Lähetä terveisesi kaipaamallesi tositarkoituksin!
Lähetä terveisiä ja keskustele kaipauksesta, mutta jos on muuta asiaa, avaa niille oma ketju.
💗
Kommentit (59)
HYJKU<3
- täällä tänään koska sekopää riehuu varsinaisessa ketjussa
Löytäisitpä taas tien luokseni.😊😁
Vierailija kirjoitti:
Tulehan rakas M(n) täyteen ylläpitoon mun luo. Sun ei tartte muuta kun levätä, mä hoidan kaiken. Mä en salee pystyis olee poissa meidän henk koht tiloista, iho ihossa. Mulla on sulle niin paljon rakkautta ja hellyyttä.
Mihin tulen? :)
``Vielä uudelleen jossakin kohdataan
Vielä uudelleen puhua sulle saan
Siellä jossain rauhassa
Sanoa saatamme nää
Sanat joita nyt emme ehdi tai halua ymmärtää...``
😊😁 olet niin rakas edelleen
Koska en voi/halua muuta, odotan loppuun asti josko tiemme vielä yhdistyisivät.Meillä oli niin hyvä.
Kauniita unia,hellin ajatuksin 😊😁
Peli alkaa ja molemmat varmasti katsomme sitä.Mieluiten katsoisin sitä vierelläsi. Ehkä sekin aika tulee vielä.
Lämpimin halauksin ja hellin suukoin toivotan hyvää peli-iltaa.
😁😊 ps. aina saa laittaa WA 😁
Tänään on ollut haikea kaipuu.Löysin pieniä viestejä joita aikoinaan kirjoitit lapuille.Tunnen syvästi sen mitä välillämme oli ja voisi olla edelleen.
Tänään taas loppupeli valvottaa.Niitäkin yhdessä joskus katseltiin.Nyt on kurkku kipeä eilisen pelin takia,saa nähdä lähteekö huomenna ääntä lainkaan.
Kauniita unia, sitten kun aika on. 😊😁
Aurinko paistaa,ilma on kaunis,vain sinä puutut.Puutut elämästäni,arjestani ja viereltäni.Korjaathan pian asian.
Ihanaa iltaa ja onnea sinne eräälle nuorelle.
😊😁
Selitystä kaipaan.
Edelleen.
Pystyt siihen, jos vain haluat.
Vierailija kirjoitti:
Selitystä kaipaan.
Edelleen.
Pystyt siihen, jos vain haluat.
Miksi selittää, jos voi kertoa totuuden.
Hyvää kesää,muista välillä minua.Pidä itsestäsi huolta missä ikinä kuljet.Ajatuksin kuljen aina kanssasi.
Kauniita unia 😊😁
Ei