En kestä että tukala kuumuus alkoi jo nyt
Ihan kamalaa, tuntuu että läkähdyn. Odotan jo talvea.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, ap. En ole kesäihmisiä. Ahdistaa jo nyt tämä lämpötila. Kevään piti vasta olla alkamassa! Ei vielä saa olla kesä!
Miten viileä 13 astetta voi häiritä?
Täällä ei ole viileä 13 vaan tukala 15. Kummallisen painostava lämmin ilma. Pohjois-Pohjanmaalla.
No ei tuo 15 nyt niin tukalaa ollut. Pientä hysteriaa sulla nyt pukkaa.
Pohjois-Pohjanmaalla olen itsekin
Kuumuus? Tukalaa? Missä??? Asun Uudellamaalla ja eilen oli +13c. Melkein voi siis vaihtaa kevättakkiin. Kuumuutta tai lämpöä tuo ei todellakaan ole.
Aloittajalla on joku sairaus? Ei ole todellakaan lämmin. Jos koet niin, niin muuta islantiin tai grönlandiin.
Mikä kuumuus? Oletko saunassa?
Ainakin meillä sisällä on yhä ihan jäätävää!
Vierailija kirjoitti:
Laita jääpaloja paidan alle ja pöksyysi.
Meillä on sisällä niin kylmä yhä, että käytän edelleen villavaatteita. Odotan lämmintä ilmaa kuin kuuta nousevaa!
Hyvä ihme, mene sinne ulos, koska siellä on jo lämmin! Miksi sisällä nyhväät, jos siellä kerta palelee??
Vierailija kirjoitti:
Suomesta on tullut outo maa. Kumma trooppinen sää puolet vuodesta. Pitänee muuttaa jonnekin jäämeren rannalle, niin ei tarvitse tällaisia keväitä kokea.
Juu, lähtekää porukalla niin loppuu valitus
Vierailija kirjoitti:
Mikä kuumuus? Et taida olla Suomessa?
Jos olet, laihduta hyvä ihminen! Ei täällä ole kuuma!
Kyllä nyt on ollut iltapäivisin yli 15 astetta lämmintä, auringonpaisteessa hellelukemat. Kun on kääntänyt kasvimaata ja hakannut halkoja, niin hiki siinä tulee takki päällä. T-paita tuntuu liian vähältä huhtikuussa, mutta on ollut ihan riittävä vaatetus.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta normaalipainoon
Painan 56 kg, kuinka paljon laihdutan?
Kyllä oli taas tukala trooppinen yö, heräsin äsken hiestä märkänä enkä nukkunut kunnolla koko yönä vaikka nukun alasti, tuulettimet pyörii täysillä ja läpiveto. Voi tulisipa jo talvi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta normaalipainoon
Tällä palstalla aina kuumasta vinkuvat on yllättäen normipainoisia. jep :D :D
Viikonloppuna nousi jo sisällä lämmöt +23:een. Mietin ettei tää voi alkaa jo huhtikuussa! Onneksi yöt on pakkasella ja jäähtyykin sitten nopeasti sinne pariinkymppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt on ollut iltapäivisin yli 15 astetta lämmintä, auringonpaisteessa hellelukemat. Kun on kääntänyt kasvimaata ja hakannut halkoja, niin hiki siinä tulee takki päällä. T-paita tuntuu liian vähältä huhtikuussa, mutta on ollut ihan riittävä vaatetus.
Ei ole hellelukemia, lämpötilaa ei mitata auringonpaisteesta.
Edelleen on aikaa järjestää oma elonsa mukavaksi tuleville helteille. Tyhmemmiltä se ei tietysti onnistu.
Kesä on mukavaa,ongelma ovat lihavat pelleruutushortsit päällä lyllertävät muumit+ sandaalit batman sukilla varustettuna ehkä jopa varvassukat tää on loputon aihe josta voi aukoa päätä lopetan nyt...ette te ainoa paikka teille on. Ette anna muuta vaihtoehtoa tämän on pakko tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta normaalipainoon
Tällä palstalla aina kuumasta vinkuvat on yllättäen normipainoisia. jep :D :D
No minä ainakin olen. Mulla on pari tosi lihavaa kaveria, ja niillä on aina kylmä (kilpparijuttuja). Itse olen normaalipainoinen ja hyväkuntoinen ja en vain siedä kuumuutta. Siitä tulee olo kuin olisi huumattu. Tekisi mieli vain mennä nukkumaan. Ajatus ei kulje, väsyttää, ärsyttää, on totaalisen voimaton olo. Viileydellä on täysin päinvastainen vaikutus, pursuan energiaa.
Muuta vaikka Islantiin. Siellä talvet lauhoja ja kesät eivät ole helteisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hellelukemia, lämpötilaa ei mitata auringonpaisteesta.
Joo, tuntuu kuin. Luulin että olisitte älynneet selittämättäkin.