HS: Tyttöporukka kylvää kauhua Helsingissä...... JA AIHE SENSUROITIIN!
Mode? Miksi? Perustelut!!!!!!
Eikö tässä ole muka yhteiskunnallisen keskustelun paikka?
Että mikä mättää?
Kommentit (325)
Kyllä niissä riehujaporukoissa voi ihan hyvin olla kantiksia ja muualta muuttaneita. Se ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että kuriin ne on saatava. Eihän tuosta mitään tule, että kukaan ei voi niille muka mitään. Jos mun kohdalle joskus sattuu tuollainen lauma niin potkin ja hakkaan aivan varmasti, tappelen kaikin voimin vastaan. En välitä siinä tilanteessa onko ne minkämaalaisia ja minkä ikäisiä. Minä en antaudu suosiolla, kuten niin moni näköjään tekee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niissä riehujaporukoissa voi ihan hyvin olla kantiksia ja muualta muuttaneita. Se ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että kuriin ne on saatava. Eihän tuosta mitään tule, että kukaan ei voi niille muka mitään. Jos mun kohdalle joskus sattuu tuollainen lauma niin potkin ja hakkaan aivan varmasti, tappelen kaikin voimin vastaan. En välitä siinä tilanteessa onko ne minkämaalaisia ja minkä ikäisiä. Minä en antaudu suosiolla, kuten niin moni näköjään tekee.
Ne tulee päälle 12 yksilön voimalla. Et pärjää niille yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tulee päälle 12 yksilön voimalla. Et pärjää niille yksin.
En varmasti pärjääkään, mutta tappelen vastaan kyllä viimeiseen hengenvetooni. Jos ja kun yhtäkin onnistun tirvaisemaan lättyyn, on se parempi kuin polvistua ja anella armoa.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä väärin että v i t t u p ä ä kakarat saavat t e r r o r i s o i d a muita ilman seurauksia. Katupartioi ei olisi huono idea
Kukaan ei estä lähtemään partiomaan. En yllytä, totean vain mitä laki mahdollistaa ja mitä ei. Poliisin kanta on, että he eivät tarvitse rivikansalaisten apua, mutta partiointia sinänsä ei voida estää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt ihan turha arvailla porukan etnisyyttä. Sillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Huono ja jopa rikollinen käytös johtuu todennäköisesti pitkälti kotioloista. Yhteiskunta on täysin epäonnistunut heikompi osaisten kansalaisten tukemisessa. Olemmeko matkalla kohti us tyylisiä aidattuja sekä vartioitu ja asuinalueita.
Toivottavasti mennään aidattuihin asuinalueisiin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on, että suomalainen mies alkaa puolustamaan maataan vasta, kun vastus on tarpeeksi pieni.
Juu pieni vastus kuten Venäjä, niin sitten Jukolan Jussikin uskaltaa. Jos taasen vastassa on wokemisto niin siinä on kyllä ainut vaihtoehto kyykkiä paskat housuissa peruna kellarissa.
Vierailija kirjoitti:
Palautuksille ei mitään esteitä:
Ehkä ennemmin, että kannattaako p*skamaata enää puolustaa tietyn palaamispisteen jälkeen (point of no return)?
Sen yhden kakaran isukki on saman niminen kuin muutama vuosi sitten huumekaupasta kärynnyt tyyppi.
En tiedä onko sama mutta jotainhan noiden penskojen kotioloissa on vinossa ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonne pitäisi nyt lähteä isommalla aikuisporukalla laittamaan kakarat ojennukseen. Huput päähän ja selkäsauna.
Hm, kannatatko todella omankädenoikeutta?
Tuo on Kuk klux klaaniin viittaus lienee. Hullu.
Kuka?
No tuo on hu llu joka haluaa jotain v itun huppuja päähän laittaa ja käydä h akkaamassa.
Ketjun teema näyttää olevan että miesten pitäis nyt naamioida itsensä, el peittää kasvonsa ja käydä ha kkaamassa nuoria tyttöjä?
.............
No jos muu ei likkojen perseilyyn auta niin ihan ok. Pitääkö muiden kansalaisten elää pelossa noiden takia? Miksi poliisi ja lastensuojelu ei tee mitään?
Aikuinen mies kauhusta jäykkänä.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisporukalla hoitamaan piste touhulle. Selkäsauna koko porukalle ikään, sukupuoleen ja rotuun katsomatta ja varoitus mitä tapahtuu jos samoissa puuhissa tavataan toisen kerran.
Julkinen selkäsauna!!!
Jos tilanne ei ole enää poliisin hallinnassa, niin miksi eivät pyydä virka-apua puolustusvoimilta? Kyllä nuo taisteluhelikopteria tottelevat. Onko ketään poliisista paikalla? Voisitteko kommentoida miksi ei virka-apu pyyntö ole jo lähtenyt? Kieltäytyykö puolustusvoimat yhteistyöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisporukalla hoitamaan piste touhulle. Selkäsauna koko porukalle ikään, sukupuoleen ja rotuun katsomatta ja varoitus mitä tapahtuu jos samoissa puuhissa tavataan toisen kerran.
Julkinen selkäsauna!!!
The Division pelissä porukkaa kerättiin stadionille ja sitten vapautettiin nostureilla nostetut napalmisäiliöt. Ainakin siinä näytti toimivan.
Vierailija kirjoitti:
Jos tilanne ei ole enää poliisin hallinnassa, niin miksi eivät pyydä virka-apua puolustusvoimilta? Kyllä nuo taisteluhelikopteria tottelevat. Onko ketään poliisista paikalla? Voisitteko kommentoida miksi ei virka-apu pyyntö ole jo lähtenyt? Kieltäytyykö puolustusvoimat yhteistyöstä?
Onkohan siellä vielä konstaapeli-Taposen hengenheimolaisia?
Mä oon ihmetelly . Mä oon koulussa (Koteko Kotka) . Ihan järjetön määrä ulkomaalaisia , siis todella paljon ja ympäri maapallon . Mutta ei mitään propleemaa , kaikki on niiku yhtä jengii Suomalaiset ja ulkkikset . Varmaan jotain tehdään oikein , kun kaikki on niin ok .
Kyllähän kun tietää kyseisen kaupunkin kantaväestön niin ei kyllä yhtään ihmetytä että sinne sulautuu mitä omituisemmat ihmisolennot .
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/c_crop,h_658,w_1170,x_0,y_713/ar…
IL:n jutun haastatelluista juuri kukaan ei ole nähnyt näitä?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9aa4a432-db06-493e-9acc-0b4077ec6a28
Helsingin kaupungin nuorisotyön aluepäällikkö Tiina Hörkkö kertoo, että vastaavia porukoita liikkuu muuallakin.