Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö työttömänä säästämään vuodessa 1000-2000e?

Vierailija
15.04.2026 |

Jos niin miten?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu välttämättömistä menoista.En tarkoita Wolt-tilauksia ja viinaa.

Vierailija
2/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot: esim. 900e/kk

Menot: vuokra/vesi esim. 550e/kk

=350e/kk

Tonniin täytyy säästää 84e/kk eli

kuukaudessa rahaa käytettäväksi 266e. 
2000e olisi 183e. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

120-240 euroa voi onnistua suht helposti, 500 - 1000 euroa, mahdollista jos tinkii elämänlaadusta,  2000 euroa vähintäänkin haasteellista.

Vierailija
4/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy mikäli ei ole esim. opintolainaa lyhennettävänä.

T. Pitkäaikaistyötön

Vierailija
5/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun työttömät

Vierailija
6/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvinkin. Laitoin ansiosidonnaisestani joka kuukausi 500 € säästöön. Olin yli viisi vuotta ansiosidonnaisella joten kyllä kannatti.

Vierailija
7/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy, enemmänkin kun tekee töitä pimeänä. 

Vierailija
8/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ansiosidonnaisen määrästä.

Tai jos on tippunut peruspäivärahalle, niin asiaa auttaa, jos on rikas kumppani jos maksaa kaiken tai muuttaa mummon sohvalle nukkumaan ja tekee pimeitä hommia.

Vierailija
9/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvinkin. Laitoin ansiosidonnaisestani joka kuukausi 500 € säästöön. Olin yli viisi vuotta ansiosidonnaisella joten kyllä kannatti.

Ai sait ansiosidonnaista 5 vuotta. Tuskin. Siinä on maksimikesto, ei sitä rajattoman aikaa makseta. Ai olit useamman kerran ja välillä töissä. Tuskin. Säästit joka kuukausi 500 e. Valehtelet vai elättikö joku sinua?

Vierailija
10/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sait ansiosidonnaista 5 vuotta. Tuskin. Siinä on maksimikesto, ei sitä rajattoman aikaa makseta. Ai olit useamman kerran ja välillä töissä. Tuskin. Säästit joka kuukausi 500 e. Valehtelet vai elättikö joku sinua?

Eihän tuossa sanota, että hän oli ansiosidonnaisella viisi vuotta yhtäjaksoisesti.

Vierailija
11/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tuloista mutta ainakin omia romuja myymällä voi vuodessa tonnin pari saada. Kun ei heti tuhlaa niin kohtuullinen puskuri sekin pahan päivän varalle.

Vierailija
12/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ansiosidonainen kestä yli viittä vuotta.

Vierailija
13/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäpäivät eli ”eläkeputki. Myös osa-aikatyö työttömyyden aika kerryttää lisäpäiviä. 

Vierailija
14/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa sanota, että hän oli ansiosidonnaisella viisi vuotta yhtäjaksoisesti.

Mutta silloin ei myöskään säästänyt PELKÄSTÄÄN niistä tuista.

Vierailija
15/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon siitä mitä tuloja on työttömyysetuuden lisäksi ja kuinka suuret asumiskustannukset ovat (iso asuntolaina lyhennettävänä vs. velaton yksiö).

Vierailija
16/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu menoista. Pystyisin itse ehkä tonniin (vuokran jälkeen jää 280€ ja vielä puh ym laskut siitä), jos en ostaisi mitään muuta kuin ruokaa. 

Vierailija
17/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyä myymällä kyllä. 

Vierailija
18/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansiosidonnaisella ollessaan laittoi 500 euroa kuukaudessa säästöön. Ei kai silloin kauheasti muita tuloja ole? 

Vierailija
19/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansiosidonnaisella ollessaan laittoi 500 euroa kuukaudessa säästöön. Ei kai silloin kauheasti muita tuloja ole? 

Voihan olla vaikka mitä vuokratuloja tai tuloa metsän myynnistä tms.

Vierailija
20/30 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettamalla tupakoinnin, aski päivässä on noin 4.000,-/vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan