Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että kuu vaikuttaa mielialaasi?

Vierailija
15.04.2026 |

Minä olen usein jälkeenpäin katsonut kalenterista, kun on kummallinen mieliala. Äsken taas ihmettelin, kun on niin toivoton olo ja masentaa. Yleensä olen positiivinen. On ihan kohta musta kuu.

Vähän ennen täysikuuta olen hermostunut ja levoton. Yleensä täysikuu ei vaikuta nukkumiseen, mutta saa outoja kohtauksia. Alan ihan raivopäänä siivota tmv.

Vaikuttaako kuu sinuun?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
2/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin uneen vaikuttaa. Täysikuulla en nuku lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan entisaikana on ollut helppo uskoa ihmissusiin ja sellaisiin, kun on pyöritty unettomana sängyssä...

Vierailija
4/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuu ei vaikuta mun mielialaan, energisyyteen, uneen ym. yhtään mitenkään.

Vierailija
5/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuorempi tunsin että tulee täysikuun aikaan joku vampyyrien voima tai kuukautiset. Joku käytti sitä? Mutta nyt on ihan päinvastoin. Tunnen hyvää kuun energiaa. Ja joku muu on tehnyt kuuputsimatkoja kuulemma henkisessä maailmassa.

Vierailija
6/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin henkimaailman portaali avautuu täysikuun aikaan?

Vierailija
7/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin. Itse olen kai kuuhullu.

Oma lapsikin syntyi täydellä kuulla. Ja monta kymmentä vuotta menkat alkoivat aina, kun kuu tuli täyteen. Joskus siirsin hormoneilla ja taas palattiin kuun aikatauluun.

Ap

Vierailija
8/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuorempi tunsin että tulee täysikuun aikaan joku vampyyrien voima tai kuukautiset. Joku käytti sitä? Mutta nyt on ihan päinvastoin. Tunnen hyvää kuun energiaa. Ja joku muu on tehnyt kuuputsimatkoja kuulemma henkisessä maailmassa.

Mikä on kuuputsimatka?

Vierailija
9/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Mutta tykkään katsella kuuta. 

Vierailija
10/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hihhuli, joten ei vaikuta mitenkään.

Vierailija
11/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin. Itse olen kai kuuhullu.

Oma lapsikin syntyi täydellä kuulla. Ja monta kymmentä vuotta menkat alkoivat aina, kun kuu tuli täyteen. Joskus siirsin hormoneilla ja taas palattiin kuun aikatauluun.

Ap

Uskon kyllä että täysikuu saattaa vaikuttaa joidenkin uneen, itsellä ei ole tosiaan koskaan vaikuttanut hölkäsenpöläystä. 

Vierailija
12/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut. Mutta tykkään katsella kuuta. 

Sama! Voin tuijottaa sitä vaikka kuinka kauan!

Ap

Vierailija
13/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen kuuhullu täällä. Minäkään en uskonut näihin "höpöhöpöihin" ennen kuin työkaveri totesi, ettei taaskaan saanut nukuttua täysikuulla. Tajusin, etten ollut nukkunut minäkään. Olin vain ihmetellyt miksi aina kerran tai pari kuussa tulee niitä öitä, ettei pysty nukkumaan vaikka miten nukuttaisi vaan myllää vaan. Aloin sitten katsoa aina kalenteristä, niin valtaosa näistä osui täysikuulle tai mustalle kuulle. Jotenkin se musta kuukin vaikuttaa niin, että on levoton ja alakuloinen.

Ihmisethän on enimmäkseen vettä, niin onko tuo ihme, jos hormoneihin vaikuttaa.

Vierailija
14/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuus pahenee,kestää kolmisen päivää.

Oon myös paniikkialtis, jostain syystä aivan hermona ja ylikierroksilla. Varmaan joku 2h unta yössä.

En itse edes uskonut näihin, kunnes joskus parikin ihmistä on sanonut että jotenkin satut oireilemaan juuri täysikuun aikaan.

Exällä kans unettomuus paheni ja yleensä se keksi jonkun mistä hermostua ja otettiin yhteen, oli vähän kun PMS-oireet joillain naisilla.

Joillain ei vaikuta sitä yhtään, olis kiva tietää selitys.

(Ja ei, en erikseen seuraa kuukalenteria, on pimennysverhot jne, se tuntuu vaikka taivas on pilvessä).

Vanhempana jo vähän pelannut sen suhteen, koitan vaan keksiä jotain pientä puuhaa niille unettomille mille ja on tosi kiva jos on ollut joku seurana höpöttelemässä.

Vierailija
15/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kuuputsimatka?

Se on joku shamaanien ja henkisten ihmisten meditaatiopuhdistusmatka. Eri paikat. Yksin kuulemma vaarallista ja porukalla menevät.

Vierailija
16/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen kuuhullu täällä. Minäkään en uskonut näihin "höpöhöpöihin" ennen kuin työkaveri totesi, ettei taaskaan saanut nukuttua täysikuulla. Tajusin, etten ollut nukkunut minäkään. Olin vain ihmetellyt miksi aina kerran tai pari kuussa tulee niitä öitä, ettei pysty nukkumaan vaikka miten nukuttaisi vaan myllää vaan. Aloin sitten katsoa aina kalenteristä, niin valtaosa näistä osui täysikuulle tai mustalle kuulle. Jotenkin se musta kuukin vaikuttaa niin, että on levoton ja alakuloinen.

Ihmisethän on enimmäkseen vettä, niin onko tuo ihme, jos hormoneihin vaikuttaa.

Paljon on asioita, mitä ei vielä ole tutkittu tarpeeksi. Kun kuu vaikuttaa vuorovesiinkin, niin kai se voi herkimpiin ihmisiinkin vaikuttaa jotenkin...

Ap

Vierailija
17/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat ap kuukautiskiertoa?

Vierailija
18/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

marraskuu masentaa, kesäkuu piristää, tammikuu peloittaa, huhtikuu helpoittaa, lokakuu fakittaa

Vierailija
19/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esimerkiksi heinäkuulla on vaikutusta mielialaani

Vierailija
20/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unettomuus pahenee,kestää kolmisen päivää.

Oon myös paniikkialtis, jostain syystä aivan hermona ja ylikierroksilla. Varmaan joku 2h unta yössä.

En itse edes uskonut näihin, kunnes joskus parikin ihmistä on sanonut että jotenkin satut oireilemaan juuri täysikuun aikaan.

Exällä kans unettomuus paheni ja yleensä se keksi jonkun mistä hermostua ja otettiin yhteen, oli vähän kun PMS-oireet joillain naisilla.

Joillain ei vaikuta sitä yhtään, olis kiva tietää selitys.

(Ja ei, en erikseen seuraa kuukalenteria, on pimennysverhot jne, se tuntuu vaikka taivas on pilvessä).

Vanhempana jo vähän pelannut sen suhteen, koitan vaan keksiä jotain pientä puuhaa niille unettomille mille ja on tosi kiva jos on ollut joku seurana höpöttelemässä.

Minäkään en seuraa, mutta jälkeenpäin saatan katsoa. 

Vanha kansa uskoi että pyykinpesusta lähtien pitää seurata kuun liikkeitä. Että hiukset pitää leikata ja perunat istuttaa tiettyyn aikaan jne.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän