Lähetä terveisesi kaipaamallesi tositarkoituksin!
Lähetä terveisiä ja keskustele kaipauksesta, mutta jos on muuta asiaa, avaa niille oma ketju.
💗
Kommentit (46)
Kaipaan lämpimiä käsiäsi ympärilleni,hiljaisuudessa, koska sanoja ei tarvita.Olemme tässä ja nyt, me.
😊
Miten voikin ikävä tuntua välillä ihan vatsan pohjassa asti.Kosketus ,hellyys,toisen ihmisen lämpö.Ilman niitä tulee ikävä kaivattua miestä.
Voitaisiinko jatkaa yhteistä matkaa mies? kaipaan läheisyyttäsi.
``Sinä aina oot ollut mulle, tärkein ihminen..``Meillä on ihanaa historiaa,jota tahtoisin jatkaa.😊
Voi sitä rakkauden ja hellyyden määrää joka hukkaan menee tässä maailmassa.😊
Haluaisin arkeeni läheisyyttä ja hellyyttä.Ihania keskusteluja ja väittelyjä.Yhdessä tekemistä ja matkustamista.Tämä kaikki kanssasi mieskaivattuni.
😊😁
Kuulisitpa kaivattuni kuinka sydämeni huutaa nimeäsi.Vuodet vierii ,elämä lipuu mutta rakkaus on ikuinen.
Voi hyvin rakas.😊😁
Rattoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Meillä vois riittää juttua useammankin vuoden ajalle. A-K
En kaipaa enää ketään. Toisaalta se on surullista, olo tyhjä.
Kelpasin taas olkapääksi ja vertaistueksi, en muuhun.
Olen sisältä kuollut, mikään ei tunnu miltään
MM
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin arkeeni läheisyyttä ja hellyyttä.Ihania keskusteluja ja väittelyjä.Yhdessä tekemistä ja matkustamista.Tämä kaikki kanssasi mieskaivattuni.
😊😁
Muuten hyvä, mutta ei mulla ole varaa matkustella. Kämpillä katseltais telkkaria kunnes kyllästyisit, kun homma ei johda mihinkään.
Tulehan rakas M(n) täyteen ylläpitoon mun luo. Sun ei tartte muuta kun levätä, mä hoidan kaiken. Mä en salee pystyis olee poissa meidän henk koht tiloista, iho ihossa. Mulla on sulle niin paljon rakkautta ja hellyyttä.
Pupu, paljon trkkuja ja aurinkoa päivääsi! 🧡😍
Vierailija kirjoitti:
Meillä vois riittää juttua useammankin vuoden ajalle. A-K
Anna ja Kalevi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😊😁
Muuten hyvä, mutta ei mulla ole varaa matkustella. Kämpillä katseltais telkkaria kunnes kyllästyisit, kun homma ei johda mihinkään.
No mennään sitten vaikka bussilla kiertoajelulle.😁
Rakastan.