa jossa mies haluaa/kaipaa naista pelkkänä kaverina?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
"minkälaisia naisia?"
Öö? Eiköhän ihmiset ystävysty lähtökohtaisesti mielestään "hyviä tyyppien" kanssa. Sukupuoli on siinä toissijainen asia.
Niin juuri, minkälaisia naisia. Tässä nyt on kysymyksessä naiset, joita miehet mahdollisesti haluaa/kaipaa kaveriksi jonka kanssa ei ole yhtään mitään seksuaalista puuhaa milloinkaan, ei edes kokovartalohalimista koskaan. Kaveri kuin kaveri. Minä ainakaan ei hali mieskavereitani mitenkään, en edes satunnaisesti pukkaa heitä peiton alla, enkä ihaile heitä saunassa.
Minulla on aivan selviä kriteerejä ystävilleni, samat mieskavereille kuin naiskavereille. Pitää mahtua auton ovesta sisään autoon. Pitää mahtua auton penkkiin. Ei saa haista pahalle. Ei saa hikoilla muualla kuin treeneissä. Ei saa olla kovin vanha tai ryppyinen. Ajatustoimintaa täytyy esiintyä havaittavasti. On kyettävä normaaliin kävelyvauhtiin. Pitää jaksaa kantaa tavaroita kuten matkalaukkua täynnä tavaraa kolmanteen kerrokseen hengästymättä. On omattava riittävästi yleistietoa. Täytyy olla hyvä naismaku. Yms.
Itse en eläessäni ole ollut pidemmässä parisuhteessa naisen (tai miehen) kanssa.
Olen noin 40+ vuotias heteromies.
Ilman enemmän ja vähemmän erilaisia naisia, jotka ovat ja ovat olleet kavereitani, ystäviänii jne. olisin tullut varmaan hulluksi. Ei heidän määränsä vaan laatunsa. Mutta jotta tämä kaikki on ja on ollut mahdollista, niin sekä minun, että naisen on täytynyt tiedostaa -yksinkertaistaen- suhteemme laatu.
Olla valmis kunnioittamaan toisen rajoja ja hyväksyä tai, ainakin elää sen kanssa, että toinen tekee valintoja ja päätöksiä itse ja itselleen, eikä niiden tai ei ainakaan pidä olla aina sellaisia joista ei itse mahd.pidä.
Ja kyllä, joskus onnollut hetkiä, jolloinnon saattanut ajatella, että olisi ollut, ehkä helpompaa, jos toisen olisi voinutkin vain unohtaa.
Toisaalta myös ymmärtää, että kun toinen mahd. sanoo , että haluausi olla jatkossa vain ystävä tai kaveri, niin joillekin se on vain korulause, ei siihen kannata hirttäytyä
mutta kaksilla korteilla en osaa, enkä halua pelata. Eli, jos ollaan kavereita tai ystäviä, niin sitten ei kumpikaan yritä saada toista kanssaan parisuhteeseen.
Tämä ero siksi, että ainakin itselläni on joitain asiouta, jotka koen ja tunnen kuuluvani parisuhteeseen, eikä muihin ihmissuhteisiin.
Toisaalta samaanvhengen vetoon on sanotta, että haluan olla myös ystäviäni ja läheisimpiäni kohtaannlojaali, jos heistä joku uskoo minulle salaisuutensa, niin en sitä aio kertoa kenellekään. En edes sille mahd. kumppanilleni, jos vielä joskus. minäkin saan mahd elää ja olla parisuhteessa..
Haluanko naiskavereita? Haluan enemmän kuin olen haluamatta mutta, kuten sanottu, joskus vielä olisi enemmännkuin ilo ja onni kohdata ja löytää Se yksi ja erityinen, jolle minä itse voisin olla, jotain vastaavaa...